fb

środa, 10 lutego 2016

sinusoida życia ...radość dzieci ...miłość i dobroć ...

Życie  jest jak sinusoida ...


"byle nie wyglądało jak EKG przed zawałem"  ...  gdzieś przeczytałam ....
właśnie ...

od kogo to zależy ?

tylko od Ciebie !!!!!!

tylko Ty sam ...sama...możesz zadbać o to ...

jeśli myślisz , że to czynniki zewnętrzne i nie masz wpływu na nie ....to tylko tak Ci się wydaje ...


pomyślałeś teraz : " łatwo powiedzieć...trudniej zrobić...gdybyś wiedziała dziewczyno co ja przeżyłem / przeżyłam ???? "

hmmm....i to jest sedno ....

po co wracasz do tego ??? po co narzekasz ?????

napisz to ...wyrzuć z siebie ...jeśli to komuś pomoże coś zrozumieć to nawet opublikuj ( tylko pomyśl o formie )...jeśli nie chcesz...nie rób tego ...i żyj dalej ...

ludzie pytają mnie na wieczorach autorskich dlaczego nie opowiadam o tym co mnie spotkało ???

a po co ?

to można przeczytać ...ale wolę ten czas przeznaczyć na to , aby pokazać innym jak wstaję...jak łapię równowagę w życiu ...jak pracuję nad sobą...i jestem autentyczna ...

dzięki temu co robię ...pomagam innym ...otwierają serca ...czasami nawet udaje mi się pomóc tak bardzo konkretnie...skierować do fachowca w danej dziedzinie....i to cieszy ...czasami zaczynacie robić to co ja i piszecie : " to działa ! "

całkiem niedawno znowu Ktoś nazwał mnie Siłaczką ...obruszyłam się bardzo ...potem zrozumiałam, że ów widzi tak, bo sam zabija w sobie wrażliwość i romantyczność...bo jak określił : " przeszkadza mu to w życiu "  a gdzie równowaga pytam ????

owszem ...mam idee i chętnie pomagam ...ale tak jak Siłaczka nie działam ...mamy inny czas...i dbam o siebie ...i teraz wbrew wszystkiemu jest dużo łatwiej pomagać większej ilości ludzi ...

dlatego od kilku lat nie mam telewizji ...bo szkoda mi czasu ...ale to nie znaczy, że nie wiem co się dzieje na świecie ...
korzystam z innych mediów ...choćby ten blog ...i Facebook ...i tak mogę pomagać innym....

Nie chcę zaśmiecać głowy polityką i wypadkami i oglądać ciągle te same filmy ...albo jakieś tasiemce ...czyli seriale, które są na niskiej energetyce...i tak mało pokazują przykładów dobra, uczciwości , zasad...a tak często dają przykłady złego życia...

Jak wszędzie tak i tam zdarza się dobry program...i pracują też wspaniali ludzie...jednak tak wiele Ich ogranicza ...

a ja tutaj mogę pisać o wszystkim...i czytają mnie ludzie na całym Świecie ....czy to nie piękne ????

i do tego kolejni pokazują to innym...najczęściej podobnym do siebie ...i tak moje opowieści są czytane w Chinach ...w Indonezji ...w Rosji ...w USA ...

taaaak.... to piękny czas...

i tylko ja decyduję kiedy i co piszę ....i nawet jak chcę pokazać Kogoś to robię to ...tak jak ja chcę i jak Go widzę...bez ograniczeń ...

nie bałam się napisać o Prezydencie ...ani kiedyś do Pana Premiera ....to niczym nie różniący się ludzie od nas....tylko wzięli na plecy bardzo wiele...

a ja sobie spokojnie ...pomagam zwykłym ..niezwykłym Ludziom...bo takich jest wielu wokół...

i marzę o lepszym Świecie ...dla moich 4 Synów ...i dla nas wszystkich ...

bo Świat to ludzie...

każdego dnia naprawiam cząstkę siebie ...
każdego dnia przytulam się do innych ludzi ...bardzo to lubię...
każdego dnia opisuję historie z życia ....i pokazuję drogę ...jak wyjść ...jak sobie pomóc ...
na blogu...w wierszach...w moich kolejnych książkach ...

i każdego dnia sama wzrastam...

tak nie wiele potrzebuję ...
tak spokojnie oddycham...
i tak wiele mam marzeń ...bo żeby pomagać trzeba mieć jak...realnie...i ja do tego dążę ...
i mam piękny plan...

jak uszczęśliwić dzieci na całym Świecie ....


i ja to zrobię....


bo kiedy dzieci będą szczęśliwe ...to w takiej pięknej energii ...wielu ludzi się obudzi i zacznie żyć inaczej ....
i pokój i miłość i dobro ....
będą w naszym świecie ...

od Ciebie to także zależy ...

każdy z nas może być wolontariuszem miłości i dobrego życia ...

bądź przykładem dla innych ...


nie zależnie co sobie pomyślą ...

To Twoja Droga ...i Twój wybór ...i Twoje możliwości ...

i Tylko sam/ sama decydujesz ...jak ona wygląda....


i zobacz : KOCHAM CIĘ
skoro to czytasz ...

powiedz dzisiaj to Komuś ...może bliskiej osobie ...a może komuś spotkanemu na ulicy ..idącemu ze spuszczoną głową ...a jeśli się uda ...to nawet Go przytul...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.