fb

niedziela, 25 stycznia 2015

DOM w SERCU...moja przestrzeń...AZYL...kocham Cię Życie :-)



Mój DOM ...Mój DOM we mnie...

myślisz , że gdzie Go Masz ???

zapytałam kilku znajomych przyjaciół ...

odpowiedzieli :

- w głowie....
- w marzeniach...
- w dzieciństwie...
- we śnie...
- w wyobraźni...
- w ...konkretnym miejscu...
- w przyszłości...

...

gdybym zapytała więcej osób...pewnie byłoby jeszcze więcej odpowiedzi i niektóre by się powtórzyły...

To gdzie jest Twój DOM ? Ten DOM, w którym odpoczywasz...w którym jesteś Sam ze sobą...który zawsze jest przy Tobie i w Tobie...

dużo podpowiedziałam....

Wiesz już ???

Ten DOM jest w Twoim SERCU

i może , żeby łatwiej było Ci sobie wyobrazić, to poszukaj domu swoich marzeń....mój jest podobny do tego i stoi w górach ...u podnóża szczytów...ale jak już uruchomiłeś wyobraźnię....to jeszcze pójdźmy dalej....

mój DOM jest w moim sercu tęczą....

pomyślisz może : hmmm...ale infantylny obrazek z internetu....

Masz takie prawo...

ale zobacz jaki ten obrazek jest radosny ....tęcza ....jest taką nadzieją...na lepsze jutro, na to co będzie...i jest taka ogromnie piękna...doskonała sama w sobie....jest taką wolnością i tajemnicą....bo czy kiedyś komuś udało się znaleźć jej początek i koniec ??? No widzisz....

zielona łąka...wiosenna soczysta zieleń....jak Nowe Życie...budzi się....dla Ciebie jeśli zechcesz....

i chmurki...takie leniwie wędrujące po niebie...nigdzie się nie spieszą....trwają przeglądając się w błękicie....

i słońce...ciepłe...gorące i jasne...takie jak może być Twoje Życie ...tylko zapragnij aby takie było...

bo tylko od Ciebie zależy...jakie jest i jakie będzie...

oooo  myślisz inaczej ???

To zacznij zmieniać myślenie....bo życie może być piękną kolorową tęczą...i tylko TY sam o tym decydujesz....

ale wróćmy do obrazka...jest tam jeszcze jeden mały szczegół....są kwiatki....
ale czy bez Nich obrazek byłby taki sam ? tak samo piękny ???

Te kwiaty to MY ....LUDZIE....ja jestem tym różowiutkim....a TY ?

Bo widzisz....ja kocham siebie ...i to co mnie otacza...we wszystkim co jest wokół staram się widzieć dobro....
Ostatnio nawet spotykam ludzi podobnych do mnie...wesołych, obudzonych....którzy umieją marzyć i dążyć do swoich marzeń...

wszyscy mają jedną wspólną cechę :

KOCHAJĄ SIEBIE....

w jakiś sposób stworzyli swój DOM w sobie, ale nie zawsze umieją Go zobaczyć i nie potrafią korzystać z dobroci jakie ma w sobie...

a to jest takie ważne...

więc Otwórz serce...
zamknij oczy i wejdź do swego serca...każdy robi to w inny sposób...ja stosuję dwupunkt, metodę odkrytą i znaną, ale też czasem medytację, modlitwę, albo zwyczajnie zamykam oczy i uruchamiam wyobraźnię....
Kiedy jestem w moim DOMU to robię w NIM czasem porządki, układam ...sprzątam...i rozsiewam zapach....mój DOM ...tylko ja wiem jak wygląda w środku...i jest to miejsce w którym najlepiej odpoczywam...w którym jest bardzo bezpiecznie, w którym jest dużo miłości....w którym jest spokój....

Czasami tam coś zanoszę...ostatnio były to pamiątki...wspomnienia ukochanej Osoby...wiersze zapisane na małych karteczkach...schowałam do złotej szkatułki....

Czasami odkurzam tam książki, bo jest tam wiedza do której wracam...

Czasami  po prostu siadam sobie w moim wygodnym fotelu ....i odpoczywam...od życia...

a kiedy indziej planuję przyszłość...i to jest bardzo potrzebne i miłe...

Jednak Mój DOM jest miejscem tylko MOIM....taką przestrzenią...w moim SERCU...do której nie zaprosiłam nigdy NIKOGO, bo to mój AZYL...moje miejsce i każdy powinien mieć takie....

Nie ważne czy Jesteś w związku, czy nie...Czy Masz dzieci , czy nie .... Czy Masz przyjaciół, czy nie...

To wszystko jest nie ważne dla Twojego DOMU....

TEN DOM...to Twoja przestrzeń w SERCU i kiedy nauczysz się ją mieć...kiedy nauczysz się ją powiększać....na cały Wszechświat...wtedy nic Tobą nie zachwieje....i nie będziesz nigdy samotny....

bo ta druga osoba może być czymś dodanym, Twoim dopełnieniem, ale w Twoim DOMU Jesteś TY dla siebie....

Będą TORNADA....Będą Rozstania... Będą STRATY....czasami tak wielkie, że będziesz czuł, że serce Ci pęka....ale kiedy wejdziesz do swojego DOMU....tam zawsze będziesz spokojny , bezpieczny i otoczony miłością....przez Samego Siebie....więc stwórz sobie swój DOM w sercu....

wtedy obojętnie gdzie będziesz....zawsze będziesz szczęśliwy....

hmm..moja Przyjaciółka mówi :

- Laura, bo Ty jesteś silna bo Masz ten swój świat....
-To prawda odpowiadam, ale Kto Tobie zabroni go mieć ?
- Ja Go nie mam...ja stąpam mocno po ziemi...

uśmiechnęłam się wtedy i pomyślałam :
- każdy dochodzi do tego z innego poziomu....ja sporo przeszłam w życiu, aby ten DOM w sobie odnaleźć, inni mniej i już GO mają...ale są tacy, co nigdy go nie zobaczą....bo zwyczajnie nie chcą....

Tylko od nas zależy jak Nasze Życie wygląda...

Tylko Od Ciebie zależy, czy nauczysz się odpoczywać i łapać dystans do życia, czy będziesz całe życie biec...cały czas biegniesz i nawet nie widzisz tego co obok się dzieje...i padasz....

Też byłam kiedyś takim Biegaczem....ale zatrzymałam się...od 2 lat szukałam siebie...i znalazłam...bo chciałam...

Najważniejsza jest ta pierwsza decyzja :

CHCĘ !!!

a potem z odwagą i determinacją pracuję nad sobą i się zmieniam....

Ostatnio poznałam wielu Nowych Ludzi...jedni obudzeni, wiedzą do czego dążą i mają Swój DOM...inni mają marzenia, i jesteśmy nawet do siebie w doświadczeniach bardzo podobni, ale ciągle szukają jeszcze swojej drogi....choć też mają piękny DOM w sobie, a jeszcze inni mają OCZY SZEROKO OTWARTE i .........śpią !!!!!!!!!!

myślisz : jak to możliwe ???

niestety to prawda ...śpią z otwartymi oczami....

i jest jeszcze jedna grupa...tych co są jak pewna nie istniejąca już organizacja w USA...którą położył na łopatki jeden człowiek, bo ich tajnymi hasłami zaczęły się bawić dzieci na podwórku....
Ci sami oszukują siebie i innych....i kiedy takich spotkasz...to ich omijaj....jak będziesz żył uczciwie i miał oczy otwarte to zauważysz...

To TY sam decydujesz o sobie i wybierasz...więc wybieraj właściwie....MOŻESZ

Zacznij tworzyć swoją przestrzeń w sercu.... SWÓJ DOM W SOBIE....

a spokój, szczęście i miłość....i bezpieczeństwo....będą tym TU I TERAZ :-)


i pomyśl : skoro Człowiek może zrobić tak cudowny OBRAZ ...coś tak wyjątkowego i wspaniałego.....to jakich pięknych rzeczy TY możesz dokonać ???


zacznij od porządków w sercu ...a inspiracją i światłem niech będzie woda....która oczyszcza i obmywa z wszystkiego:

i nowe życie z którego będą piękne owoce jak o nie zadbasz:

prawda że piękne ???

To zacznij już dzisiaj...tworzyć swój DOM w swoim SERCU :-)

i niech to będzie piękna przygoda Twojego życia...


i napisz do mnie....

Jak Ci idzie ?

może coś Tobie podpowiem ???

koralikblue@gmail.com

pięknych myśli zatem...bo wszystko się od nich zaczyna....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.