fb

czwartek, 17 sierpnia 2023

Wybory ...wybory ... cale życie wybieramy ...

 ,,Bądź tym, który ośmiela i dodaje odwagi.

Na świecie jest już wystarczająco dużo krytyków".  autor nieznany 


tak dzisiaj przyszło...to zdanie ...

POLITYKA ...Świat totalnie nie mój ...

mój Świat to puszcza ...przyroda ...

Podróżowałam po całym Świecie ...

jest tak wiele miejsc, które chciałabym jeszcze zwiedzić ...pobyć w Ich energii ...zobaczyć cuda stworzone głównie przez przyrodę...czasem rękami Człowieka także ...

Na mojej liście jest Wielki Kanion,  Park Sekwoji,  Peru,  Indie,  Lofty,  Toscania we Włoszech, Kanada i Australia ...     itd...

Dobrze jest mieć marzenia ...

Polskę,  jeżdżąc  jako autor książek  zwiedziłam bardzo dokładnie ...ponad 300 wystąpień publicznych ...

Czuję że jeszcze chcę zobaczyć Park w Ojcowie i Góry Świętokrzyskie ...

Polskę zjechałam  bardzo dokładnie ...

Poznałam wielu wspaniałych  Ludzi...

Spotkałam cudowną przyrodę  ...

Czasem wypuszczam się z Podlasia choćby do Krasnegostawu i Zamościa na żołny i susły perełkowane ...

lub ostatnio w Polskę Centralną na kraski ...

Jednak to tutaj ...w Puszczy Białowieskiej najwięcej cudów spotykam w przyrodzie ...

Każdy dzień to przygoda ...niesamowita ...

I tyyyle Skarbów w puszczy znajduję...

od starych ogromnych drzew ...po mikroskopijne śluzowce ...tak barwne i kolorowe ...

od ogromnych żubrów po najmniejsze mysikróliki  czy dostojne łabędzie krzykliwe...













czy motyle ...

spotykam też wilki i rysie ...


Rysie są wyjątkowe ...

I to  bardzo wyjątkowe ...

wilki spotykam częściej...

Pytają mnie ludzie czy się nie boję? 

Oczywiście  że  nie  ...jestem częścią...Zwierzęta czują kto jest w puszczy ...

strach ma zapach ...mówiąc w skrócie ...

kiedy tylko wchodzę do lasu ...One wiedzą kto przyszedł ...

często pokazują mi się ...podchodzą blisko ...

ostatnio łabędzie  krzykliwe  przeszły kilka metrów ode mnie ...przez tunel na  Topile ...























przyroda pokazuje tak wiele ...



to mój Świat...od urodzenia ...bo też urodziłam się i wychowałam w puszczy...tylko po drugiej stronie Polski ...

tu są jednak moje korzenie ...

Stąd byli moi Dziadkowie i Pradziadkowie ...

Człowiek  ma prawo mieszkać i żyć tam gdzie chce ...

Mnie zakochała Puszcza...

PRZEZ 5 LAT jak tutaj mieszkam obserwuję uważnie wszystko...

Od roku trochę z boku ...zaczęłam interesowac się polityką ...od kilku miesięcy  weszłam w nią mocno  broniąc  ludzi tutaj ...

Zobaczyłam już dawno mechanizmy ...

Ludzie, którzy w jakikolwiek sposób zostaną wyróżnieni ...

natychmiast są krytykowani ...obrzucani błotem i kamieniami przez innych ....

5 lat temu nie rozumiałam dlaczego tak trudno było znaleźć  5 kobiet na konferencję którą  współorganizowałam  ...by je wyróżnić ...za pracę dla innych ...kobiet czy społeczności  ...

po prostu One bały się przyjąć wyróżnienie bo ....bo potem wiedziały co będzie  ...

czyli fala krytyki ...hejtu ...plotek ....

mieszkając tu 5 lat spotkałam się też z OSTRACYZMEM ...I wiem z czego On wynika i kto go stosuje ...

Dzieci są już go nauczone ...niestety w domu ...

O tym będę pisać więcej...

Dzisiaj o KRYTYCE ...

KRYTYKA  bywa dobra ...lecz dla Człowieka z dużym poczuciem wartości ...bo taki Człowiek postara się coś zmienić  ...w sobie ...

Ludzie z niskim poczuciem wartości  będą krytykę odbierać jako atak ...na ich osobę...

choć bywa że że to jest atak i to zamierzony 

Ludzie wrażliwi...artyści ...też źle znoszą krytykę...lecz wynika to z czegoś innego ...Oni kochają swoje dzieła ...dają im serce 

...stąd krytyka ich boli ...

uważam że o gustach się nie dyskutuje ...

jeden lubi Operę a inny Disco polo...

jeden kocha obrazy a inny ich nie zauważa ...

jeden kocha przyrodę a inny nie tozumie po co chodzę do lasu ...

I nie korzysta z tego co tutaj mamy ...


POLITYKA jest wszędzie...czy to się nam podoba czy nie ...

nawet w puszczy...

z powodu takiej a nie innej POLITYKI Puszcza jest zniszczona ...

z powodu POLITYKI mamy ponad 600000 firm zamkniętych lub zawieszonych w Polsce w roku 2022 ...

z powodu POLITYKI mamy ogromny ZUS ...

I wielu ludzi ma niskie emerytury ...

POLITYKA JEST WSZĘDZIE 

w sklepie Cocolino kosztowało rok temu 8,99zl 

a dzisiaj to samo kosztuje 20,99 zł 

I więcej jest takich przykładów...

a w telewizji mówią o malejącym wskaźniku inflacji ....pytam : GDZIE ???? W JAKIM KRAJU ??? BO NIE W POLSCE ...

Kiedyś ludzie sobie pomagali ...

dzisiaj Świat...Polska ...Hajnówka...

są podzielone ...

kiedyś ludzie bawili się wspólnie...biesiadowali z Sąsiadami...teraz nie odzywają się do siebie ...plotki ...wymyślone historie...ataki ...

I mury ...

po co to wszystko  ?


mogłabym tak podać wiele przykładów...tylko Wy to widzicie i wiecie ...

zawsze kiedy jest wojna ...tracą ludzie ...

Żyjemy w czasach wojny ...

a mimo to brakuje nam pokory ...

PRZEPRASZAM to słowo klucz ...

I wdzięczność...tak ważna i potrzebna ...

Kiedyś opiszę w książce o Podlasiu którą pisze już życie...co mnie tutaj spotkało...I jak to się stało że postanowiłam nie być bierna ...I zacząć interesować się polityką ...bardziej ...

dzisiaj informuję tych co czytają mojego bloga 

że JESTEM KANDYDATKĄ NA POSŁA ...

z ramienia PLATFORMY OBYWATELSKIEJ 

dostałam tą propozycję nieoczekiwanie ...

zaskoczyła mnie ...zgodziłam się 

potem mimo, że zrezygnowałam, Wszechświat  zadecydował za mnie ...

więc jestem ...

Interesuje mnie by móc pracować tutaj ...lokalnie ...jeśli jednak będzie szansa by móc pracować dla wszystkich  Polaków ...nie tylko lokalnie ...to oczywiście  zrobię to ...

Pięknie i spokojnie jest chodzić po Puszczy i obserwować przyrodę...

jednak przez całe życie służę ludziom ...na różne sposoby ...więc i ten sposób jest możliwy 

nie mam w sobie żądzy władzy...

Oczywiście  jeszcze zanim zostały ogłoszone listy ....od kilku miesięcy jestem atakowana przez pewną grupę ludzi ...

Wiedziałam, że tak będzie kiedy 3 maja stanęłam po stronie tych co zostali zaatakowani w brudnej kampanii wyborczej...pewnej grupy...

Dziękuję  Wam ...za hejt ...za Wasze komentarze  na wiadomej grupie ...

odkrywacie siebie coraz bardziej ...

JESTEM UPADŁYM KONSUMENTEM ...

POMOGŁAM 205 OSOBOM WYJŚĆ Z DŁUGÓW ...

mądry Człowiek  sprawdzi chociaż w Google  czym jest Upadłość  konsumencka  ...

pisanie o mnie, że " w Orange nie oddałam długów "  czy że " pomagam innym nie oddawać " to  ... sami to oceńcie...



nikt kto mnie nie zna, kto ma profil "Tomasz  Tomasz " lub "Anioł "lub inny fałszywy ...nie ma prawa pisać o mnie ...

Ktoś widział mój wniosek o Upadłość  ? 

wie jakie tam były długi  ? 

poczytajcie zatem artykuł  Pani Pszczółkowskiej z czerwca 2011 roku ...o tym jak 34 osoby z France Telekom odebrały sobie życie  ! 

Poczytajcie o tym czym jest Skala wibracji !!!!

przeczytajcie moją książkę !

cokolwiek czytacie poza Facebookiem ? 

Poczytajcie ...o tym co czuje człowiek, który znalazł się w sytuacji bez wyjścia! 

ale Wy nie przeczytacie ...

jutro to możesz być Ty !!!!

Każdy z nas może się w takiej sytuacji znaleźć  ! 

Kto przeczytał moją książkę, ten wie ...

reszta będzie pluła i snuła domysły chore i hejtowała ...

 W ŻYCIU  BYWA RÓŻNIE ...

wielu moich Kolegów odebrało sobie życie...

ja miałam 4 Synów...I dla nich żyłam ...

to że teraz masz nie znaczy że zawsze tak będzie....

a kiedy zdrowie szwankuje ...czasami nie ma takich pieniędzy...które wystarczą by je ratować  

zastanówcie się!

Sama od wielu lat wychowywałam Synów....

3 dorosłych...już teraz ...

dzisiaj wychowuję najmłodszego Syna i On też tutaj sporo doświadczył i się nauczył ....

Jesteśmy INNI ...tak słyszę czasem ...

tak ... KOCHAMY PRZYRODĘ ...

TAK ...MAMY SWOJE PASJE ...

TAK ...POMAGAMY WIELU LUDZIOM ...


jak tylko tutaj przyjechałam założyłam 27 KÓŁ GOSPODYŃ WIEJSKICH...

wtedy też wiele się nauczyłam...

dzieliłam się wiedzą ...

i sukces miał wielu ojców lub matek ...

I tych z PIS co przeszkadzali ... u Urzędzie...w Białymstoku...


wszystko  jest po coś ...


te 5 lat i zachowania ludzi tutaj pokazały mi kto kim jest 

Mam tutaj wspaniałych PRZYJACIÓŁ...

I W CAŁEJ  POLSCE i na Świecie 

I to jest wartość ...

HEJT ZLATUJE PO MNIE ...

MAM W SOBIE TYLE SPOKOJU I MIŁOŚCI...

potrafię też stawiać granice kiedy trzeba ...

I to bardzo konkretnie ...

I nie mam ciśnienia ...na Władzę...


Zostanę wybrana ...to będę służyć ...

robię to cały czas ...

może będę mogła bardziej ...


Jeśli nie ...to nic się nie dzieje ...będę robić to co robię ...

Laurka 


ps. to co piszą o mnie media to nie informacje ode mnie ...tylko wyrwane gdzieś z kontekstu  ...

"aktywistka pomagająca Ukraińcom" ( nie jestem aktywistką ale pomagałam i oberwałam od Nich i od ludzi tutaj ...za serce )

" blogerka "  tak ...jestem blogerką i autorką 8 książek...więc I pisarką jestem 


" pochodząca  z Hajnówki " ( pochodzę stąd poniekąd bo to ziemię moich Przodków ...ale urodziłam się w Puszczy Noteckiej ) 

to pokazuje jaki poziom dziennikarstwa dzisiaj mamy ...ale to nie ode mnie informacje 

Piszę dzisiaj moje BIO ...udostępnię Wam 😀 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.