fb

wtorek, 18 listopada 2014

lejek odwrócony....Świat jest ogrodem pełnym Cudownych Kwiatów....

Tak tak....myślicie teraz pewnie :

Co ta Laurka wymyśliła ?
O co chodzi ?


Szukałam dzisiaj mojego ulubionego postu tutaj....i co ? okazało się, że go nie ma...bo wszystkie były dobre ...dla mnie na dany moment...moment mojego życia.

Tylko teraz ....już były....

a ja chcę więcej i więcej...chcę marzyć, kochać i czuć....i spełniać swoje pasje....
i je odkrywać, bo pewnie wiele jest nie odkrytych jeszcze.

To wszystko to proces....który trwa....tylko czuje ostatnio, że jest już nie jak pociąg który rusza, ani nawet jak ten , który przemieszcza się od stacji do stacji, tylko co najmniej jak rozpędzona lokomotywa ....pędząca w dal....

Lejek jak odwrócicie to wszystko się rozlewa....i ja tak teraz to czuję....jak moja miłość do siebie rozlewa się na moje wszystkie sfery życia....
I to jest piękne....


uzdrawiając coś, co od dawna chciałam uzdrowić...uzdrawiam inne rzeczy....wiesz....to tak jak uzdrawiając kolano....zdrowieje Ci kręgosłup, i głowa nie boli od leków, i więcej się uśmiechasz....

i potem wszyscy widzą dookoła : Ta Laura to jakaś taka szczęśliwa. Jak ona to robi ?

Hmmm....

Robię ?

To się samo dzieje.


To jak z chorobą, jak w końcu ktoś postawi właściwą diagnozę, albo sam ją odkryjesz, to potem przychodzi lekarstwo i samo uzdrowienie....wiem że teraz możesz tego nie rozumieć, ale tak jest....


I jeszcze jedno....to jest proces....wiem, że nic nie jest od tak...ale teraz droga przede mną i chętnie ją przejdę....bo wiem co jest celem :-)


Zauważyłam pewną prawidłowość :

Ludzie którzy blokują się na rzeczy nowe, potem przepraszają za to, że się odważyli coś zrobić....sama tak robiłam jeszcze nie dawno....

Teraz wiem, że cieszę się każdym dniem....niczego nie oczekuję....biorę ile daje los....i każdą chwilę szczęścia i kiedy nie oczekuję ....to dostaję....dużo więcej niż kiedykolwiek....i otwieram się na rzeczy nowe.....

To wszystko jednak to uwarunkowania były i tzw. kody wtłoczone nam przez środowisko, rodzinę, znajomych....a kiedy się od tego uwolnisz....jesteś wolnym....jesteś ptakiem, który może wszystko....

Nie oczekuję już tak jak kiedyś....
Nie snuje planów i nie projektuję na przyszłość...
Jestem szczęśliwsza....


co mi daje los...z tego się cieszę....i nade wszystko dbam o siebie i kocham tak ...jak nigdy nie kochałam....pełna akceptacja....siebie...

i wiesz ? kupuje sobie drobiazgi....uwielbiam swoje imię....dzisiaj kupiłam kwiatek dla siebie....pamiętam jak kiedyś to robiłam....to takie piękne...uwielbiam kwiaty....zawsze lubiłam....


I kąpiel przy świecach ...nie tylko dla kogoś....teraz przygotowuję dla siebie....

i to nie jest narcyzm...to miłość...kocham moje Dziecko Wewnętrzne i Kocham Laurkę Kobietę

a dzisiaj przyszła potrzeba napisania o tym....

bo może własnie Ty skoro to czytasz....coś zrozumiesz...inaczej spojrzysz na siebie...zaczniesz coś zmieniać....
bo może własnie Ty mężczyzno ( wiem że i Wy mnie czytacie ) inaczej spojrzysz na swoją Żonę, Matkę, Siostrę, Przyjaciółkę....i docenisz jakim jest pięknym Kwiatem ?

Potrzebujemy tego :-)

Zachęcam : spróbuj spojrzeć w lustro i powiedzieć sobie :

Laurka ....jesteś pięknym kwiatem ( oczywiście wymień swoje imię ) i zasługujesz na najpiękniejsze rzeczy na świecie....na podziw, szacunek, miłość i spokój i bezpieczeństwo....i kwiaty....

i od razu wszystko wygląda inaczej :-)

no więc kwiatek dla siebie dzisiaj..róża mnie zachwyciła....
i rób sobie selfie.....koniecznie....i patrz jak się pięknie uśmiechasz....

życie mamy jedno i jest piękne...więc po co i na co czekasz ?

Bądź szczęśliwym Człowiekiem :-)



ja jestem piękna właśnie tak :-)

i nie przejmuję się niczym....i nikim....

Ludzie zawsze mówili, mówią i mówić będą....tylko co mnie to obchodzi ?


"Uśmiechnij się a Świat uśmiechnie się do Ciebie"











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.