fb

środa, 23 sierpnia 2023

PRZEPRASZAJĄ BY POTEM ROBIĆ TO SAMO

 Dziękuję za wczoraj ...

Dziękuję tym Osobom, które miały odwagę dać mi wsparcie ...doceniam to i jestem wdzięczna...

Wasze kwiaty ...bliskość ...tyle dobrych słów...

to wszystko  wiele dla mnie znaczy ...

szczególnie w tym czasie, kiedy polityka okazała się szambem ...

a ja lubię zapach ...

więc ...

oj dzieje się wiele wspaniałych rzeczy ...

Dla Mieszkańców Hajnówki dzisiaj trochę historii ...wygrzebanej z archiwum...

skoro Postronny Mieszkaniec może wysyłać zapytania publiczne wielokrotnie o to samo ...skoro chce uzyskiwać informacje sprzed ponad 10 lat ...I zarzuca Urzędników pracą ...

to ja też poszukałam...

I oto FAKTY ...nie plotki ...

Plotka to kłamstwo powtarzane wielokrotnie...

FAKT miał miejsce ...

Krzykiem...plotkami na mój temat ( tak ...to plotki...wiem o nich) nic się nie załatwi...


Fakty : 

1. 

Pewna Pani ...celowo ukrywam dane  by nie nakręcać spirali nienawiści ...
przepraszała Panią Dyrektor Przedszkola...takie coś dostałam ...jest to w Bibliotece ...w archiwum Kuriera ...


a teraz po tylu latach dalej nakręca spiralę nienawiści ...anonimy ...zeznania...plotki ...I inne rzeczy robi o których wiemy ...


2. 
a to przeprosimy, które były w kilku miejscach i ta Pani zapłaciła też w inny sposób...

za mało? bo znowu komentuje na mój temat ? 

3.  


I co kiedy takie rzeczy robią osoby duchowne ...obrażając Jurka i wszystko  co robi ...
a media piszą o tym ...bo to " zwiększa zasięgi " a w ten sposób  przyzwalają na to i kolejne takie rzeczy bo ...bo dobrzy ludzie albo tylko się bronią albo nie robią nic ...bo nie chcą ...

wtedy zło się szerzy ...cieszy że może atakować...
I pokazuje : 
zobaczcie...można tak robić...

Kiedy pewien ksiądz dostał Maybacha od bezdomnego, który umarł dzień czy dwa później...I nikt z tym nic nie zrobił ...bo przecież który sędzia wyda wyrok na Niego ?  kto odważy  się zrobić kontrolę ? Przecież wiemy skąd te złote pałace i miliony ...nasze ...I tych co sami je zanoszą by mieć np. złotą tabliczkę w Licheniu .
Kiedy Polska jest rozkradana i dzielona " między swoich " ...rodzinę i tych co są przy garnuszku ...
Kiedy weźmiesz chleb ze sklepu to kradzież a kiedy miliony idą do Fundacji założonych kilka dni wcześniej...albo w inne miejsca ...
Kiedy Ludzie rządzący w nocy przegłosowują ustawy...wykorzystując  zamieszanie wokół innych spraw ...I nieobecność  posłów z powodu pory ...

to jeśli PRZYKŁAD IDZIE Z GÓRY ...to wielu przyjmuje to za normę ...

Tylko gdzie w tym wszystkim  rozsądek? 
Czy nikt nie nauczył tych ludzi zasad współżycia? 

Jak to możliwe że jeden człowiek  nazakładał fałszywych profili,  zebrał wokół siebie trole, zebrał ludzi z niskim poczuciem wartości, bo przecież kto zna siebie i wie kim jest ...nie niszczy innych ...
Jak to możliwe że Ów potrząsa Hajnówką ...pisze przepisy jak mają zeznawać Starsze Panie nakręcone  przez Niego , pisze zapytania publiczne i liczy je ...I szczyci się ich ilością, atakuje wielu ludzi ...skłócił wielu ludzi ...
 Radni niektórzy  donoszą na mieszkańców, to też zupełnie nienormalna sytuacja ...
podpisał anonim na który nie miał dowodów...ale je tworzy ...
Człowiekowi powtarzając w kółko pewne historie, zapisując je na kartkach ...można pomoc uwierzyć...
Atakuje BURMISTRZA I URZĄD ...
Atakuje KOBIETY ...
I tu jest wielkie bohaterstwo ...
z grupą swoich klakierów ...
dołączył do nich Radny, który był Numerem 2 
który straszy ludzi  w pewnej religii ...I to w niewysublimowany sposób...
Który był u mnie i opowiadał że wziął raport 135 stron na Panią Dyrektor by jej pomóc ...
tak ...pomaga jej cały czas ...
sam pracując w 3 miejscach ( dane z BIP ) 
ma czas w godzinach pracy pisać posty...I oglądać moje wywiady ...wypytuje ludzi o mnie ... 
Nie mieszka w Hajnówce  a jest Radnym  ...ustawa o tym mówi...I wszyscy pozwalacie na to ???
przepraszał Władze po poprzednich wyborach ...
I dalej niszczy i atakuje ...widzieliście na Radach Miasta 

co z Wami Ludzie ???

Czy wiecie co to wdzięczność  ? 
Czy wiecie czym są plotki ? 

Czy to wielkie bohaterstwo atakować KOBIETY ???????
 
od tego by sprawdzić czyjąś winę jest Sąd i inne organy!!!!
Rada Miasta  to Nie Komisja Śledcza! 
To nie śmietnik gdzie możecie robić swoje G@wnoburze !!!!
To nie miejsce  gdzie możecie atakować ludzi ! 
To nie miejsce gdzie możecie robić swoją kampanię wyborczą !!

pokażcie co zrobiliście dla innych !!!
co chcecie zrobić  !!!
fakty 

ale tego nie ma ! 
lepiej zastraszyć  ! 
lepiej atakować  ! 
I kto na Ciebie  zagłosuje?  te trole ???
przecież Oni są biednymi tchórzami...
ile głosów dostaniesz ? 
a ludzie widzą co robiłeś i robisz 
widzą i pamiętają 

Czy ktoś kto chce dobra naszego Miasteczka zarzuca Urzędników zapytaniami o informację Publiczną? 
robi konkursy  ohydne o piwo ? 

drwi z Kogoś kto osiągnął tak wiele ...
bo zazdrości ...bo nigdy tego nie osiągnie...

Kto dobudował skrzydło Przedszkola? 
Kto załatwił sponsorów i dotacje  ? 
Kto ma komplet dzieci ? 
zastanówcie się  ? 
Rodzice Tych dzieci to dobrzy ludzie i widzą i cenią Panią Dyrektor 
pracownicy także ...skoro tam pracują 


Jakim świadkiem jest kobieta która na Komisji mi zlożeczy choć mnie nie zna ...no może z opowieści tych co ją nakręcili...a na korytarzu pyta Radnej czy dobrze zagrała ???
Jakim jest świadkiem skoro sama zwolniła się z pracy a potem nikt jej nie chciał przyjąć więc winą obarczała Dyrektor Przedszkola...
aż taką moc ma ta Dyrektor ? 
a może czas powiedzieć prawdę...że wszystkim ulżyło w przedszkolu kiedy odeszła ta Pani bo ... to zostawię dla organów ...sprawa trwa 

Myślicie że tylko bronię Dyrektor Przedszkola  czy wcześniej innych broniłam  ? 
To że nie piszę o wszystkim  to jedno 
to że nie chciałam atakować...to drugie 

ale już dosyć  !

nikogo się nie boję! 

wszystko  jest do czasu ...aż zaniosę na policję sms-y ...numery telefonów,  anonimy ...już zaniosłam...I inne rzeczy ...

nakręcanie spirali nienawiści jest karalne 
podżeganie 
zniesławienie 

dosyć już! 

I tym razem żadnych ugód nie będzie! 

ach ...I jeszcze jedno ...nigdy nie robiłam kampanii ...I nie dostałam propozycji od Pana Burmistrza  ani nie starałam się o pracę w Urzędzie...

Przed ogłoszeniem list ...  tydzień wcześniej  zrezygnowałam z kandydowania ... bo dotarło do mnie, że to nie dla mnie, że chce tutaj mieszkać I żyć bo kocham przyrodę,  bo zobaczyłam więcej...

To co później się wylało to pomówienia ...
a leżącego skopać  to bohaterstwo przecież.. uaktywnili się wszyscy ...
Pan od drezyn chce swoje jedynego i słusznego kandydata pokazać...tylko czemu na moim tle ? 
Może niech powie w Oczy innym to co mi mówił o nich ...
Pokażcie co realnie zrobił  ? 
Czy to że MEDIA WYCINAJĄC SŁOWA WYRWANE Z KONTEKSTU ...jeżdżą po mnie to powód by mi dokładać  ????
Czy już nikt nie patrzy na całą sprawę czyli moje zaangażowanie  w pomoc ludziom ...realna pomoc ...kto z Was wziął do domu Ukraińców  ??? trzeciego dnia wojny  ??? kto wziął choć na jeden dzień  ? 

Kto wie, że wygrałam sprawę z nimi niesłusznie i nieprawdziwie oskarżona  przez nie ... ? 
Kto wie że wygrałam też proces o zniesławienie  ? 

tak ...smród się szybko  roznosi 

czy do Osób które plotkowały na mnie rok temu dotarła prawda ? 
Czy Pani pseudodziennikarka, która donosiła do wszystkich  urzędów na mnie i umieściła nawet odpowiedź od jednego z nich ...przeprosiła  mnie ???? NIE ...I NADAL JĄTRZY ...

Czy Pan który tyle piszę o Przodkach, religii prawosławnej, zrzutkę zrobił na pomoc SKITU ...a atakuje mnie na każdym kroku i wyśmiewa wie ilu ja ludzi do SKITU zawiozłam i jakie duże pieniądze tam zostawili ?  I jak promuję to miejsce ???? I realnie pomagam ??? Tamtemu miejscu i Ludziom z nim związanym? 

Czy wiecie ilu ludzi w Hajnówce  i okolicach oddłużyłam ilu pisałam pisma do różnych urzędów?  społecznie...bezpłatnie ? 
ilu pomogłam dostać dotacje lub inne sprawy ogarnąć  ? 
ile rodzin pogodziłam? 

to wszystko  to nic ...

muszę napisać...bo czas byście wiedzieli ...

ile mnie spotkało niegodziwości ...często od tych samych ludzi ...to brak słów...

wiem co potraficie zrobić...
Śp. Simona Kossak ...wspaniałego Człowieka wielkiego formatu   ...też opluwali tu ludzie i nazywali wariatką ...choć było wielu którzy cenili i szanowali ...I dalej wspominają ...dobrze ...

nie porównuję się do tej Wielkości ...
ale też wiele w życiu osiągnęłam...

wychowałam 4 wspaniałych Synów 
napisałam książki ...wydałam i pomogły wielu ludziom ...
prowadzę 10 lat bloga ...kto w Hajnówce  choć tyle osiągnął  ? 
założyłam tu na Podlasiu  27 KÓŁ Gospodyń Wiejskich...
od początku ktoś mi ukradł pomysł na Kiermasz ...odpuściłam...bo liczył się dla mnie SUKCES SPOŁECZNY ...Panie miały gdzie sprzedać swoje produkty ...uczyły się przedsiębiorczości...
Podczas wydawania książek trafiłam na człowieka, który przy 78 osobach na sali powiedział " że chciał mi pomóc I za kawę i ciasto na tarasie mojego domu to zrobił " bo koszty mu potrzebne na koniec roku ...nie zapłacił mi faktur ...dużo wtedy przeszłam...
potem okazało się inaczej... 

byli też inni ... którzy chcieli być matkami sukcesu ...niektórzy rok udawali Przyjaciół  ( pomagałam im nawet załatwić awans I podwyżki ...premie ...rozmawiałam z Dyrekcją ) 

a potem ...cóż...może czas też coś z tym zrobić ? 

moja dobroć i to że nie mszczę się ...brane jest za naiwność  i  stąd tyle  mnie spotyka ...

Umiem się nie tylko bronić  ...

Judo i jego filozofia jest piękna ...I bliska mi ...bo wiele lat trenowałam...
jednak nie w przypadku takiej niegodziwości ...

czy ludzie wiedzą co znaczy słowo PRZEPRASZAM  ?  

Czy uczą się na błędach  ? 

Ja wyciągnęłam wnioski z ostatnich dni ...

I postanowiłam działać  ! 

I uważać o czym rozmawiam z ludźmi tutaj i przez telefon ...bo ...bywają kimś innym niż wydają się na początku...

Ludzie tak dużo w ten tydzień mi pokazali ...

jednego dnia jestem KANDYDATKĄ NUMER 8 
DRUGIEGO KANDYDATKĄ NA KANDYDATKĘ 
TRZECIEGO NAWET NIE JESTEM ZGŁOSZONA  DO PARTII 

ufff ...jak dobrze ...bo to nie dla mnie 


jednego dnia jestem koleżanką i pytają mnie o pomysły i plany 
drugiego dnia zglaszają mój pomysł jako swój i realizują 
za jakiś czas mnie atakują 


jednego dnia jestem wspaniała 
drugiego dnia zajęłam czyjeś biurko by pracować 
trzeciego dnia jestem niezweryfikowana 


jednego dnia ...
drugiego dnia ...
za kilka dni ...

ach ludzie ...

a czy uczył Was Ktoś kiedyś tego ? 
BÓĜ HONOR OJCZYZNA ? 
by pomagać ludziom...każdemu człowiekowi...

by mówić o dobru i pięknych rzeczach ...

bo wszystko  jest energią ...

I wszystko  wraca ...

dzisiaj 23 sierpnia 2023 ...
piękny dzień ...pełen słońca ...

poprosiłam o tylko dobrych ludzi ...
I takich spotkam ...

moja MOC I SIŁA jest ogromna ...

spędzę ten dzień cudownie ...

nie zrozumie mojego szczęścia żaden NIBYBRALCZYK ...czy inny biedny człowiek napełniony nienawiścią ...
moje posty są dla świadomych i dobrych ludzi ...

Oni rozumieją ...
reszta nie musi ...
reszta sobie wymyśli co chce i w to uwierzy ...

CZYM SIĘ SYCISZ 
TYM SIĘ SZCZYCISZ 

TO MASZ W ŻYCIU 

A dobry Człowiek  I tak wygrywa ...bo jest dobry ...
to wystarczy ...

Laurka 

ps. wybaczcie długi wpis ...czas było to zrobić...
a teraz zabieram się za moje cudowne projekty ...I Inwestorów  na Sanatorium w Hajnówce szukam ...jest kilku ...
muszę im wytłumaczyć tylko, że to co widzą w Internecie nie określa wszystkich mieszkańców 

I może czas by dobrzy ludzie w Hajnówce   zdobyli się na odwagę i przeciwstawili się EKIPIE ...
potrzebujemy Was ...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.