fb

wtorek, 2 lutego 2016

droga do wybaczenia ...zmiany ...JESTEM





dzisiaj ...o odszukaniu drogi do wybaczenia....

każdego dnia spotykam pięknych ludzi...który ciągną głazy ...na grubych linach przywiązane do serca...do rąk...do nóg ...do siebie samych ...
im więcej ich jest ...
tym trudniej idziesz...
tym bardziej nie wiesz co dalej...

droga do wybaczenia nie jest łatwa ...
zaczyna się od decyzji : chcę zmiany swojego życia ...chcę być szczęśliwa...chcę być zdrowa...chcę mieć dobrą pracę, która sprawia mi przyjemność...chcę kochać i być kochana ...chcę.... ( kolejność przypadkowa)

to są oczekiwania ...ale to bardzo ludzkie ...to piękne mieć do czego dążyć ...
Tylko żeby odzyskać siebie ...trzeba :

trzeba się tego pozbyć...

to jest początek początku ...

kiedy masz oczekiwania ...to projektujesz...kiedy ich się pozbywasz...to spotykają Cię równie piękne rzeczy ...
doświadczam tego ostatnio...tak bardzo ...

daję ...z czystego serca ...

otrzymuję ...niespodziewanie ...samo piękno ...

każdego dnia coraz więcej ...

przykład przyziemny z dnia wczorajszego:

szłam ulicą w centrum Poznania ...podeszła do mnie staruszka...na oko 80 lat ...poprosiła o pieniądze na chleb ...bez chwili wahania wyjęłam z kieszeni 10 zł... ja mam w domu jedzenie ...mogę sobie odmówić, choć żyję bardzo skromnie ...godzinę potem idę po Guzika do szkoły i dostaję messenger :
"Laura kup coś mojej przyjaciółce na prezent , taka kwota jest na prezent reszta dla Ciebie i Guzika ...do projektu, bo nie zdążyłam ..."
z zagranicy do wypłaty w Euronecie ....mój budżet domowy na tydzień ...

łza po policzku spłynęła...

dziękuję i jestem wdzięczna ...

Albo przed świętami ... rozdałam tyle domków z piernika...a pewnego dnia wracam do domu i paczka....a w niej cudowności rozmaite ...usiadłam i zaniemówiłam ...

dziękuję i jestem wdzięczna...

kolejny przykład :

pomogłam w szkole ...nie ważne jak i w czym...dzisiaj podeszła do mnie pewna mama...nie znamy się a ona mówi: Pani Lauro...Pani tyle zrobiła i robi dla naszych dzieci...ja będę Panią podwozić do szkoły z Guziczkiem...

nie oczekiwałam ...a zobaczcie co się dzieje....

mogę takich przykładów podać więcej ...tylko chcę abyś to zrozumiał/zrozumiała....daję, pomagam...bo tak chcę ...nie oczekuję niczego ...
wtedy dostaję ...

naprawiam siebie ...pracuję nad sobą...bardzo ...dla siebie ...

i pewnie , że Ghandi powiedział: " bądź zmianą którą chcesz zobaczyć we Wszechświecie "
a Jezus powiedział: " nie czyń drugiemu co Tobie nie miłe"
....itd....

tą zmianą jest Twoja zmiana....

Czy chcesz aby Ciebie...lub Twoje dzieci ktoś nienawidził ???

napewno nie ...
więc ???

Kochaj ...czuj ...oddychaj ...pozwól sobie ...

wybacz ....

wybacz innym ....i wybacz sobie ...to trudne , ale możliwe....

możesz to robić na wiele sposobów ...i najważniejsze jest , aby te myśli były ...ta energia płynęła...

nie musisz od razu jechać i w oczy mówić tej osobie : wybaczam Ci ...

wysyłaj jej miłość....dużo miłości....

tak jak dajesz ją sobie...

i najważniejsze ...żeby to robić...trzeba samemu być miłością...trzeba mieć skąd wziąć tą miłość i dawać ...
o tym nie zapominaj...
dbaj o siebie ....jak dbasz o swoje potomstwo ...o ukochaną osobę ...

Żeby coś dać innym...trzeba to mieć...

Bądź MIłością ....

kiedy dajemy ją innym...to takie piękne....

nie wszystko trzeba zawsze obejmować rozumem...

czasami pozwól sobie po prostu poczuć ...

zobacz :

https://www.youtube.com/watch?v=oLD_hmnH0fQ&feature=share

to proste ...
daj sobie czas...
zadbaj o swoją duchowość...


Kocham Cię








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.