fb

piątek, 29 stycznia 2016

zmiany...decyzje...droga ...

zmiany .........

spotykasz kogoś po latach ....
i ...nie ten człowiek....

i to prawda....

dzisiaj jestem inna niż wczoraj....jutro będę inna niż dzisiaj....

ważne jest tylko ...jaka to zmiana ???

czy idę w dobrą stronę ?

czy w ciemną ???

hmmm....pomyśl....


75 % naszych wzorców pochodzi z naszego wczesnego dzieciństwa ...do 7 roku życia je nabyliśmy...
dlatego to takie ważne...aby dbać o nasze dzieci... tak bardzo...

potem kształtuje się reszta...ale w każdym momencie jest dobry czas...aby zacząć ...
aby zacząć od nowa...
aby zacząć zmianę...
aby pracować nad sobą...
potrzebna do tego jest decyzja...
bo jeśli nie zauważasz ... nie potrzebujesz zmiany ....to jej nie podejmiesz....

a żeby zauważyć ...musisz usłyszeć...

tak...

musisz usłyszeć i zobaczyć kim Jesteś !

i to może boleć ...nawet bardzo ....

...
czasem jest tak, że sam szukasz...ale najczęściej wtedy kiedy życie wywaliło Cię z Twojej strefy komfortu ...
dopóki tego nie doświadczysz...myślisz , że wszystko jest w porządku....

mało jest ludzi, którzy  świadomie szukają siebie...i chcą coś zmienić ...w swoim życiu....
choć i tacy się zdarzają ....

więc ...

DECYZJA ....

i szukaj tych co pomogą...

i też nie od razu trafisz...
na właściwych....
proś o Nich...i szukaj...i bądź uważny ...

ja już potrafię zobaczyć znacznie głębiej ...
tej uważności nauczyła mnie moja Ewunia....
moja Mentor i Coach ....i nauczyła mnie nie oceniania...choć często mnie pytała :

I Jak ? Co ta sytuacja pokazała Tobie ? Co było dla Ciebie ?
hmmm....i dumam....

różne są wnioski.....

od 2 miesięcy oduczam się nie oceniania ....ale takiego dobrego...nie krytykuję ...a staram się zauważać tylko to co dobre było i dla mnie....i tak jest pięknie...
Przeprosiłam te Osoby, które oceniłam....i owszem, czasem kiedy rozmawiam z Kimś i słyszę : co myślisz o tej osobie ?
To mówię szczerze ...co myślę...i tego przyjaciele ode mnie oczekują...
Co do reszty ...no cóż...nauczyłam się milczeć...albo mówić tylko to ...co dobre...reszta pozostaje milczeniem...bo to energia...i kiedy płynie...dobra ...to stajemy się lepszymi ludźmi ...i Oni także....

bo w życiu chodzi o to aby wzrastać ...

każdego dnia jesteśmy inni ...

pomyśl...po latach...spotykasz Kogoś...pozwól Mu siebie poznać...i poznaj Jego ....

Jesteście inni...
dlaczego to piszę ?????

abyś spojrzał/ spojrzała w lustro ....

i zobaczył/zobaczyła ...Kim Jesteś ?????

i Czy To jest TO ?????

bo jeśli szukasz zmiany ....to podejmij decyzję ....i żyj ....
najpiękniej jak potrafisz....
wszystko przed Tobą...

a jak sprawdzić czy potrzebujesz zmiany ?

odpowiedz sobie na poniższe pytania ....i podejmij decyzję.

1. Co dla Ciebie oznacza szczęście ?
2. Czy Jesteś szczęśliwy ?
3. Czy realizujesz się w pracy ?
4. Czy masz swoje pasje, znasz je i je realizujesz ?
5. Czy narzekasz i czy potrafisz nie narzekać ?
6. Czy miewasz uczucie lęku ?
7. Czy Kochasz siebie i dbasz o siebie ?
8. Czy dbasz o relacje ?

itd....
tych pytań jest znacznie więcej ...

i ....
ruszaj po nowego/ nową siebie :-)
bo życie może być piękną drogą....

to tylko od Ciebie zależy :-)

i jestem...pisz...jeśli najdą Cię wątpliwości :-)
koralikblue@gmail.com

jeśli będę umiała pomogę ...albo dam kontakt do Kogoś kto pomoże ...
sporo znam cudownych osób ...

to w drogę....

i jeszcze jedno :
zobaczyłam to wczoraj u Pięknego Człowieka...
i takie dla mnie było...akurat wczoraj...

To Ty Jesteś kowalem swojego losu ...
i tylko Ty decydujesz w którą drogę idziesz...i jakie życie sobie kreujesz....

THE WAY AHEAD ....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.