fb

poniedziałek, 14 sierpnia 2023

POZIOM DRUGI I TRZECI i HONOR

Dzisiaj piękny dzień ...

wybrałam się do Białegostoku...

o poranku w puszczy byłam ...cudowny czas ...



usiadłam w rynku ...w ulubionym miejscu ...

sałatka i piwo ...dobry czas ...

mam godzinę do najbliższego pociągu...

więc piszę ...

DZISIAJ O MANIPULACJI 

Pewna Radna dzisiaj rano wespół w zespół z Postronnym ...kolejny raz zechcieli spróbować mnie zmanipulować ...

No żeby pisać o zwierzaniu w tajemnicy o braku pracy ...a potem pisać jak to jestem niedobra, bo wykorzystałam to do komentarza ...to już gruba przesada ...

u mnie co w Vegas to Vegas 

ale ale ...znowu Radna opowiedziała o sobie...

pamiętam jak się próbowała zbliżyć do mnie i obiecywała mi pomoc...

Nigdy nie mówiła o tym że nie ma pracy ...

Za to może niech się pochwali kto jej załatwił pracę ...I ciekawe czemu ludzie którzy odeszli z przedszkola dostają prace w pewnej szkole ...

No cóż współpraca PO Z PiS  w Hajnówce  to norma...

Szokujące jest, że Władze PO jeszcze nie poprosiły o opuszczenie Pani Radnej z Partii ...a w sumie to gdyby miała honor o którym tyle głosi i powołuje się na honor w sprawie Dyrektor Przedszkola  chcąc by sama zrezygnowała z pracy...to może Pani Radna  honorowo zrezygnuje z Partii i bycia Radną  ? 

byłoby pięknie ...

i może latwiej byloby Jej wybaczyć ...

a Bliźniaczka Radna ...która wszystkiego  się boi ...już kolejny raz usunęła swoje komentarze, kiedy  Jej odpowiedziałam na nie ...

gdzie honor  ?  

donosicielstwo ...manipulacje ...

Im wszystko  wolno ? 

MANIPULACJA NA KAŻDYM KROKU 

pisanie świadkom co mają zeznawać 

gdzie te taśmy i nagrania  o których mówiły owe Radne  i Postronny  ? 

Sam powiedział na Komisji ...że nic nie ma .. że On tylko podpisał  anonim ...

hmmm...

wszystko  grubymi nićmi szyte 

teraz media same się zgłosiły do Pani Dyrektor...Rodzice i pracownicy wypowiedzieli ...

gdzie była broń ? 

kto Ich trzymał na muszce ?  skoro tak dobrze opowiadali ....

Dlaczego w Przedszkolu wszystkie Oddziały są zapełnione? 

I lista dzieci oczekuje  ? 

Dlaczego ? 

Dlatego że to złe przedszkole? 

Zła Pani Dyrektor  ?

Czy może Ktoś używa od kilku miesięcy manipulacji ...takiej jak dzisiaj rano ...względem mnie ...by siebie pokazać jako ofiarę  ????

OCZYWIŚCIE 

Ludzie bez Honoru mówią o honorze ...

LUDZIE ATAKUJĄCY INNYCH ...ROBIĄ Z SIEBIE OFIARĘ ...

Trójkąt Karpmana ...klasyczny ...

KAT ...OFIARA ...RATOWNIK ...

KAT dla Dyrektor Przedszkola 

OFIARA Blogerki 

RATOWNIK Plotkarek Hajnowskich i Aktorek 

I ciągle jak chomik Ci ludzie zasuwają w kółku...jak chomik  ..

( mamy nagrania z korytarza w trakcie Komisji )

też przyjdzie czas że i to pokażemy ...

Bronię od 3 maja 2023  nie tylko Dyrektor Przedszkola numer 3 ...Bronię spokoju ...normalności ...przeciwstawiam się złu i manipulacjom ...

Myślicie że ludzie w Hajnówce  są głupi  ? 

O nie ...wczoraj dostałam nagranie z pewnego sklepu ... "uczciwego biznesu ".... nagranie jak młodzież...nieletni ...kupują papierosy ...no no ...

Ludzie mają dosyć tego co tutaj się dzieje ...

Wiemy gdzie młodzież zaopatruje się w alkohol ...

wiemy o wielu rzeczach ...

Nie obchodziłoby mnie to normalnie ...ale kiedy jestem atakowana ...I Ludzie którzy mi są bliscy...to już inna sprawa ...

ODDAJĘ ...tylko tyle ...

I jestem skuteczna ...

Teraz są próby opowiadania o mnie nieprawdy ...

Wiem kim jestem i mam ogromne poczucie wartości...więc  ? 

Jeśli opowiadasz że mam żółtą du@ę ...a ja wiem że jest różowa... to mam wy@.....e na to bo wiem jaką mam du@e ...

bo skąd Ktoś może wiedzieć jaka jest  ?


co będzie kiedy wszystko  się wyjaśni  ? 

kto przeprosi  ? 

no tak ...by to zrobić trzeba mieć honor ...więc nie liczę na to ...

Mam nadzieję, że na ludzi którzy krzywdzą innych przyjdzie czas zwrotu ...choroba ...choroba bliskich .. straty ...

niestety ...

nikomu nie życzę ale tak się dzieje ...

polecam przeczytać  tą opowieść : 



Poziom drugi 


"Dwa anioły, kobieta biegnąca do pracy, strome schody…

- Popchnij ją, popchnij!

- Ale schody strome, zabije się!

- Przytrzymam! Ubezpieczam! Tylko nogę złamie – pchaj, mówię!

- Głupi jesteś??? Przecież musi do pracy zdążyć, trzy dni z rzędu się spóźniała!

- Owszem a teraz jeszcze posiedzi dwa miesiące na zwolnieniu, a potem ją wyrzucą.

- Tak nie wolno! Co ona bez pracy zrobi? Pensję ma dobrą!

- Pchaj, mówię, potem ci wytłumaczę, pchaj!


Te same anioły, autostrada, dwie kobiety w służbowym samochodzie. Jadą za ciężarówką załadowaną belami drewna.

- Zrzucaj kłodę, nie przeciągaj!

- Taką kłodą można zabić! Przecież jak trafi czołowo w szybę to obie zginą!

- Zrzucaj, mówię, odchylę tor lotu, tylko się przestraszą.

- Po co chcesz je straszyć???

- Potem ci wytłumaczę, nie ma czasu, za zakrętem będzie bilbord: „ZWOLNIJ!!! W DOMU NA CIEBIE CZEKAJĄ!!!”, zrób tak, żeby się tam zatrzymały.

- Obie płaczą, dzwonią do domów, okrutny jesteś!!!


Kolacja firmowa.

Dwa anioły, mężczyzna z obrączką, dziewczyna.

- Niech jeszcze wypije.

- Dość! Już jest pijany! Spójrz tylko, podrywa dziewczynę!

- Nalej mu jeszcze, niech pije!

- Żona w domu czeka, dwoje dzieci… stracił kontrolę nad sobą, dziewczynę ciągnie do hotelu…

- No i dobrze, niech się zgadza!

- Zgodziła się, poszli, cholera jasna! Żona się dowie, będzie rozwód!

- Ano, będzie awantura! I o to chodziło!


Zachód słońca. Dwa anioły.


- Ale praca stresująca!

- Witaj w pracy na poziomie drugim. Tutaj uczymy przez stres. Do wczoraj miałeś praktyki na pierwszym poziomie – uczycie tam przez filmy i książki, a tutaj mamy tych, komu już książki nie pomagają. Musimy ich wytrącić z koleiny jakimś zdarzeniem, stresem, szokiem – żeby się zatrzymali na chwilę, pomyśleli.


Pierwsza kobieta będzie siedziała w domu ze złamaną nogą. Znowu zacznie szyć, a jak ją wyrzucą z pracy, to będzie miała już pięć zamówień – nawet się nie zmartwi. Kiedyś już szyła, a teraz od 10 lat odkłada swoja pasję, uważa, że musi na państwowej posadzie pracować, że socjal jest ważniejszy od harmonii i szczęścia z zajmowania się ulubionym zajęciem. A z szycia będzie miała więcej pieniędzy plus zadowolenie każdego dnia.


Z dwóch kobiet płaczących na autostradzie jedna za tydzień odejdzie z tej pracy, wróci do domu, znajdzie pracę w swoim miasteczku, tam gdzie jej rodzina, mąż, dziecko. Urodzi drugie, zacznie studiować psychologię – te kobiety współpracują z wami na pierwszym poziomie.


- A zdrada? Czy zdrada może wyjść komukolwiek na dobre? Rodzina się rozsypie!

- Rodzina? Tam już dawno nie ma rodziny! Żona zapomniała, że jest kobietą, mąż pije, kłócą się, szantażują, targują się dziećmi. To długi proces, bolesny, ale każde z nich się czegoś nauczy. Żona wróci do waszych książek, zacznie żyć dla siebie, zbuduje wspaniały związek, będzie szczęśliwa, dzieci będą dorastać w miłości, bez awantur…

- A uda się zachować rodzinę?

- Jest taka szansa.


- Co za praca!

- Przyzwyczaisz się. Ważne, ze skuteczna. Jak tylko wytrącisz człowieka z jego strefy komfortu, to się zacznie ruszać! Większość ludzi jest tak skonstruowana.

- A jak i to nie pomoże?

- To mamy jeszcze poziom trzeci – edukujemy za pomocą straty. Ale to całkiem inna historia..." Piotr Mordkowicz. Przekład I.Z.


tak ...tak się dzieje ...na poziomie drugim ...na trzecim są straty ...

bądźmy uważni 

w energii  nic nie ginie 

a Bóg widzi wszystko ( to dla Tych co wierzą w BOGA  ) 







ps. każdy dzień jest dobry by coś zmienić ...

I proszę...nie jestem przekupna i mam silny kręgosłup moralny ...więc: 

nie trzeba mi proponować podwózki 

nie trzeba mi nic obiecywać 

nie można mnie kupić 

nie trzeba mi maślić 


I stoję w prawdzie ...zrozumiałe to nie dla wszystkich... ale nie zależy mi na tym ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.