fb

sobota, 5 sierpnia 2023

PRAWDA ...MIŁOŚĆ I DOŚWIADCZANIE

 "Doświadczanie życia we wszystkich jego aspektach, doświadczanie siebie tak w izolacji jak i w grupie społecznej...

inaczej własnego rozwoju sobie nie wyobrażam"

E.F.

to prawda ...

to komentarz  na mój post : 



I możesz tak cały czas ...

Ja uwielbiam te chwile ...medytuję ...

Ale nie uzależniam się od bycia w ciszy i połączeniu z Absolutem ...tylko żyję i dbam o siebie i innych bo to prawdziwe życie i zaiste większe wyzwanie i potrzeba nań odwagi ...


Czy choćby Jezus szedł rozmawiać z Ojcem w odosobnieniu a potem żył między ludźmi ...normalnie ? 


Jestem człowiekiem i zamiast uciekać w ciszę która nęci pięknem obcowania z Bogiem ( Żrodłem, Energią )   ...wybieram równowagę ...

I tańczę i śpiewam i pracuję i robię wiele zwykłych rzeczy ....

Bo właśnie w ten sposób najbardziej kocham ....a o miłość przecież chodzi przede wszystkim ....


Jestem ...


pracowały we mnie od kilku tygodni słowa pewnego Leśniczego  : " nie chcę polityki ...to oni powinni ode mnie się uczyć jak żyć... " 

dodam, że pięknie obcuje z przyrodą ...

widać że to nie tylko Jego praca, ale też pasja...

Wzruszyłam się piękną opowieścią innego Człowieka  z Topiło, który pokazał historię swojej Rodziny na zdjęciach,  opowiedział jak tu było kiedyś....

Ostatnie miesiące też pokazały mi ludzi tutaj ...tak bardzo ...

Od wspaniałych Ludzi kochających innych ...pokazujących to swoim życiem...

po tych co tylko mówią...a czyny pokazują co innego...

I tych wreszcie co atakują , niszczą, manipulują i mszczą się ...donoszą i atakują ...

po tych przekupnych ...żądnych władzy ...

poznałam tu dobrych ludzi i prawdziwych ...

I tych drugich ...

I nie prawdą jest, że wszędzie ludzie są tacy sami ...

rozumiem dlaczego Hajnówka jest tak źle postrzegana na zewnątrz...

to zasługa tej grupy ludzi, która potrząsa miasteczkiem a za wszystko  obwinia Burmistrza...który jest wspaniałym Człowiekiem ...I nie zawsze tak myślałam...o tak ...bo nie widziałam wszystkiego ... teraz 5 lat obserwacji i weszłam w to ...więc już nic od innych ...sama widzę...I tak jest najlepiej ...

Stworzył mega Zespół Ludzi ...oddanych i uczciwych...wspaniałych Specjalistów...Ci którzy mieli odpaść bo mieli inną wizję ...odpadli ...tak czy inaczej ...trudne syruacje sprawdzają takich ludzi ...

patrzyć a widzieć to dwie różne rzeczy ...

prosiłam o pokazanie mi ...

weszłam w te konflikty ...

żeby poczuć i zobaczyć co tu się dzieje...

kto tu nie pozwala żyć ludziom ! 

jakie to mechanizmy ...nawyki...przekonania ..

wyuczone przez pokolenia !!!

Ostracyzm...którego sama wielokrotnie doświadczyłam ...

dlaczego na stanowiskach w większości są ludzie z zewnątrz  ? 

by nie byli w układach i mieli jasny osąd tego co widzą i byli prawi ...

Ci stąd..

znam wielu...też w wielu przypadkach są wspaniałymi ludźmi...tylko plotki plotki plotki opowiadane przez ludzi ...podpierane znajomościami ...powodują że są niszczeni ...

Przyjechałam i mieszkam tutaj ze względu na PUSZCZĘ I PRZYRODĘ ....bo gdyby ze względu na ludzi ...to tak jak wiekszość  ludzi ...nie chcę wchodzić w konflikty ...więc powinnam wyjechać....byłam pytana o to wiele razy ...

trzeba nawet uważać z kim dziecko chodzi do klasy w szkole ...bo można być niewinnie oskarżonym !  I dziecko może być pobite itd ...

no i to załatwione...

zastanówcie się czemu miasteczko się wyludnia  ? 

cokolwiek by nie robiły Władze to każdy Inwestor jak spojrzy z zewnątrz choćby na to co niektórzy RADNI wyprawiają na Radzie Miasta...

nie zechce tu nic robić  !!! 

Może już czas to zmienić  ! 

Teraz wykorzystał niskie pobudki i plotkarskie nawyki jeden Człowiek  ...I drwi z nas wszystkich....miesza ..

nawet Radnych bez zasad skłonił  by go popierali ...

zapomnieli dzięki komu są Radnymi ....

Piętnowanie Dyrektor Przeszkola ! 

Ataki na Innych ! 

A wszystko  to by zniszczyć Burmistrza ! 

Człowiek  żądny władzy!

Prawo przyciągania mówi  jasno ...kto i kogo przyciaga ...

no cóż ...

I kto mu pomaga  ? 

na plotkach oparte oskarżenia ....

przeczytajcie dzisiejszy artykuł : 

https://bielsk.eu/hajnowka/43715-wyjatkowo-nadzwyczajna-sesja-rady-miasta-w-hajnowce-od-przedszkola-do-senatora

bardzo rzeczowy i obiektywny 

Mamy wielu mądrych ludzi w Hajnówce.

Czas by Tacy Ludzie mieli głos w mieście.

Czas byśmy wszyscy zrobili co tylko możliwe by żyło nam się lepiej. 

Czas by BBC ( Baba Babie Skazała) przestało mieć wpływ na nasze życie...

plotki to niskie wibracje...

niszczą ludzi ...


Mogą się śmiać niektóre Radne i Postronny i jego Klakierzy ...że jestem Miłością ...

bo jestem  :) 

do tego by to zrozumieć potrzeba świadomości...rozwiniętej...

i umiem odważnie o tym mówić...

I jest nas wielu tutaj ...coraz więcej...

Nie niszczę nikogo ...I wspieram wielu ludzi ...

Oddaję to co dostaję...

tylko tyle ...


W przyszłym tygodniu podam Wam czas i miejsce gdzie będę co tydzień dla Was ...wysłucham każdego...kto potrzebuje pomocy ...

będą to bezpłatne rozmowy i porady ...

przez 5 lat wielu z Was pisałam różne pisma i załatwiałam sprawy ...

wielu pomogłam wyjść na prostą ...

potrafię słuchać i pomóc ...realnie ...

znam wielu mądrych ludzi i prawników, którzy też pomogą...

jestem tu by doświadczać życia...nie tylko chodzić do puszczy ...choć to kocham... najbardziej...

Laurka


ps.  od wielu lat pomagam wielu instytucjom ...społecznie...zamierzam bardziej i więcej...

lubię wspierać ludzi, którzy robią dobre rzeczy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.