fb

poniedziałek, 21 sierpnia 2023

TO NIE MOJA STRATA ...DO MNIE WRÓCIŁ SPOKÓJ ...

 

 "to Hajnówka straciła 

to Podlasie straciło 

to Polska straciła 

Najlepszego Człowieka

 i społecznika w polityce... 

byłabyś najlepszym posłem "  

tak mi dzisiaj powiedział mądry Człowiek...




Tak ...to Hajnówka nie umiała być dumna ...

I dobrzy Ludzie, którzy piszą mi tyle pięknych słów dzisiaj ...opowiadają o tutejszych ludziach w Partiach ...przepraszają niektórzy że nie mają odwagi by publicznie mnie obronić...

tyle widzą i wiedzą o nich ...

bo boją się 

" człowieka z brodą" 

" radnego służącego w cerkwi ... " 

( ja się go nie boję...dużo wiem i nie pozwolę opluwać i straszyć ludzi ...) 

hmm...ciekawe kiedy pisal post ?  w ktorej był akurat pracy ?  czy Szefowie to widzą ? 

" troli bezimiennych" 

itd ...

Te dwa dni tak wiele ukazały ...

I informuję że mimo zastraszania : 

NIGDZIE SIĘ  NIE WYBIERAM 

a potrzebującym pomocy zapraszam ...


W ostatnich dniach też dostałam kilka świetnych propozycji współpracy...

I zamierzam  całą energię  dać tym projektom ...

widzę TCHÓRZY  ...czuję ich ...

też omijam ...


Nie radzę też atakować Dyrektor  Przedszkola  ...przy okazji czy bez okazji ...

pomyślcie : 

Jest piękny dzień 

wszystkie kontrole nic nie wykryły  ( to fakt ) 

Sprawy w Prokuraturze są umorzone ... ( to najblizsza przyszłość  )

co czujecie  ????

bo ja RADOŚĆ 

a Wy Tchórze? 

co z Wami ? 

nie starczyło straszenie Sąsiadów...ludzie w religii...trzeba było dokopać kobiecie ...

bohaterstwo ogromnej rangi 

I co wtedy ????

Możecie wyjść na ulicę ? 

nic się nie stało  ? 

a to nie będzie koniec ...


Co z Wami klakierzy ( teletubisie trole ) ? 

Dzisiaj dwóch przedsiębiorców mi powiedziało: 

" wiesz On nawet był do rzeczy ale od czasu jak się skumał z Siwobrodym ...to nie ten Człowiek " 

to o pewnym koraliku ...

ludzie się zmieniają...pod wpływem dobra i pod wpływem zla ...


niestety ...

w Hajnówce brakuje mężczyzn którzy staną w obronie kobiet ...

to moje obserwacje ...

I brak odwagi w ludziach by bronić tych co się nie pozwalają opluwać ...

Czy Radny z kredytami nie ma długów  ? 

Albo poseł  ? 

Czy  człowiek nie ma prawa powiedzieć co go spotkało od Ukrainek  ?   I ustrzec innych ? 

Media wycinając słowa zdania z kontekstu pokazały jak niewiele potrafią...byle oglądalność była...prawda  ? 


Dzisiaj nikt nie wie czym jest ETYKA ...HONOR ...

A ja z tej sytuacji zamierzam zrobić coś dobrego ...trampolinę ...do czego ? 

Już niebawem ...


dziękuję  dzisiaj za wsparcie i mądre słowa...

Nie wiedziałam że w Hajnówce  tak wielu ludzi mnie zna i ceni ...

Czymże więc są puste słowa chorych z zazdrości ludzi ? NICZYM 

Laurka 


ps. a to dla Was wszystkich...

modlitwa, która zawsze i dla wszystkich  działa...


nie zależnie od religii ...

WIARA ...JEST NAJWAŻNIEJSZA ...A Bóg nigdy nie mruga ...On widzi ...

wszystko  zostanie oddane ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.