fb

sobota, 6 lutego 2016

dasz radę ! ....poproś o pomoc .... Kocham Cię :-)

taaaaak ...ile razy go słyszałeś ?????

tak trudno złapać równowagę ...kiedy wszystko wali Ci się na głowę ...

ostatnie 2 tygodnie ...były dla mnie ogromną lekcją ...w której inni ludzie również brali udział...

ostatni tydzień ...dużo łez ... potrzebowałam tego ...

i Wiesz ???

nawet jeśli uznasz i będziesz mówiła/ mówił, że uprawiam tutaj exhibicjonizm....to masz takie prawo ...
na tym blogu wszystko jest szczere i prawdziwe ..jak ja...z krwi i kości ...

więc jeśli nie chcesz to nie czytaj ...przecież nikt nad Tobą nie stoi ...

pokazując swoją drogę ...pomagam innym...

może to mało subtelny sposób...
może dlatego obrywam czasem, bo ludzie to oceniają...
przyjmuję wszystko ...
bo kocham Ich i Ciebie ....skoro to czytasz ... tak bardzo ...

wiem, że to  trudne ...ale choćby czytając chronologicznie moje posty ...poczujesz...zobaczysz ...moją ogromną przemianę ...a to świadectwo, że da się ...
i będę pisać dalej ...

bo zawsze są tacy, dla których to co piszę jest aktualne ...i zobaczą część siebie ...i zrozumieją , że i Oni potrafią...

więc tylko szczerze ...

w ostatnich tygodniach miałam 6 wieczorów autorskich ...
w różnych miastach Polski ...
Jeździłam z Synkiem i walizką ...i książkami ...

To był piękny czas ...

Poznałam wielu wspaniałych Ludzi ...

Jak myślisz : potrzeba do tego odwagi ???
TAK ...ale kiedy ufasz ...kiedy codziennie prosisz Wszechświat o cudownych Ludzi na mojej drodze...nie może być inaczej ...

Wszyscy byliście Wspaniali...w każdym domu dbano o nas tak bardzo ...tyle ciepła i miłości ...
piękne doświadczenie ...
Dziękuję i Jestem wdzięczna ...

Co do wieczorów autorskich ...no cóż ...bywało różnie z frekwencją ...
Widziałam w oczach niektórych z Was ...smutek...zawiedzenie...że obiecali , a nie przyszli ...
hmmm....
wybaczcie im ...
nie każdy jest gotowy na to, aby przyjść na spotkanie by rozmawiać o Bagnie ...ja to rozumiem ...
Nie każdy wie , że potrzebuje pomocy ...
Nie każdy potrafi o nią poprosić ...
Ci co wiedzie im się dobrze, wolą się niczym nie " zarazić " ...tak jakby bieda...była zakaźna ...
ja to wiem dobrze...wcześniej pisałam Wam o tym...
Rozumiesz ???
Nie oceniaj ich ...jeśli wolą pozostać z tym sami ...
to ogromne zaufanie ...powiedzieć komuś o tym jak wielkie mam kłopoty ...
i żyć dalej ...

Tylko jak nie powiesz ...to jak poszukasz pomocy ???

Wiem dobrze jak to jest ...z autopsji ...

Tak wielu ludzi ostatnio ma kłopoty z długami ...tak trudno im przyznać się do tego  ...najpierw przed samym sobą ...potem przed bliskimi ...a potem przed światem ..i coś z tym zrobić ...

Ilu ludzi ucieka w alkohol, narkotyki, inne doznania, seks, itd...żeby choć chwilę nie pamiętać ?
Ilu ucieka za granicę ...?
a przed sobą nie uciekniesz ....

powiedz ...wystarczy , że najpierw sobie...potem Bliskim...bo Ich to też dotyczy ...a potem szukaj pomocy ...

od 5 lat próbowałam wstać ...po tym co w 2011 roku się stało...
gdziekolwiek ktoś mnie zatrudnia, zaraz pojawia się komornik ...
Wiesz jak trudno jest tak żyć ???
Bo ja wiem...bez konta w banku ..bez możliwości utrzymania z jednej pracy siebie i dzieci ...bez jakiejkolwiek pomocy ...bo na instytucje nie ma co liczyć...nie chce mi się nawet pisać jak mnie potraktowano wiele razy ...choć czasami i tam znajdowali się ludzie LUDZCY ...i pomogli ...

jednak kiedy pracując w 3 -4 firmach jednocześnie ...nie rzadko dostając część prowizji ...bo oficjalnie ciebie tam nie ma ...nie masz czasu na nic....zupełnie na nic...

pamiętam ten czas...czułam ból...strach...i niemoc...i koszmary...że Ktoś odbiera mi dzieci....

Żyłam dla NICH ....mnie nie było ...nawet przez chwilę nie myślałam o sobie ....

Do tego Pseudoprzyjaciele....którzy pomogli..pożyczyli pieniądze...bo przecież gościli u Ciebie w domu nie raz...znali Cię ...wiedzieli, że potrafisz zarobić...nagle...sms-y ...pogróżki nawet ...wyzwiska ...które tak bardzo bolą...

" nie pożyczaj jeśli nie możesz stracić tych pieniędzy "
" nie pożyczaj, jeśli tego nie robisz szczerze i nie możesz poczekać na nie dłużej "
" ten komu pożyczyłeś ...musi żyć ...i stanąć na nogi, aby móc Ci oddać ..."

itd...
zapamiętaj to ...zanim pożyczysz ...i zanim zaczniesz ścigać kogoś kogo kiedyś nazywałeś przyjacielem...bo korzystałeś nie rzadko z niego...z jego kontaktów, znajomości , umiejętności....
to działa w dwie strony ...ja do dzisiaj ponad 300 tys nie odzyskałam  ...i nie ma szans na to ....

nie masz pojęcia co czuje matka...kiedy kupuje na zapas mąkę i kaszę...i dżem...żeby coś było..gdyby ...nie masz pojęcia co czuje matka, jaką bezsilność...kiedy  nie ma na obiady dla dzieci w szkole....nie masz pojęcia co się czuje, kiedy w ciągu 5 lat 8 raz zmieniasz mieszkanie na coraz mniejsze i tańsze ...i obiecujesz dzieciom...że już będzie lepiej...a kolejny raz Ktoś nie wypłacił Ci prowizji...bo nie masz umowy ...kolejny raz Ktoś chce zarobić na Twoim ubezwłasnowolnienieniu....kolejny raz ...dzieci są chore i ...zawala Ci się cały budżet ....i wyjesz z rozpaczy w parku ...w nocy ...żeby dzieciom nie pokazać...jak jest źle....
Idziesz nawet do władz miasta i Ci mówią, że mieszkanie to wtedy jak na ulicy z dziećmi wyląduję ...

i ...
w końcu dzieci odeszły ...

Nie byłam idealną matką,... nie byłam ...chciałam jak kiedyś chodzić z nimi na piłkę....na rower ...
mogłam o kulach iść do lasu ...

Nie raz jedynym co potrafiłam ...był krzyk ...moja bezsilność ...

poszły do ojca ...bo tam ...było bezpieczniej niż z mamą ...bo sobie nie poradziłam ...
dzisiaj wiem, że były inne powody ...nie leżące po mojej stronie...bo czas zawsze wszystko pokaże ...
lżej mi...bo obwiniałam siebie...że nie dałam rady ...
że zabrakło mi siły ...
że ból ..choroba ...zatrzymały mnie ...

patrzyłam na ich łóżka ....i serce mi pękało ...coraz bardziej ...i bardziej ...
szpital...
i ciemność...
i jedna myśl....
Jest Romuś...Jego chcę wychować...
a potem druga...
złap się czegoś innego ...
żyłaś tyle lat dla dzieci ...
zacznij żyć dla siebie ....zacznij siebie zauważać...bo do pokochania siebie było daleko ...

wtedy będziesz potrafiła kochać innych ....dobrze ...i pięknie....

i tak zrobiłam ...

zaczęłam naprawiać siebie ...jeszcze bardziej ...
szukałam i szukam ...pomocy ...i ją dostaję...

W Sądzie składam Upadłość Konsumencką ...bo to dało mi nadzieję, ...że wyjdę z tego stanu szybciej ...i będę mogła otworzyć firmę...i zacząć nowe życie...
Raz w życiu można...a od 1.01.2016 są nowe zasady ...wreszcie dające prawdziwą nadzieję...

Poza tym ...kiedy będę mogła pracować...normalnie...to będę mogła oddać Przyjaciołom...to długi honorowe ...

i żyć ...jak człowiek...

w tym całym czasie ...poznałam kto kim jest ...
zobaczyłam prawdziwe oblicza ludzi ...

i zobaczyłam jaka ja jestem ...

nauczyłam się pokory ...której nigdy nie miałam  tyle...
nauczyłam się inaczej patrzeć na wszystko...
wybaczyłam ...wszystkim..i każdemu z osobna ...wybaczyłam sobie  ...to było najtrudniejsze....
nauczyłam się nawet ..nie gotować...i nie zapełniać lodówki ...bo żyję bardzo skromnie....

codziennie spotykam Ludzi podobnych do siebie ...mniej lub bardziej poranionych ....
słyszę ...że teraz naprawiają życie ... że nie myślą o rzeczach innych ...o związku ...

naprawiaj ...pamiętaj jednak ... że we dwoje łatwiej ...
jeśli spotkasz kogoś , kto Cię rozumie...kocha i kochasz ...to pozwól sobie ...przecież ta druga strona nic nie oczekuje...a chce wspierać ...pomagać...

nie czekaj , aż miną kolejne lata samotne...nie wiesz ile masz czasu przed sobą...

kilka dni temu poruszyła mnie wiadomość ...że Ktoś z moich Przyjaciół ...kolejna osoba ...nowotwór ...

zrób tak, żebyś żałował/ żałowała tylko to że coś nie wyszło...ale nigdy że nie spróbowałaś ...

rozumiesz ???
nie bój się ...
strach ...nie jest dobry ...

od jakiegoś czasu tak robię...i ...oczywiście wybieram...lecz niczego nie chcę żałować ...
jak w coś idę to idę na całość...

Myślisz, że książkę : NIE MA TAKIEGO BAGNA Z KTÓREGO NIE DA SIĘ WYJŚĆ  napisałam po co ????
dla innych ludzi ...żeby zobaczyli, że da się wstać...
i z bagna ...nikt sam nie wyszedł...pamiętaj o tym...ale sam powinien podjąć decyzję i poprosić..zawołać o pomoc...i z niej skorzystać...

są ludzie, którzy umieją, i chcą pomóc ...
poszukaj ...zapytaj ...
codziennie do mnie dziesiątki osób pisze...

daję kontakty ...pomagam...tak jak potrafię....

a co do tego o czym pisałam na wstępie ???

nie słuchaj tego głosu ....zdobywaj doświadczenie ... "3 porażki  to sukces" ...bo niezwykle rzadko się zdarza ...jak mawia Mariusz Szuba ...
porażka to doświadczenie...to informacja dla Ciebie ...

kiedy dostaniesz ciężkie lekcje...to potem jest trudniej zaufać...jednak trzeba ...

Każde Bagno jest możliwe do wyjścia...uczymy się cierpliwości ...pokory ...zrozumienia...
i wielu innych rzeczy ...

Potrzebujesz pomocy ...to pisz ...znam wielu ludzi ...

i słuchaj serca....

ja moje otworzyłam ...i połączyłam z umysłem...to piękna całość...
patrzę na ludzi z miłością ...

czasami Ktoś mi pokaże coś ...
czasami mówi, ze to moje ...a jest Jego ...i tak bywa ...ale to nic nie szkodzi...uczymy się siebie ...

nie uciekaj ...
nie stosuj gierek ...
nie mów , że ja to robię...

bo oceniasz ...i widzisz w innych to ...co masz w sobie ...

zawsze marzyłam aby poznać świat energii ...i poznaję...wczoraj cudny zabieg ...i spałam jak dziecko ....
sporo czytam i uczę się każdego dnia ...

polecam blog : http://swiadomeenergie.blogspot.com/

ostatnio mam do czynienia z dziwnymi jak dotąd dla mnie doświadczeniami ...

moja różowość...i uzdrowienie  kolana ...

i piękna Kobieta kolejna pisarka :
http://anielskapoczta.blogspot.com/2015/06/list-do-przyjacioki.html

zajrzyj ...

i inni piękni Ludzie na drodze...żyjący z pasją ...z marzeniami ...

nikt nie zabierze Ci Twoich marzeń ...
jeśli mu na to nie pozwolisz ...

więc DASZ RADĘ ....i wszystko co najpiękniejsze przed Tobą....

zacznij od swoich myśli ...

MOGĘ WSZYSTKO
UMIEM
POTRAFIĘ
CHCĘ
MAŁYMI KROKAMI DOJDĘ
....

może kiedyś napiszę ...całą moją historię ...choć...myślę, że chcę pisać na bieżąco ...Tu i TERAZ ...
i budzić Was ...obudzić do nowego lepszego życia ...

i mam plan ...

żeby miłość , dobroć i pokój były na Świecie ...

i ja to zrobię ....robię to już codziennie...

a kropla drąży skałę...

zrobię to także dla Ciebie ....obojętnie kim Jesteś ...


Kocham Cię ...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.