fb

niedziela, 17 stycznia 2016

MIŁOŚĆ ...LOVE...Amore...EL AMOR...LIUBOW ...

15.01.2016
***
Kocham Cię ...
Kocham Cię radością dziecka ...
Nieograniczoną niczym ...
Płynącą z serca ...
Kocham Cię ...
Każdą myślą
I każdym oddechem ...
Każdym spojrzeniem ...
I każdym uśmiechem ...
Kocham Twoje wnętrze ...
Piękne i dobre ...
I kocham Cię kiedy podajesz mi płaszcz ...I kiedy nie podajesz ...
I nawet kiedy mnie ranisz ...
Słowami i porównywaniem ...
Bo kocham Twoje serce ...
Kocham Cię kiedy pada deszcz ...
I kocham Cię kiedy świeci słońce ...
Kocham Cię za dnia ...
I nawet kiedy śpię ...
to też Cię Kocham ...
I w snach moich Jesteś ...
Kocham Cię w zdrowiu
I w chorobie ...
I nawet kiedy miałbyś na wizytówce :
Tylko swoje imię ...
To nie ma znaczenia dla mnie ...
Kocham Cię kiedy się uśmiechasz ...
I kiedy nie ma Cię przy mnie ...
I kiedy jesteś zajęty ...
Też Cię Kocham ...
Kocham Cię w tańcu ...
I na spacerze ...
Kiedy tak pięknie opowiadasz o czymś ...z pasją i zaangażowaniem ...
I kiedy milczysz ....
Też Cię Kocham ...
Bo czuję Twoje serce ...
I kiedy blisko Jesteś i zapominam co chciałam powiedzieć ...
I kiedy Jesteś daleko i telefon nie dzwoni ...
Kocham Cię nawet w operze ...
Kiedy słyszę melodię ...I tęsknię ...
Kocham i się nie zastanawiam ...
Jak przepływa energia przeze mnie ...
Po prostu płynie ...
Bo kocham nieustannie ...
I kocham szczerze ...
Miłości nie można zmierzyć ...zważyć ...ani wzoru napisać na nią ...
I analizować ...
Trzeba kochać i pójść za sercem ...
I ja to robię ...
Kocham Cię nawet kiedy medytuję ...
Kocham Cię w poniedziałek ...
I w niedzielę ...
Kocham Cię w śpiewie ptaków
I w hałasie wielkiego miasta ...
Kocham Cię ...
...
I to jest jedyny wiersz
Którego nigdy nie dokończę ...


***
15.01.2016
...
Kocham Cię kiedy Jesteś
I kiedy się nie odzywasz ...
Kocham Cię dzisiaj
Bardziej niż kochałam Cię wczoraj ...
Kocham Cię w płatkach śniegu
Spadających na moje usta
I ciemną nocą, kiedy nie mogę usnąć ...
I kiedy gwiazdy spadają z nieba ...
I kiedy potrzebuję porozmawiać ...
A Ciebie ...nie ma ....
Kocham Twoje oczy ...
I ich blask nieodgadniony ...
I kocham Twoje włosy
Kiedy je zadziornie ułożysz ...
Kocham Cię ...

Ten wiersz się nie skończy ...
***
16.01.2016
Kocham Cię o poranku ...
Kiedy otwieram oczy ...
I kiedy piję kawę
I kiedy myję włosy ...
Patrzę na śnieg za oknem 
I ptaki w karmniku
I myślę o Tobie
I Twoim ...Twoim uśmiechu ...
Kocham Cię nawet kiedy
Mnie lekceważysz ...
I pokazujesz swoją obojętność ...
Rozumiem strach Twój
Bardziej niż myślisz ...
Kocham Cię tak bardzo
Że nie oczekuję niczego ...
Bo miłość po prostu płynie ...
To moje serce i myśli ...
Kocham Cię kiedy przytulam drzewa
I kiedy piszę wiersze ...
Czy można kochać więcej ?
Pewnie tak ...I ja to zrobię
Nawet jeśli Ty nigdy się nie dowiesz
I już nie będziesz miał okazji
Mi odpowiedzieć na pytanie :
Dlaczego nie pozwalasz sobie ?
Na piękną miłość ?
To ja to powiem
Do wiatru i do kwiatów na łące ...
Do moich motyli
W sercu i pod słońcem ...
Do ptaków nad polem
I do drzew w lesie ...
Do tafli jeziora
Kiedy łzy jej oddam ...gorące ...
Powiem im
O pięknym Człowieku
Który nie pozwolił sobie ....
Poszukał tylu ograniczeń
Opłotował życie ...
Że nie pozwolił sobie na miłość ....
I jej spełnienie ...
Pozwolił aby jego serce
Nie miało nic do powiedzenia ...
Tylko umysł ...
Który jest wyjątkowy wybitnie ...
O człowieku, który ....
Ech ...
Ja opowiem to wszystko w myślach ...
Potem usnę na mchu
Pod drzewem ...
Pamiętając moją miłość ...
Pamiętając Ciebie ....
I to jak bardzo Cię kocham ...
Bo kocham Cię za nic ...
Po prostu ...
I nie szukam tu odpowiedzi ...
Przyszła miłość
I zaskoczyła mnie ...
Dokładnie wtedy ...
Kiedy obiecałam sobie
Zamrozić serce ...
I robiłam wszystko
Aby tak się stało ...
To przyszła ...
I mną targnęła ...
Tak bardzo ....
Kocham Cię i dziękuję za nią ...
Kocham Cię i odejdę
Do innego wymiaru ...
Z tą miłością w sercu
Jak z ogromnym darem ...
Który pozwoliłam sobie przyjąć ...
Kiedy się pojawił ...
Kocham Cię zwyczajnie
I niezwyczajnie ...
W radości i w smutku ...
I Wiesz ...
Miłość nigdy nie ustaje ...
Ja moją puszczam zupełnie wolno ...
I żyję dalej ...
Kocham Cię ...dzisiaj
I będę kochać zawsze ....
I ten wiersz się nie skończy ....

***
17.01.2016

Kocham Cię pierwszą myślą
kiedy słońce budzi mnie o poranku ...
I ostatnią ...zawsze wysyłam ją do Ciebie ...
Kocham Cię jak wiatr
Co jesienią tańczy z listkami brzozy ...
A wiosną rozwiewa moje włosy ...
Kiedy sadzę kwiaty w ogrodzie ...
I pranie wieszam ...to też Cię Kocham ...
Kocham Cię jak kocham moje pierwiosnki, hiacynty i tulipany ...
Kocham jak listki brzozy i czubki sosny w maju ...zdrowe i piękne ...
Kocham Cię jak się kocha dzieci ...
Bezwarunkowo i czule ...
I kocham Cię jak mężczyznę
Wpatrzona w Twoje oczy ...
Kocham Twoje wnętrze ...bogate i tajemnicze ...
Kocham Cię w śpiewie ptaków
Latem kąpiących się w słońcu ...
I kiedy żaby wieczorem
Grają swój koncert ...
Kocham Cię I przytulam w myślach
Kiedy idziesz na ważne spotkanie ...
I kiedy nie wiem co u Ciebie ...
To też Cię Kocham i wysyłam dużo miłości ....
I ciepłego światełka
Żeby było dobrze ...
Kocham Cię jak wędrówki po górach ...
Nawet jeśli trudne ...to piękne ...
Bo przecież to nie szczyty są moim celem ...
Ale wędrówka do Nich ...
I Ludzie których spotykam ...
I to z kim marzę aby wędrować ...
Kocham Cię jak muzykę ...
Która jest balsamem dla mojej duszy
I śpiewem mojego serca ...
Kocham Cię jak biedronki
Na liściu ....kiedy byłam dzieckiem ...
I jak szum górskiego potoku ...
Kocham Cię szeptem ....
I kocham Cię głośno ...
Kiedy serce krzyczy pisząc wiersz miłosny ....
Kocham Cię jak moje marzenia ...
Te schowane najgłębiej w sercu ...
Te głośno i te nigdy nie wypowiedziane ...
I marzę ...
O Twoich delikatnych dłoniach ...
I oczach wyjątkowych ...
I Twoich kędziorkach we włosach ...
I skórze alabastrowej ...
...
Marzę ...bo marzeń nikt mi nie zabierze ...
Nawet jeśli pozostaną tam gdzie są ...
Niech będą ...bo są moje ...
Kocham Cię wyjątkowo ...nie normalnie
Kocham ...I niczego nie oczekuję ...
A to nie oczekiwanie ...
Sprawia że czuję czystą miłość ...
Bez cierpienia i bólu ...
Piękną i prawdziwą ...
Bo na tym polega prawdziwe kochanie ....
Miłość płynie ...
I to wystarczy ....
I ten wiersz się nie skończy ....

***
18.01.2016
Kocham Cię w nocy
Kiedy we śnie tańczę ...
I o świcie
Gdy czuję zapach kawy
I soku z pomarańczy ...
Kocham Cię jak się kocha
Siebie ...
Bo siebie kocham znajomo ...
Najlepiej ...
Kocham tkliwie
Jak płatki kwiatu ...
I żarliwie
Jak ogień płonący w kominku ...
Kocham Twoje serce ...
Poranione i piękne ...
Kocham Twoje dłonie
Czcigodne i delikatne ...
Kocham oczy ...
Ich blask i głębię ...
To bramy duszy ...
Wiele mówią o Tobie ...
Kocham Cię kiedy się śmiejesz
I kiedy smutny Jesteś ...
Kocham Twoje wszystko ...
Twój świat duchowy ...
I mimo tak wielu cudownych myśli
Biegnących do Ciebie ...
To nie wiem ...
Za co Cię kocham najbardziej ..?
Myślę że za to że Jesteś ...
I kiedy zamykam oczy ...
Jesteś Cudownym światłem ...
Które ogrzewa serce ...
Nie byłam gotowa na to ...
Lecz płynie po prostu we mnie ...
Kocham Cię moim sercem ...
I kocham każdą myślą ...
Która ucieka do Ciebie ...
Każdym oddechem ...
I każdym marzeniem ...
Wypuszczam ją z serca
Niech płynie ...
Płynie do Ciebie ...
I otula ...Twoje serce ...
I mogę być na końcu świata ...
I nigdy już Ciebie nie spotkać ...
A ona będzie ...
Jak prezent ...
Jak dar ...podarowana Tobie ...
Po prostu ...
Na nic nie czekająca ...
Bo miłość nie oczekuje ...
Ona po prostu jest ...
I piękna jest sama w sobie ...
Kocham Cię w śpiewie ptaków
O poranku ...
I w cieple świec wieczorem ...
Gdy piszę moją kolejną książkę ...
I o nic ...
O nic nie proszę ...
Choć marzę byś poczuł
Ją dzisiaj ...
I we wtorek ...
I czuł tą miłość jak Ciebie wspiera ...
Bo miłość taka jest właśnie ...
Kocham Cię ...
Po prostu i za nic
....
Nieustannie ...
I ten wiersz się nie skończy ...

***
19.01.2016
Kocham Cię jak poranek i zmierzch
Kocham Cię jak słońce i deszcz
Kocham Cię jak ciszę i wiatr
Kocham Cię jak kocham Świat ...
Kocham Cię jak las 
Przed deszczem
Po deszczu
I w trakcie ...
Kocham Cię jak pierwsze truskawki ...
I jak zielone jabłka ...
I nie dojrzały agrest ...
Kocham Cię jak skowronki
Radosne wiosną i latem ...
I wilgi kolorowe zimą
Siadające na świerku przed domem ...
Kocham Cię jak przebiśniegi
Delikatne i cudne wychylające
główki spod śniegu ...
I jak kasztany w liściach
Szeleszczących podczas jesiennego spaceru ...
Kocham Cię kiedy niebo jest turkusowe
Jak wczoraj o poranku ...
I szarobure jak dzisiaj ...
To też Cię Kocham ....
Kocham Cię pierwszą myślą i ostatnią ...
I kocham kiedy cisza
Tak bardzo mi Ciebie przypomina ...
Kocham Cię zimą i wiosną
Jesienią i latem ...
Kiedy zmierzch wita jeziora ...
Kiedy wśród tararaku ...
Wsłuchana w odgłosy lasu ...
Cichutko do lasu wołam ...
I kiedy las mi odpowiada
Treleniem ptaków ...
I szumem liści ...
Muzyką traw ...
I wody blaskiem ...
To wszystko mi tak bliskie ...
Kocham Cię tak jak kocham mech
Mięciutki i puszysty ...
A kiedy przyjrzysz z bliska się
To przecież las
I jaki śliczny ...
Kocham Cię nawet kiedy Jesteś daleko ...
Bo miłość odległości nie zna ...
Kocham i miłość wysyłam z serca ...
Nie oczekując niczego ...
Po prostu płynie ...
A ja żyję ...
I obdarowuję świat moją miłością ...
Kocham Cię od dawna ...
Bo przecież marzyłam o Tobie
I kocham Cię dzisiaj
Kiedy znam Twoje serce ...
I kochać będę ...
Nie ważne gdzie będziesz ...
Bo miłość ...
Nigdy nie ustaje ...
I można ją w sercu nosić i żyć ...
Nawet daleko od siebie ...
Lecz jeśli oba serca kochają ...
To wyrzuć lęk ...
I doświadczenie ...
I pozwól sobie ...
Na miłowanie ...
I aby Ktoś zadbał o Ciebie ...
Bo miłość to największa siła ...
I nie zna wieku ani granic ...
...
Kochaj mnie ...
Kocham Ciebie ...
...
I ten wiersz się nie skończy ...

***
20.01.2016
Kocham Cię kiedy podróżuję we śnie
I widzę Ciebie śpiącego ...
I kiedy się obudzę
Pamiętając to co we śnie się zdarzyło ...
Kocham Cię kiedy tęsknię 
za rozmowami naszymi ...
I kiedy znam powód ich braku
Bo wiem więcej niż myślisz ...
Kocham przecież Twoje serce ...
Reszta jest nic nie znaczącym jestestwem ...
Bo czymże byłaby miłość ...
Gdyby kochała za coś ?
Kocham Cię moim sercem ...
I kocham Twoje serce ...
I chociaż je zamykasz
I nie pozwalasz kochać siebie ...
To moje jest cierpliwe ...
Łaskawe i wierne ...
I nie cieszy się ze smutku ...
Nie unosi pychą ...
Wszystko wytrzyma
I wszystko wybacza ...
Nawet to jak bardzo je oceniłeś ...
I zraniłeś głęboko ...
Nie znając prawdy ...
Kocham Cię jak kwiaty po deszczu
Zroszone rosą poranka ...
Kocham Cię kiedy wędruję boso
Po moim lesie
Łącząc się z Ziemią ...
Kocham kiedy w gorący dzień upalny ...
Wchodzę do jeziora ...schłodzić moje ciało ...
Kocham Cię w szepcie strumyka ...
Kiedy siadam na górskiej polanie ...
Aby pozwolić odpocząć ciału
Gdy serce ciągle spragnione wrażeń ...
Widoków do zapamiętania ...
Fauny i Flory do poznania ...
To kocham Ciebie także ...
I marzę o wspólnym wędrowaniu ...
Kocham Cię jak morską falę
Która pięści moje łydki ...
Gdy wędruję brzegiem morza ...
Zachwycona wszystkim ...
Kocham Cię ciągle
I zawsze ...
Wczoraj
I dzisiaj
Kocham Cię od tak dawna
I kochać będę zawsze ...
I moja miłość nie jest w trzeciej czakrze ...
I jestem tego pewna ...
Kocham Cię tak jak siebie samą ...
Czule i delikatnie ...
Kocham Cię nawet
W spadających płatkach śniegu ...
Kiedy topią się w moich rzęsach ...
Zroszonych łzami ...
Ze wzruszenia ...
W każdej chwili ...
W każdym momencie ...
Kiedy mówię do pięknych Ludzi ...
O byciu dobrym człowiekiem ...
To Kocham Cię najbardziej ...
Miłość jest nie ograniczona niczym ....
I ten wiersz się nie skończy ...

***
21.01.2016
Kocham Cię w ciszy lasu
i w zgiełku miasta ...
Kocham Cię gdy Cię nie widzę
I kiedy z Tobą rozmawiam ...
W punkcie zero 
I w continuum ...
Kocham Cię jak serce kwiatu ...
Tak ważne i tak piękne ...
Mimo że schowane
Przed światem ...
Kocham Cię każdą myślą
I każdym oddechem ...
Nic nie oczekując
I żyjąc pięknie dalej ...
Nie słucham mojego ego ...
Nie słucham projekcji innych ....
Mam swoje doświadczenia ...
I swoje piękne myśli ...
To one do Ciebie biegną
I wytwarzają ...
Pole miłości ...
I bądź w nim ...
I bądź szczęśliwy ...
Bo miłość wiele zmienia ...
I kiedy jest prawdziwa ...
Otwiera serca innych ...
Na uzdrowienie tego ...
Co jest do uzdrowienia ...
A każdy z nas ...
Ma rany ...
Na sercu ...
Więc ja wysyłam Tobie ...
Moją miłość ...w darze ...
Nie oczekując że wróci ...
Nie oczekując niczego ...
Dla siebie ...
Bo mnie kocha tak wielu ludzi ...
I ja kocham siebie ...także ...
I nigdy nie żebram o miłość ...
Kocham Cię bezinteresownie
Kocham bezwarunkowo
Nieoczekiwanie ...
I kocham kiedy cisza ...
Jest odpowiedzią także ...
I idę swoją drogą ...
Nie czekam na Twe ramię ...
Nie czekam na nic ...
Idę z moją miłością ...
I to wystarczy ...
Bo miłość jest ponad wszelkie zranienia ...
Ponad zarzuty i szufladki ...
Miłość jest pięknem mojej duszy ...
Nie chciałeś tego zobaczyć ...
Widziałeś to co chciałeś widzieć ...
I to nie moje było ...
Ja kocham ludzi ...
W Tobie widziałam i widzę tylko ...
Cudowne serce i piękną duszę ...
I to mi wystarczyło ...
By moje serce za tym poszło ...
I Twoje pokochało ...
Dziś moje serce ukryłam w sobie ...
Jak w pąku róży ...
Niektóre nigdy nie rozkwitają ...
A cieszą innych ...
Moja Miłość do Ciebie
Jest radością i pięknem ...
I to się nie zmieni ...nigdy ...
Nawet jeśli będę w innym wymiarze ...
Pozostanie tutaj ...
Bo jest darem ...
Kocham Cię ...
I kochać będę ...
Zawsze ...
I mam odwagę ...
By tą miłością dzielić się z Światem ...
I ten wiersz się nie skończy ...

***
11.02.2016

...kocham Cię  ...
...kocham Cię  ...
...kocham Cię  ...

***
12.02.2016
... koniec .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.