fb

piątek, 18 sierpnia 2023

WAŻNE DECYZJE ...

 To była bardzo ważna decyzja ...

Dzień był piękny ...

gorący jak ostatnich kilka dni ...

cały dzień sprzątałam dom ...

wtedy najlepiej się myśli ...

dzień wcześniej  zdażylo się coś co mnie zaskoczyło ...o tym przeczytacie w mojej książce ...jesienią ...

opisuję ostatnio wszystko  szczegółowo...tak wiele się dzieje ...

Wczoraj ...kiedy umyłam okna ...spojrzałam na moje piękne rośliny na balkonie i pomyślałam: 

w przyrodzie jest wszystko ...

potem zadzwonił Człowiek 206 ...Dostał list ...Sąd w Białymstoku  ogłosił Jego Mamy ...staruszki ...Upadłość  konsumencką...

Płakał ...pytał co dalej ...jest Jej pełnomocnikiem...

Mama ma połowę emerytury zabieraną...bo ...

...

o tym nie napiszę ...

nigdy nie brała kredytów 

Jej Syn również 

to skromny prosty człowiek...

W Instytucjach finansowych pracują jednak nieuczciwi ludzie...jak wszędzie...bywają różni ...

I Ktoś Mu Mamę zadłużył ...

Ta Osoba już nie żyje ...

Tylko Upadłość  może pomóc tym ludziom ...

jak i wielu innym ...

Inni Upadli, którym  pomogłam poprosili o pomoc bo ktoś na ich firmę brał towar ...zgłosili to na policję ...stracili wszystko  przy upadłości...dom ...ziemię ...ale żyją ...


Kolejny Upadły to człowiek, który całe życie musiałby spłacać  600 tys. bo kiedy chorował firma ubezpieczeniowa  kazała mu oddać to co wypłacili rowerzyście którego potrącił ...wyjechał mu na maskę  z bocznej drogi ...


ilu ludzi tyle problemów...

Matka, która gdyby mogłaby wzięłaby kolejny kredyt by ulżyć Synowi leżącemu przykutemu do łóżka z ciężką chorobą ...

też  pomogłam wstać ...bo komornicy  chcieli nawet łóżko zabrać i spieniężyć...

Upadłość konsumencka...to czasem jedyny sposób by ludzie uwierzyli że mogą żyć...by żyli ...

206 historii ...

jedna smutniejsza od drugiej ...

długi ...utrata firmy ...Honoru...

czasem jedyny sposób by komuś pomóc ...


nie pomagam cwaniakom ...

a nie jeden taki dzwonił ...

jeden chciał prędziutko ...najlepiej dzisiaj ...żebym pomogła napisać wniosek o Upadłość  ...bo On ...no właśnie...

" chce spokojnie jechać na Dominikanę z dziewczyną " 

uslyszał : 

- jedź a potem szukaj prawnika ...I zapłać mu ...skoro stać Cię na Dominikanę ...pomagam tylko uczciwym ludziom ...


Tak to wyglada ...I bywa czasem ...

Każdy może wpaść w kłopoty  finansowe ...każdy ...

czasem Upadłość  konsumencka  to jedyne wyjście...

To Sąd decyduje czy ją daje czy nie ...

Upadli muszą oddać wszystko...

Czasami mają plan spłaty...na lata ...

ale żyją ...

I mają do tego prawo ...

Kiedy spółki ogłaszają Upadłość  i otwierają Ci sami ludzie kolejne i robią to wiele razy ...to jest ok ? 

I to na miliony ...

kiedy zwykły Człowiek ...lub przedsiębiorca  upada ...to ma do tego prawo ...raz w życiu...

I tylko w naszym Kraju nie ma należytej pomocy dla Niego ...opieki psychologicznej ...wsparcia podczas podnoszenia się ...

Co jest w Krajach Unii Europejskiej...

I tam Upadłość  trwa kilka miesięcy...bo Rząd rozumie że im szybciej człowiekowi się pomoże tym szybciej zacznie żyć i płacić podatki ...

pomagałam w Niemczech  koleżance po śmierci Jej Męża...nie miała pojęcia że ukrywał chorobę i długi ...

Wszystko  załatwione w 6 miesięcy...

U nas jeszcze w Państwie bezprawia ...chciano tworzyć tzw. CZARNE LISTY ...

nie wystarczy że Człowiek jest wpisany do Monitora Sądowego...że oddaje wszystko...

ma być jeszcze piętnowany ...

I z tym piętnem żyć...

bez prawa do kredytu ...musi wynajmować...itd.

Od 6 lat pomagam ludziom w takich sytuacjach...

Często są tak bardzo pod ścianą jak ja kiedyś ...kiedy straciłam wszystko...z powodu zmiany umowy z korporacją ...odgórnie narzuconej ...I zostałam w białych rękawiczkach okradziona przez współpracowników...za namową kogoś do kogo przeszli i okradli go potem na znacznie więcej...

co z tego że miałam tytuły wykonawcze na Nich ...ukryli dochody i nawet Urząd Skarbowy  nie był w stanie ich znaleźć  ...I odstąpił od windykacji

Mogłam sądzić się z Korporacją ...tylko  to wszystko  w krótkim czasie odebrało mi dochody i majątek...a najlepsza kancelaria w Poznaniu  jednego dnia przyjęła moja sprawę ...a drugiego oddała pieniądze i dokumenty ...

bo ...

sami sobie odpowiedzcie 

poszłam do prokuratury okręgowej...

tak powiedziano mi, że mogę sądzić się za granicą ...

ale najlepiej jak zmienię miejsce zamieszkania bo tam ( w Poznaniu) nic nie wygram ...

Prokurator od moich spraw umorzonych ...kilka miesięcy później został posadzony ...w innych sprawach ...gazety o tym pisały...

nie miałam szans ...

potem wyjechałam z Poznania  zrobić Upadłość  konsumencką...w Warszawie...

I zrobiłam...

nikt z Was nie chcialby iść moją drogą ...

NIKT ...

pomogli dobrzy ludzie ...

przez ten cały czas byłam matką samotnie wychowującą 4 dzieci ...a później najmłodszego Syna 

pracowałam zawsze uczciwie...choć robiłam różne rzeczy : 

sprzątałam, piekłam ciasta i domki z piernika,  malowałam obrazy,  pomagalam ludziom w Ich Rodzinach ...uczyłam ...,  sprzedawałam...szkoliłam...itd. 

cokolwiek byle było uczciwie I by wychować dzieci ...

nigdzie nie dostałam pomocy ...

prosiłam o mieszkanie w Poznaniu ...viceprezydent mnie wyśmiał ... powiedział że jak wynajmuje to mam za co ...

do Niego też karma wróciła...stracił pracę ...opowiedział mi kiedyś jadąc bla bla car jechałam na pogrzeb Taty ... akurat z nim 

nie poznał mnie ...

przedstawiłam się na koniec podróży...

tak ...

życie może nas zaskoczyć ...nieoczekiwanie ...

miałam piękny dom ...I piękną Rodzinę ...

kiedy nie ma pieniędzy  tracisz wszystko...


od tylu lat pomagam ludziom ...

bo pytając Boga po co mnie to spotkało? usłyszałam: zdobywasz doświadczenie...

poczułam że po to by pomagać innym ...



żyję skromnie ...

mieszkam przy granicy ...bo zakochałam się w puszczy...

najpierw covid ...potem stan wyjątkowy...

tuż przed wybuchem wojny wydałam książki...

ZUS to prawie 2000zł ...musiałam zawiesić firmę ...bo nie mogę tylko pracować na ZUS ...

Mam książki, które pomogły tak wielu ludziom ...marzę by ktoś odkupił ode mnie prawa autorskie na 100000 sztuk i je wydrukował ...I rozdał ...lub sprzedał za symboliczne 10 zł...I tak na tym zarobi ...a pomoże wielu ludziom ...

ja je odsprzedam za 1zł plus podatki ...

lub by sprzedały się moje książki ...

nie mam na marketing ...a dzisiaj bez tego trudno ...

Piszę i dzwonie po  różnych Instytucjach...

Uczę w mojej książce  NIE MA TAKIEGO BAGNA Z KTÓREGO NIE DA SIĘ WYJŚĆ  ...jak się podnieść...z każdej sytuacji ...

I wierzę że Ona dotrze do wielu ludzi, którzy potrzebują pomocy ...

Od maja tego roku pomagam otwarcie tutaj Osobom atakowanym przez grupę WCPWOHABSZ I przez Niektórych Radnych, którzy donoszą na Mieszkańców.  Ci Radni są z PIS  I  PO. 

I będę to robić dalej ...bo dobro wygra ...wierzę w to ...

Dużo się wydarzyło w ostatnich dniach ...

Dużo doświadczyłam znowu ...

Wczoraj  wieczorem  złożyłam oświadczenie że rezygnuję z kandydowania na Posła...z powodów osobistych. 

Będę dalej pomagać ...w inny sposób. 

Polityka to SZAMBO ...a ja lubię zapach łąki i mojej puszczy ...

Chciałam i pomagam ludziom ...I będę to robić dalej ...

zawsze już będę UPADŁYM KONSUMENTEM 

jednak moje bogactwo to DOŚWIADCZENIE I SIŁA I MĄDROŚĆ...

I to ma niewielu ludzi w takiej ilości jak ja ...

Dzisiaj ...po odpoczynku nocnym ...pojawił się kolejny pomysł ...

I pięknie ...

Nie mam w sobie strachu ...

po śmierci klinicznej nie boję się niczego ...

Jeszcze o mnie usłyszycie tu i tam ...

schematy ...ramki ...nakazy ...

to nie dla mnie 

za to miłość  owszem ...

kocham moją puszczę I przyrodę ...I nie ma piękniejszej miłości...

kocham moje Dzieci...moich wspaniałych Synów ...

kocham siebie ...I moich Przyjaciół 

cudownie czuć tyle miłości...

w moich oczach widać wszystko...





















cudownie jest żyć w zgodzie z sobą ...

Laurka 

ps.  wybieram się do lasu ...Idzie Ktoś ze mną ? 

I na Grabarkę jadę ...podziękować tym razem ...

lubię to miejsce ...


ileż ludzie pokazali kim są w ostatnie dni ...

żal mi Ich ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.