fb

środa, 4 grudnia 2013

moja książka i troche wstępu i ...mój zakręcony życiorys :-) ...szkic książki

Korporacje czy obozy pracy w XXI wieku ?

                Laura Kozowska


Książkę tę dedykuję tym, którzy jak ja mieli swój numer jak tatuaż na sercu… mają go i dzisiaj….


Spis treści :
1.     Niegrzeczne dziewczynki zamiast wstępu…
2.   Jak wyrosłam na rasowego handlowca
-Praktyczna akademia ekonomiczna
-z samą mądrością nie chodzi się na targ
- Po 10 latach… wspólnych…

    3.życie nie pieści, pokazuję kły
    4. PACTA SUNT SERVANDA- UMÓW NAZLEŻY DOTRZYMYWAĆ
        -taniec na pogrzebie matki
        - Co wolno korporacyjnemu managerowi ? Wszystko !
        - „odzierana randka”
        - amen i sprawiedliwość losu
        - wstajemy po ciosie, a tu kolejny…w serce
        - pstryk, i już Cię nie ma… pozostał tatuaż
        - W Raju i w Sądzie
        - z pamiętnika lidera korporacyjnego…
    5. Metamorfoza , czyli z larwy w motyla się zmieniam…
    6. Nowe życie … i o tym jak z wychodzę z podziemia i na trampolinie złości i bólu , lecę do góry !!!
    7. Moje dzieci, moje całe życie….
    8. Góry moje marzenie
    9. to o czym będzie kolejna książka J


Niegrzeczne dziewczynki zamiast wstępu…

Pewna autorka twierdzi, że „ grzeczne dziewczynki Ida do nieba, niegrzeczne – tam gdzie chcą…” .Ja myślę, że w każdej z nas drzemie ANIOŁ i Demon. Ważne aby wiedzieć, kiedy obudzić które i w jakim celu …

Blaski i cienie biznesu o których piszę, wyglądają inaczej z punktu widzenia kobiety jak i zupełnie inaczej oczami mężczyzny. Panowie dążą do celu , czyli sukcesu, po tzw. Trupach 1) (oczywiście pisze o ogóle, nie o wyjątkowych przypadkach, które sądzę że tylko potwierdzają tą regułę), natomiast my:  Kobiety, angażujemy się w pracę tak mocno jak w przyjaźń, staje się ona naszym jestestwem i dajemy z siebie serce. Zdaję sobie sprawę, że w epoce „ kultu pieniądza” mój punkt widzenia jest mało popularny, jestem przekonana, że u podstaw kobiecych karier w większości leży szczere zaangażowanie, pasja płynąca z serca, sympatia dla tego co kobieta robi zawodowo, siła płynąca z duszy, nie z pięści.

Kobieto, zanim zanurzysz się w moją opowieść, połóż dzieci do łóżek i przygotuj listę rzeczy do zrobienia na następny dzień, nastaw budzik i zdejmij jutrzejszy obiad z gazu. Ucałuj Męża na dobranoc, bo dziś nie prędko zaśniesz !
Jeśli jeszcze Jesteś sama, to zrób sobie ciepłą herbatę i owiń nogi kocem, bo z pewnością nie poczujesz kiedy będzie Ci zimno i żal będzie Ci pójść po herbatę do kuchni…

Jeśli czytasz to Ty , mężczyzno, to zamknij się gdzieś i nie wstydź łez oraz przekleństw. Będzie Ci się zbierać na jedno i drugie… i mam do Ciebie jeszcze specjalną  prośbę :
        
         Po lekturze tej książki odkryj na nowo swoją: Żonę, Siostrę, Matkę, Szefową lub Podwładną, a nawet sprzedawczynię w sklepie…
My Kobiety-jesteśmy wojowniczkami codzienności. Każdego dnia balansujemy między sztuką zarabiania pieniędzy i podtrzymywania ogniska domowego. Godzimy walkę o chleb, z miłością, która jest zaprzeczeniem wszelkiej walki. Może dlatego tak łatwo nas zranić, ale w uczuciach tkwi nasza siła.

Może dzięki mojej książce unikniecie moich błędów ? Wtedy będę naprawdę bardzo szczęśliwa !

Chciałabym, pewnie jak każda kobieta, aby tylko dobro i pokój były na Świecie. Czy jednak to możliwe ? Wierze, że można w swoim domu stworzyć świat dobry, bez złych emocji, bez lęku, bez przemocy. Ja każdego dnia do tego dążę. Nie jest idealnie, ale to nic złego, bo żaden dom nie jest idealny. Ważne , aby starać się zmieniać i poprawiać rzeczywistość wokół nas.

Moja historia tylko pozornie dotyczy zarabiania pieniędzy. Poznacie mnie w ferworze pracy i prywatnie, w domowym zaciszu. Na chwilę zapraszam Was do mojego życia. Uprzedzam, to będzie OFF-ROAD 2) bez terenówki !






1)        na szczęście nie wszyscy !
2)       off-road ( z ang. Poza drogą ) –sport motorowy polegający na jeżdżeniu specjalnie przygotowanym samochodem ( terenówką) na bezdrożach.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.