fb

piątek, 1 stycznia 2016

choć ...pomaluj swój świat ...

Koło życia ...
Mapa marzeń ...
Lista celi ...

Zrobiłeś ? Zrobiłaś ?

To zrób ...koniecznie ...i wyznacz swoje Everesty ...

W zeszłym roku 1.01 zrobiłam KOŁO ŻYCIA ...
75 % zrealizowałam ... ... ... to dobry wynik ...
w pewnych dziedzinach zrobiłam znacznie więcej ...
w innych nie zrobiłam nic , albo prawie nic...np. w uczuciach ...bo nie odważyłam się na kolejny związek ...
w niektórych aspektach podziało się tak bardzo ...że przewartościowałam wszystko ...

i ...jestem w zupełnie innym miejscu ...
jeszcze jakiś czas temu powiedziałabym, że los mnie tam rzucił ...
dzisiaj wiem, że sama rzuciłam tam siebie ...
Od kiedy rozumiem, że to ja jestem kreatorką swoje życia ...takim swoim architektem ...wszystko wygląda inaczej ...
Są jednak sprawy takie jak dzisiaj ...na które nie mam wpływu, które jednak pokazują mi ile dla Kogo znaczę ...i tym samym ...na czym mam się skupić ...

Moje dzieci ... i inne ...myślałam, że bliskie osoby ...nawet nie było sms-a ...ani wiadomości messenger ...że już nie wspomnę o telefonie ...krótkim ...
pt. " witam Cie w Nowym Roku " " wszystkiego najlepszego " ...itd...lub podobnie ...

czekałam ...

pewnie ...mogłam zadzwonić ja ...napisać ...ale chciałam dać szansę ... no cóż ...to pewnie też moje ...że czekałam i w końcu puściłam ... poszłam na spacer ...poleciały łzy ...i już nie czekam ...na nic ...

w poprzednim roku było sporo zmian w moim życiu ...
zaczął się ogromną niepewnością i troskę ...brakiem wiadomości ....od Kogoś ...

życie czasem zatacza koło ...

dzisiaj zobaczyłam po co ... dziękuję ...

Udało mi się zrealizować...nawet przed czasem kilka celi  ...i najważniejsze :

przetrwałam ...mimo bólu ...ogromnego jak dziura po bombie...mimo tego , że serce rozpadło mi się na tysiące kawałków....i czułam się jak rozbite lustro ...

to nadal jestem ...i mogę stwierdzić, że dużo lepszym człowiekiem ...i tak wiele się uczę ...każdego dnia ...

moje serce jest pełne radości ...nie ma w nim złych uczuć ...pozbyłam się wielu starych programów ...i pracuje nad kolejnymi ...
pozostawiam sporo siebie...bo wiele rzeczy było dobre ...

przecież tak całe życie się uczymy ...i kształtujemy siebie ...

i każdy moment jest dobry ...na zmianę ...

Kiedy robisz coś z miłością ...to mimo trudnych warunków ...to wychodzi ...

Od kiedy Kocham siebie ...sama miłością jestem ....

Miłość ...Dobroć i Radość  to moje wartości ...i spokój ...cisza...uwielbiam jej dźwięk...

dzisiaj Ktoś przypomniał mi ... że można marzyć ...tak bardzo ...i tak szczegółowo ... że zapragnęłam zrobić mapę marzeń ...i dzisiaj będzie ...

bo trzeba mieć do czego dążyć ...i ku czemu zmierzać ...
Potem tak cieszy , kiedy się uda osiągnąć cel ...


zaprosiłam Tęczę do siebie ... żeby mi pomogła...

uwielbiam zabawę światłem ...
dzisiaj na pewno jest dobry dzień ...aby zaplanować przyszłość ...i pomarzyć ...

więc ...kartka..pisaki ...gazetki zdjęcia ...co tylko zamarzysz ...

i niech wszystko Ci się uda zaprojektować...nawet rzeczy najmniej Twoim zdaniem ..dzisiaj realne...
To ważne ...aby nadać im znaczenie i energię ...
zaczną się dziać same ...

dzisiaj ...jutro ..za kilka dni ..postaraj się zrobić to jak najszybciej ...

i zacznij tak żyć ...aby się stało ...

poproś ...

zaufaj ...

i pozwól sobie ...

Cudownego czasu i samych wspaniałych Dni ...Wam wszystkim ... życzę ...
i wysyłam mnóstwo miłości ...




pięknie to pokazuje ten obrazek ...z Magazynu Numer 1 ...do którego piszę ...

Tylko TY wybierasz jakie wartości kierują Twoim życiem ...

pozwól sobie ...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.