fb

poniedziałek, 21 sierpnia 2023

KANDYDATKA NA KANDYDATKĘ ...NIEZWERYFIKOWANA ...

 Dzisiaj wywiad ...cała prawda o wyborach ...

https://www.youtube.com/watch?v=YGOFd4UljVU


zapraszam...

wywiad jest na YouTube  i ma tytuł : 

NIEZWERYFIKOWANA KANDYDATKA ...

sami zobaczcie ...




Dzisiaj szczególnie dziękuję Panu POSTRONNEMU MIESZKANCOWI HAJNÓWKI 

za wpisy i obelżywe komentarze których nie usuwa ...na najbardziej obrzydliwej stronie ...

dziwię się Mieszkańcom Hajnówki  że to czytają ...

dziękuję  ...bo mimo że pisze tam kłamstwa ...to dzięki Niemu zobaczyłam tam kto kim jest ...

Pani która przegrała ze mną proces o zniesławienie... dalej to robi...

Pani która pracowała w Bibliotece i niszczyła tam innych ...dalej niszczy ...

Pani pseudodziennikarka którą oszczędziłam że względu na wiek ...o zniesławienie rok temu ...dokumenty  mam nadal ...też podkręcą spiralę nienawiści ...

Pan który tyle mi opowiedział o Platformie i teraz na moich plecach stara się nieudolnie robić kampanię swojemu Liderowi ... 

Pan który nic nie osiągnął a ocenią moją pracę ...no no ...

Panu Radnemu, który mi grozi nie pierwszy raz...który atakuje wszędzie gdzie tylko się da ludzi, którzy coś potrafią...domysły i podejrzenia...

Panie i Panowie ...zajmijcie się swoimi tyłkami ...

DOTARŁO do mnie wiele w ostatnim czasie. 

Piszcie sobie co chcecie ...

od dzisiaj nie wchodzę na tą stronę ...

bo po co mi Wasz jad ??? Wasze niespełnione ambicje ? 

Lubię spokój  ...


Nie robiłam brudnej kampanii ...jak inni ...

Nie miałam planów kandydowania na Posła...

Propozycja mnie zaskoczyła...

Rozumiem  że Postronny I jemu wtórujacy  jej nie dostali ...

No cóż...

Nie ma partii która chvialaby mieć w swoich szeregach takich ludzi ...

a ja dostałam w sobotę propozycję od 2 innych...


Tylko wiem czym jest EGREGOR i nie chcę być wśród tzw. Ludzi polityki w Sejmie ...gdzie wszystko  to tylko układy... 

I po wyborach też nic się nie zmieni ...

tak ja to widzę...


Będę dalej robić to co potrafię ...najlepiej jak umiem ...by mi to sprawiało radość  ...I satysfakcję...

mam pomysł na siebie I tylko z Ludźmi wysokowibracyjnymi ...wtedy rozumiemy się bez słów...

poziom świadomości ma ogromne znaczenie ...

cudnego dnia zatem 


Laurka 


ps. w energii nic nie ginie ...

co dajesz...to dostajesz ...

dajesz dobro ...itd 

Nie byłąm u Pana Burmistrza po pracę ani po Pani Magdzie Ch. ani inną. Nie dostałam też propozycji kandydowania od Pana Burmistrza, tylko z PO. 



a nauczyciele ciągle się uczą ...I dostają lekcje ...

ufff ...kolejna za mną ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.