fb

środa, 9 sierpnia 2023

Życie jest jak papier toaletowy...mój jest malinowy

Dzień był ciekawy ...

ostatnie dni mam ciekawe ...

I bardzo piękne ...

Dzisiaj trochę o zwierzętach będzie...

Są ludzie których wkurzają moje wielokropki ...

to dla Was : 

...

...

...

...

...

...

...

wystarczy...a co ukryte jest w tych kropkach i do czego u mnie służy wielokropek to moja sprawa ...

tak samo bardzo moja jak to, jakiego papieru toaletowego używam ...ale napiszę ( dla tych co interesują się moim tyłkiem )... : najlepszy jest w Biedronce nawilżany malinowy ...zawsze wtedy nawet będąc w łazience mam uczucie że jestem w lesie wśród malin ...

:) 

Byłam wczoraj  w moim Ukochanym miejscu...w Puszczy ...a najbardziej  kocham Topiło i ...

porozmawiałam z Puszczą...

zapytałam: 

Kim są pewni ludzie ? 

I odpowiedź  pokazała się niemal natychmiast : 


pomyślałam, że wiem że to gady ...ale ...

I jak błysk w czasie kiedy spada meteoryt pojawiła się podpowiedź...

dziecko zapytało: 

-Ciociu a czy zaskrońce są groźne ? 

- nieee ...One żyją tu sobie i dla ludzi nie są groźne ...One nawet się nas boją ...

kiedy podeszłam ciut bliżej...zniknął w trawie ...

hmmm...

uśmiechnęłam  się do siebie 😀 

trzeba podejść bliżej...tak zrobię ...

i ...

poszłam dalej ...

spotkaliśmy łabędzie...

zapytałam  :  

-  a Kim jest ta ...Osoba? 

I pokaz był taki : 


super 😀 tak myślałam...

a to moje łabędzie krzykliwe...tandem : 



poszłam dalej ...

poprosiłam o podpowiedź  na pytanie : 

- kto pomoże mi odkryć i pokazać prawdę ? w pewnym temacie ...

I...

ten Człowiek  stanął mi na drodze ...

I mogę tak dalej ...

tak rozmawiam z Bogiem ...Energią ...

Wszystko  jest ze sobą połączone ...

I w energii nic nie ginie ...

Dzisiaj Ktoś mi dał pismo ...krąży już po HAJNÓWCE...

usiadłam w kawiarnii ..

by je przeczytać  ...

SZOK I NIEDOWIERZANIE ...bo też będąc na spacerze w Puszczy z  Osobą ktora je napisała ...miałam pokaz ...nie mogłam uwierzyć  ...

o tym co wtedy zobaczyłam nie napiszę...tym bardziej  o naszej rozmowie ...ale jestem wdzięczna  za pokazanie ...

Dzisiaj myślę, że Osobie, która skłóca miasteczko udało się " wymieść spod dywanu ..." I sprząta  się...porządki trwają ...

Jeśli ludzie nie wiedzą czym jest LOJALNOŚĆ, jeśli władza przesłania Im wszystko...to potem są tego efekty ...

Nie wolno niszczyć innych ludzi ...

W Hajnówce  trwają porządki...ale jak pięknie sie czyści ...

Mamy wielu mądrych ludzi tutaj ...poradzimy sobie ...

A KIJ MA DWA KOŃCE 

choćby pisanie jak ostatni tchórz anonimów...wysyłanie ich z Bielska...chwalenie się innym ...spowodowało...nie będę uprzedzać faktów ...umieszczę niebawem konkret ...

albo donoszenie na policję...uuuu...

tylko nie można tak jak w przypadku wielu innych donosów na Dyrektor Przedszkola numer 3...mnie zaatakować  ...to robione jest to inaczej ...

ale ale ...co przysięgała ta Radna  ????

no i teraz zaczepiła Kogoś, kto ma konkret ...prawników i ...działa jak wilk ...

nie zaczepia ...ale zaczepiony  pokazuje swoją siłę ...

a ja napiszę o wszystkim  ...

zrobię to, bo lokalne media nic z tym nie robią ...

kiedy inne same się zglaszają ...

ciekawe czemu ?  takie też wystraszone ? 

czy może nie chcą Klientów stracić ?  albo  wtórują drugiej stronie bo mają w tym jakąś korzyść ?  może wesele kolejne sie szykuje i chcą Radną zaprosić ?  albo całą Radę ? 😀

bo chyba nie chodzi o opłatę za reklamę ?

albo wspólne wyprawy na kijki ? 

Panie Radne ( PO I PIS )  ze mną do puszczy się nie wybiorą ...a strata dla Nich ...

Dobrzy ludzie czesto to robią ...

WSZYSTKO WRACA

albo donoszenie do urzędów...wraca w postaci kontroli ale u donosiciela 

oj czas wszystko  pokaże...

I nie zdziwcie się że ten co wykrzykiwał że ktoś jest STALKEREM ...sam nim się okaże 

tak bywa ...

dzisiaj po głowie chodzi pismo...które dostałam...

SPALONE MOSTY WIDZĘ 

pamiętam jak TANDEM DWÓCH RADNYCH mnie prosił : " oszczędź  ją bo jest nasza " ( nie miałam zamiaru nikogo krzywdzić i nigdy tego nie robię ) 

Jak nie mogłam uwierzyć w to co widziałam...

Jak wielu ludzi się zawiodło...

Czy tam gdzie jest teraz też kiedyś taki list zostawi ? 

Nawyk jest silniejszy od wszystkiego ...

I skąd te poglądy i feministki w Hajnówce? 

Czy to nie tu jest problem ? 

Mam 4 Synów ...mężczyźni są tak samo ważni i potrzebni jak my ...

Może Burmistrz Kobieta byłby lepszym Partnerem do rozmów  ?  dla Feministki...

hmm...

uczciwy Człowiek  potrafi to ocenić ...

rozumiem teraz brak czasu i inne wymówki ...

a dzisiaj połączyłam kropki...

no cóż ...wszystko  wychodzi na powierzchnię 

5 lat tu mieszkam i dopiero zaczynam widzieć 

oczywiście  Ci co atakują ciągle mówią o zmowie Burmistrza i innych Instytucji 

a sami się spotykają kilka razy w tygodniu 

tu I tam ...też wiemy ...I to nie jest zmowa? 

nie dziwi nas, że Radny ( chory Człowiek ) jest witany przez Radną u Niej na podwórku, potem przez drugą przed Sesją i przez RADNEGO...

bo przecież chorych odwiedzać a u nas Oni odwiedzają 

chorych wspierać ...

w sumie to niezły ambaras z tymi Niektórymi Radnymi 

Jeden z Nim na przykład przekonywał mnie u mnie w domu, że wziął 135 stron raportu aby móc obronić Dyrektor Przedszkola 

Ten sam Radny potem ją zaatakował i głosował przeciwko 

Ten sam Radny rok temu głosował za kupnem Hotelu Bartnik a w tym Roku już zaatakował Burmistrza w swojej brudnej kampanii właśnie  tym, że kupił ten hotel ...

co za brak konsekwencji ...a może skoro zmieniał partie, zmieniał przedszkole i wiemy o innych zmianach ...to tylko tak potrafi 

no i cóż...moim Synom zawsze mówiłam jak stawali się mężczyznami: 

woda i mydło używane przez Mężczyznę jest najlepszym perfumem dla Kobiety 

żaden dezodorant tego nie załatwi 

tak jak garnitur nie pomoże ...


5 lat na luzaku ...nic nie robił a teraz chce być BURMISTRZEM  ? 

serio ? 

I myśli że wybory to jak pasta wybielająca? 

że ludzie nie pamiętają  ? 

z kim startował ...z kim współpracował...raz PO ...potem PiS ...

podobnie Radne co chcą ławeczki stawiać dla starszych ...I swój wizerunek podpierają ilością wesel na których były u uczniów...

a ja mam 8 Chrześniaków...no ...

tylko co z tego ????

pokażcie co zrobiliście  ...

nie ma nic  ?  albo nie wiele ...

to skąd myślicie ze macie prawo rozliczać innych I mieszać w Hajnówce  ????

my tu lubimy spokój  ...

I plotkarzy nie chcemy...

a co dopiero RADNYCH DONOSICIELI ...

a przecież są...

a przysięgali działać dla dobra mieszkańców...

tak tak ...

faktycznie teraz media się wzięły do pracy i wreszcie ...na dniach wszystko  zobaczycie 

oczywiście  nie media w Hajnówce 

choć cały czas leży teczka o pewnej Pani co rok temu donosiła na mnie ...I publikowała nawet na Facebooku  odpowiedź od Starosty ...też to mam ...

I widząc jak atakuje Dyrektor Przedszkola myślę czy i tego nie zanieść  gdzie trzeba ...taka niby dziennikarka ...ale to na wyrost nazwa 

Będzie na Hospicjum...


Dobry dzień dzisiaj ...

Tyle prawdy 


Laurka 

ps. napiszę Wam też niebawem o tym jakie niebezpieczeństwa mogą czekać Was w szkole i dlaczego rodzice nie pozwalają na pracę psychologa z ich dzieckiem ...co ukrywają ...

jest wiele takich domów 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.