fb

czwartek, 22 stycznia 2015

moja pierwsza poważna publikacja ....mój wpis z bloga w "Psychologii Sukcesu"


Kochani moi czytelnicy :-)

str.14 i jest mój artykuł:-)

zapraszam :-)




http://www.madgraf.eu/files/ps/ps_010.pdf


i dziękuję, że Jesteście, bo to dzięki Wam i dla Was to napisałam :-)

Moja pierwsza książka leci do korekty....
Druga ...układam ją i też poleci ...za kilka dni....

a trzecią piszę....właściwie....zebrałam materiał i zrobiłam plan....

teraz kilka dni....i powstanie cudowna opowieść o pięknej miłości i lęku...o tym o czym jest ten artykuł powyżej....pisałam go kiedy byłam taka bardzo szczęśliwa...

Dzisiaj ma dla mnie szczególne znaczenie.

Miłość jest w nas...kocham nadal i nic się w tej kwestii nie zmieniło...
Tylko ta Druga dusza już się uwolniła z tego Świata i jest gdzieś na Połoninach...

Minęło 17 dni...a jakby wczoraj...

Ale codziennie piękne rzeczy się dzieją...a kiedy widzę, że to co piszę jest tak pięknie odbierane przez Was....to aż serce rośnie :-)



To będą piękne 3 pozycje :-)

wszystkie z miłością i o miłości napisane...choć czasami o miłości trudnej, czasami nawet bolesnej, ale wydźwięk tego jest zawsze taki sam :

WARTO KOCHAĆ :-)

ŻYCIE, INNYCH LUDZI I SIEBIE....I WSZYSTKO DOOKOŁA :-)

Ja tak miałam ...mam...i będę mieć ....

Kocham Ludzi...Kocham Życie ...Kocham Przyrodę...i Kocham Siebie :-)

To bardzo ważne :-)

Dlatego jestem coraz silniejsza...


Dzisiaj patrzę na moje tulipany w wazonie....

i tak sobie pomyślałam....


Takie cudnie czerwone...




i takie delikatne...a tyle radości mi dzisiaj sprawiają....

jak nie wiele czasami potrzeba...aby uśmiechnąć się do życia....

i żyć dalej...

zdobywać wszystko....
poznawać ludzi....

bo Świat stoi przede mną otworem....przed Tobą także...przed każdym z Nas,,,,

tylko trzeba się odważyć....

marzyć i spełniać marzenia....


dzisiaj spełniło się moje kolejne....dostałam zaproszenie od Grzesia Turniaka na Konferencję i przedstawi mi 3 Osobistości....świata NLP, świata Samorozwoju, do którego zmierzam...każdego dnia....

Spełni się kolejne moje marzenie....a Wiesz czemu ???

Bo odważyłam się marzyć...
Bo odważyłam się napisać do Niego...
Bo 2 lata temu odważyłam się wyjść na scenę i opowiedzieć o sobie...dla innych..żeby tez uwierzyli że mogą....i tak poznałam Grzegorza Turniaka i Tonego Gordona, który słuchał mojego wystąpienia i mi za nie podziękował....

Dziękuję za wszystko i jestem wdzięczna....

a teraz lecę ugotować budyń moim Skarbom, bo obiecałam....

miejcie piękny dzień jutro....

mój będzie bardzo wyjątkowy....

bo przyjeżdża do mnie GOŚĆ SPECJALNY :-)

....cudne chwile przed nami....

pokażę Jej Poznań....i wreszcie się nagadamy ....


no co ?

przecież mamy tyle wspólnych tematów do omówienia :-)

od ceramiki po ważenie piwa....będzie się działo :-)

dobranoc Kochani :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.