fb

sobota, 12 sierpnia 2023

DYŻURNY ...ZAWIADOWCA ...KONDUKTOR...KIEROWNIK POCIAGU ...I WIELU INNYCH LUDZI ...

 DYŻURNY ...ZAWIADOWCA ...KONDUKTOR...KIEROWNIK POCIAGU ...I WIELU INNYCH LUDZI ...

Potrzeba ...byś TY dojechał z punktu A do punktu B 

jak w życiu...

ze wszystkim 

WSZYSTKO  JEST ZE SOBĄ POŁĄCZONE 

nie można wybierać ...a może jednak ? 

Możemy wybrać kto jest blisko nas ...

Możemy wybrać co jemy ...jeden będzie jadł bezę a ktoś inny uszy wędzone...choć mnie obrzydza już sama nazwa ...

jeden będzie lubił kiełbasę a inny tylko mięso je 

itd.

jeden jest wegerianinem ...

I drugi mięsożercą...

Mamy wybór...

w wielu aspektach życia  ...

dlaczego jeśli praca komuś nie odpowiada to jej nie zmieni ?  tylko oskarża kierownika ...Dyrektora...

przecież można to zrobić...

nie pasują mi współpracownicy to szukam innego miejsca ...

dlaczego za wszelką cenę chcę tam pracować  ? 

to nie małżeństwo...choć I tutaj też można zmienić partnera ...z kimś innym możesz być szczęśliwy...szczęśliwa...

tylko 

tylko najpierw zaopiekuj się sobą...

bo jeśli tego nie zrobisz ...pojawi się mocniejszy nauczyciel ...I będzie bolało ...

bycie z kimś to codzienny kompromis ...

akceptacja ...

to nie żarty...

a im starsi jesteśmy tym trudniej ...

dopasować się do kogoś ...

szczególnie kiedy w sercu czujemy 

WOLNOŚĆ 


ja tak czuję ...ogromną wolność  ...

czuję się częścią całości...Wszechświata...

ale też czuję wolność nie ograniczoną...

zrozumie to nie wielu ludzi ...

dla innych jestem kosmitką ...

totalnie mam w@......e na to ...

czyjaś rzeczywistość...nie jest moją rzeczywistością 

nie obchodzą mnie oceny ...

opinie ...


I tak zrobię co chcę i czuję ...

bo jestem wolna ...


a Wy ? 


zostawiam miejsce na odpowiedź 

ostatni tydzień był wspaniały 

udało mi się zobaczyć i  złapać w obiektyw kraski ...jedne z ginących ptaków ...10 par w Polsce ...zawiozła mnie Przyjaciółka...mam wielu cudownych Przyjaciół  w Polsce ...na Świecie...w Hajnówce 

działo się...








200 km od domu ...

po drodze 19 +1 czapli białych na polu i jedna diamentowa 

I mimo że rolnik wywoził szambo i smród był ogromny ...poszłam przez pole ponad kilometr ...by je złapać w kadr ...









dzień był wspaniały...

poznałam nowe pyszne piwo ...to też piękne...





Kobiety Kobietom je robią...w Bielsku Podlaskim

I zjadłyśmy pyszną obiadokolację w Brańsku ...w Restauracji Gospoda Ziemia Brańska ...którą też prowadzą same Kobiety ...po rewolucjach Magdy Gessler ...




I było cudownie ...

wszyscy jesteśmy sobie potrzebni...

I wszystko  jest ze sobą połączone...

piszę ten post bo poczułam wczoraj na Topile coś ...czym chcę się podzielić 

SZKODA MI ENERGII  NA LUDZI, KTORZY  SIEBIE NIE KOCHAJĄ ! 

NA LUDZI Z NISKIM POCZUCIEM WARTOŚCI !

na Ludzi , którzy myślą że pieniądze są miernikiem wielkości lub stanowisko ...lub sklep czy inny biznes !

no nie są! 

czy myślicie że tylko Wy możecie nasyłać  kontrole innym  ? 

a Was nikt nie odwiedzi ?

albo pisać donosy na policję i prokuraturę ? 

ja oddaję ...zawsze 

Hajnówka  to małe miasteczko...ludzie wiedzą na co się  leczycie i mówią o tym ...wiedzą o waszych romansach i opowiadają ...o Waszych ukladach politycznych i o tym jak straszycie innych ...

Po co sobie to robicie ? 

Wiedzą o Was wiele i  wiedzą więcej...to co wymyślą także ...

Bardzo twórczy naród  ...wymyślą ...nakłamią ...I sami wierzą w swoje kłamstwa ! 

do tego ta zawziętość  i niszczenie innych ! 

jak długo jeszcze ? 

jest coraz więcej tutaj ludzi, którzy to widzą ...

nie wystarczy pisać zawile i się samemu zapętlać by uchodzić za mądrego...


bardzo to przypomina zachowanie i wystąpienia pewnej Radnej ...no pomogla napisać list ...bo przecież coś trzeba wrzucić na grupę ...

to jak ? 

przypłaciło zdrowiem ? 

czy jednak mentalnym dobrostanem ? 

a w czym się ów przejawił ? 

...

podobnie jak z tytułami...mamy tutaj doktorów i innych ...którzy żyją z zasiłków...

każdego to może dotknąć  ...

dzisiaj masz ...jutro możesz nie mieć NIC 

I JESZCZE DŁUGI ...

wiem ilu ludzi przychodzi...

myślicie ze kiedyś komuś opowiem o Nich ? 

NIGDY 

ale wszystko  moze Was spotkać...

bo tak bywa w życiu...

I co wtedy  ????

po co palisz mosty ? 

po co niszczysz ? 

Weź siekierę i porąb drewno ...popracuj z emocjami...zrób coś dobrego dla siebie i innych ...

NIE NISZCZ !!!!

idź do puszczy...tam jest wszystko 

pokrzycz ...popłacz ...uwolnij emocje ...wybacz 

...I żyj !!!!


śmieją się z Hajnówki  w całej Polsce dzięki Radnym ...karierowiczom ...chcącym uchodzić za kogoś kim nie są...z POSTRONNEGO...który tylko miesza...I chce być BURMISTRZEM 

wielu by chciało...tylko czy się nadają ? 

trzeba pomyśleć...żeby potem wstydu nie było...

a kogo ludzie wybiorą  ? 

na pewno dobrego człowieka...który w spokoju będzie przechodził przez hałas...kogoś kto szacunek zdobędzie uczciwością...I innym ważnymi cechami ...których nie mają Ci co już zaczęli kampanię  ...

Mam nadzieję, że wielu ludziom otworzą się oczy bo wielu już widzi ...coraz więcej...

wszystko  jest ze sobą połączone...

Laurka 


ps. zapraszam w każdą środę na mój dyżur w godzinach 9-11 na Ul. 3 maja  w Biurze Poselskim Posła Truskolaskiego ...zapraszam  te Osoby, które potrzebują pomocy ...mam za sobą zespół specjalistów ( choć Pan od uszów wędzonych twierdzi że wszystko  sama robię i znam się na wszystkim ). Nie słuchajcie ludzi, którzy tylko drwią ...o sobie opowiadają 

ach i moje kropki  kocham ...

a blog ma 10 lat za chwilę ...

osiągnij coś sam / sama ...a potem oceniaj innych 

ja napisałam 8 książek i wydałam...

mam 4 wspaniałych Synów 

pomagałam 205  osobom wyjść z długów 

pracuję w kilku fundacjach 

itd...

a Wy ? Co robicie dla innych ? 

czy choć jednemu człowiekowi pomogliście w czymś ?  bezinteresownie...

I czy dzielicie się najlepszym co macie czy tym co Wam zbywa ? 


I jeszcze jedno ...widzę kiedy Ktoś mnie chce wykorzystać..

nie pozwalam na to. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.