fb

piątek, 12 lutego 2016

Walentynki ...i Antywalentynki ....

Walentynki ...

świętować  ??? czy też udawać, że nic się nie dzieje...albo co gorsza krytykować ?????

hmmm....
dla tych co kochają i są w szczęśliwym związku ....piękny czas ...aby wyrazić siebie ...
otworzyć przestrzeń serca ...spędzić cudowne chwile...

dla tych co mają 5 zł między pośladkami ....i boją się je upuścić...wyjść ze swojej strefy komfortu, to będzie kolejna ucieczka ... w pracę..do kina...itd...byle nie zauważyć różowego koloru ...

dla tych co są nieszczęśliwi i zgorzkniali ...czas aby krytykować...wyśmiewać baloniki w kształcie serca...karteczki z wierszami ...miłosne zapiski ...i mówić : głupie święto ze Stanów przejęliśmy ....i cały rok trzeba kochać....hmmm...do tego powrócę za chwilę ...

ale też i są tacy ...co czekają na miłość ...albo kochają skrycie i dla nich to święto jest albo neutralne , albo smutne...a tak nie musi być przecież ...

To tylko od nas zależy jaki mamy do tego stosunek ...
i jak chcemy aby ten dzień wyglądał...

i mimo, że na wiele rzeczy mamy wpływ ...i możemy wyznaczać cele ...i zdobywać Everesty ...

to jest jedna ...największa siłą we Wszechświecie ...na którą nie mamy wpływu ...

TĄ SIŁĄ JEST MIŁOŚĆ ...

bo czy można sprawić by nas Ktoś pokochał ???

jak myślisz ???

pomyśl dobrze ???

To wszystko zależy jakiego rodzaju jest to miłość ...


ja uwierzyłam , że moi Rodzice mnie kochali...zrozumiałam że dali mi to o najlepsze ...że nie potrafili inaczej ...i codziennie Im wysyłałam i wysyłam miłość ...myślę o Nich ciepło ...i jesteśmy w dobrej relacji ...

Moje dzieci zraniły mnie okrutnie ...też nie wiedziały co czynią...były pod wpływem kogoś...nie znały realiów...wybaczyłam..ze nie rozumiałam od razu co się stało...dopiero po wielu miesiącach ...długich i dla mnie bolesnych ...odkryłam prawdę ...jednak nie przestałam Ich kochać nawet na chwilę...bo taka jest miłość bezwarunkowa...

a miłość do mężczyzny ???

czy jest łatwa kiedy trzy związki za mną ???

NIE

czy trudno zaufać ?

TAK

...jednak kiedyś zaufam ...

teraz przyglądam się mężczyznom ...to czego się boją we mnie ...mają w sobie ...
to co mnie w nich porusza...mam i ja ...i złe i dobre ...

przyciągam coraz ciekawsze postacie ...bardzo się zmieniam ...

zabawne ...a ja tylko kogoś do kochania  pragnę...żeby przytulił i był...reszta jest nic nie znaczącym jestestwem...

8 lat temu w Walentynki, Ktoś poprosił mnie o rękę ...

niczego nie żałuję...

moje życie kilka lat było piękne....i to już przeszłość...

potem dwa lata temu poznałam Kogoś...kto kochał sercem...nie kalkulował...nie oceniał...nie szukał dziury w całym...tylko mnie kochał...

ponad rok temu odszedł nagle ...do innego wymiaru ...
moje serce krwawiło  długo ...
próbowałam je ukoić ... w końcu zaczęłam spokojnie żyć i oberwało bardzo ze strony Tych, od których nigdy bym się tego nie spodziewała...od Dzieci ...

obolałe ...z ledwo zabliźnionymi ranami zabrałam je na wyprawę...

i tam spotkałam miłość ....

która zapowiadała się tak pięknie ...

tylko ponieważ w innych ludziach widzimy to co mamy w sobie ...Ów coś zobaczył...

Kiedy jesteśmy wiele razy zranieni ...umiemy pięknie uciekać... zaproponował przyjaźń ...tylko i tutaj słowa nie dotrzymał...
a ja wiele tygodni pilnowałam siebie...aby nie cierpieć...w końcu poległam ...
łzy zalewały moją poduszkę każdej nocy ...tęsknota i niezrozumienie  ...szukałam powodu ...

w końcu podjęłam decyzję : dosyć ...

mimo, że tyle miłości wysyłałam do Niego ...nie podziałało tym razem ...

poza tym...kiedy zrozumiałam, że już nie mam dumy...niczego ...to odcięłam to ...jednym dniem ...grubą kreską ...

teraz moje serce jest wolne...i swobodne ...jak ptak na wolności ...

nie ma dnia, aby ktoś nie pukał do niego ...

tylko co z tego ???

i mogłabym zakończyć ten post : zamroziłam je na zawsze ....


hmmm....


ale ja jestem " POZYTYWNA INACZEJ "  jak mawiają moi przyjaciele....

i ...


postanowiłam inaczej :-)

Nie ogłaszam jak Jacek Rozenek : Szukam Żony ...

ja Męża nie szukam :-)

nie szukam nikogo ...

chce tylko aby każdy z Was wiedział, że otwieram się na piękną wolność ....

MIŁOŚĆ   to piękny dar ....każdego dnia proszę o NIĄ ...

tak wiele mam w sobie aby dać... i  milej być we dwoje ...

Kiedy nie tylko troski, ale i radości jest z Kim świętować...
Kiedy jest o Kogo dbać...
Kiedy i o nas ma Kto zadbać...

i kiedy można wspólnie oglądać niebo ...

wszystko jest piękne...kiedy jest MIŁOŚĆ ....


nie zabierajmy tego sobie ....


POZWÓL SOBIE ... pozwól i poczuj sercem ...


Pięknego czasu zatem ...

i różowych Walentynek ...



ja moją Różowość ostatnio przelewam w wiersze ....i zastępuję kolorem zielonym ...


i pojawiły się inne kolory ...żółty ...złoty ...a nawet czerwony ....

Kocham Cię życie .....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.