fb

wtorek, 23 lutego 2016

20.02.2016 Kobieta Pozytywna Warszawa ...piękny czas

Co Kobieta Pozytywna powinna wiedzieć ?

hmmmm....

zaczęło się w Rochnie ...
https://www.youtube.com/watch?v=G9GuEPTjxbs


pośród dębów ...nad jeziorem ...

tam się spotkałyśmy ...

Ja ...od 6 dni z rozerwanym sercem ....( dzieci )
Alina ...tuż po śmierci swojej kochanej Mamy ...
i wiele innych pięknych Kobiet ...
Organizowały to Bogusia Banaś , Karinka Wojciechowska i Kasia Paradowska. Dziękuję :-) nie tylko w swoim imieniu :-) i zapraszam 17.04. 2016 i potem w czerwcu...do Rochny....to magiczne  miejsce ....
A kto był z nami ?

Kasia ...wrażliwa ...zagubiona ...piękna dusza...
Anna ...piękna Kobieta ...tak bardzo pomagająca...od razu coś było w tym podejrzanego ...kobieta szukająca tak bardzo wsparcia  ...
Ewa robiąca tak wiele dla innych ...a sama tak bardzo potrzebująca akceptacji ...
Ela ..niby chcąca pomóc tylko swojemu bratu ...a nie umiała poprosić o pomoc...dla siebie ...
...
i takich było nas tam bardzo wiele...

kilkadziesiąt Kobiet ...o pięknym sercu ....szukających pomocy ...
każda z czym innym przyszła ...
każda chciała się czegoś nauczyć ...

w Kobietach ...jest MOC ...

zaraz to zrozumiesz ...

każda ...idzie swoją drogą ...każda wybiera...

jednak każda z nas od tych 9 miesięcy ...jest gdzie indziej ...

dzisiaj napiszę o Alinie ...


Ona zamarzyła zorganizować spotkania dla Kobiet ...w całej Polsce...bo jest nas tak wiele...

Poznała mnie jako nauczyciela w Rochnie ...
nie mogłam być w październiku w Lublinie ...ale obiecałam sobie że będę na kolejnym spotkaniu KObiety POzytywnej ....
i byłam wczoraj ...

i była to piękna MOC ...
cudowna energia ...
wspaniałe Kobiety ...
i Alinka...nasza Organizatorka ...
siła i spokój ...dobroć...i jakieś takie pogodzenie...z tym, na co nie mamy wpływu ...
bo nie mamy wpływu na to co było....

Alinka ...Jesteś Cudownym Kwiatem i zasługujesz na wszystko co najpiękniejsze....i wszystko co najpiękniejsze....idzie do Ciebie...cała obfitość....bo masz otwarte serce....

Konferencja cudna...

Robert Oskwarek ...jedyny mówca ...mówił o nas ..o relacjach...o tym jak inni jesteśmy My Kobiety i Wy Mężczyźni ...i podał nam kilka przepisów na Was ...jak postępować z Wami...
Kiedy wejdziesz w pozycje ucznia...tyle z tego zostaje...pięknie...ja skorzystałam...bardzo ...
Dziękuję Robert ...i te dowcipy ..hmmm...i zabawa na scenie...
a tak apropos...bycia zakonnicą...to 6 miesięcy byłam w klasztorze ...tylko to dawno było....


miło , że w konferencji dla Kobiet ...uczestniczyli Mężczyźni ...a więc Robert, Wadim, Mariusz i inni ...Dziękujemy :-)

Później ...Ilona Felicjańska ....i ...opowieść o losie Kobiety uzależnionej ...na kilka sposobów ...i o tym jak wychodziła z tego ..jak trudno było...szczególnie będąc znaną postacią w świecie celebrytów...bo ten świat wcale nie jest przyjazny ...tak jak i ten nasz ..zwyczajny...ludzie oceniają ...
sama miałam przed konferencją wiele pytań : co ja robię na wspólnej scenie z Kimś Takim ???
z jakim ? pytałam ....przecież nie wiesz jak było naprawdę ...nie oceniaj ....
to zrozumie ktoś, kto też był wiele razy oceniony ...i wytykany palcami ...
a to jako rozwódka..potem jako podwójna rozwódka...
tyle razy byłam nazywana patologią..z 4 dzieci...że "dałam sobie zrobić" ...ech....zniosłam wszystko..wiem jak bolało...dzisiaj nie boli ...bo nie obchodzą mnie czyjeś opinie....
kiedy słuchałam Ilony ...tak wiele z tego znałam...Ojciec alkoholik...sama DDA jestem...i strach ...poczułam jej strach na scenie..kiedy opowiadała o tym co ją spotkało...
i potem wolność..kiedy wyszła...


wychodzi z tego...to dobrze ...cieszę się każdą uratowaną Kobietą ...
Jej opowieść o dzieciach ...aż poczułam ciarki ...wiem przez co ja przeszłam...i jeszcze tak bardzo czuję to wszystko i pamiętam ...
dziękuję...i trzymam kciuki za Ilonkę...ONa już jest na prostej drodze...i teraz będzie ta droga piękna...bo....a to już Jej powiem..w sobotę...w Świdnicy ...

bo przed nami kolejna grupa Cudownych Kobiet ...

Po Ilonce wystąpiła Alinka Wajda...

i tutaj nie rozpiszę się, bo ...bo Alinka powiedziała w pigułce to wszystko co ja odkrywałam ostatnie 3 lata ...to było takie mi bliskie ....ech ...
Cudowna Kobieta ...piękne przepisy na życie ...
więcej w kolejne relacji z Świdnicy :-)

Agnieszka Kozieł...moja Przyjaciółka....

i ....marzę o jej cudownych dłoniach ...i całej tej miłości przelanej w dotyku i mistycyzmie ciała.....
to coś cudownego...wiem jak wiele mi radości daje masaż..kiedy robię go Komuś ...a kiedy mi Agnieszka mi zrobiła...to bajka....piękny czas....odpłynęłam...

potem Monika Honory i ....dwa razy trans..leciutki...pokazała nam jak się poczuć w sobie ...

wyobraźnia szalała...



i te  odważne opowieści ...jak zmierzyć się z nałogami...jak pomóc sobie...i odchudzanie...hmmm...to również coś z czym i ja się wiele razy zmierzyłam...a teraz kolejny raz ...sukcesy osiągam...

Moniak to piękny przykład...Kobieta która podjęła decyzję i ...wytrwała w niej....i trwa do dzisiaj....

to było piękne...dziękuję :)

była jeszcze Agnieszka Jemiołek...i opowieść o dobroci i pomaganiu ...

Mariusz Chmielowiec i Wadim i moja przyjaciółka...i mój Synek ...


i ...przepiękne metamorfozy ...i na nie zapraszam na Kobietę Pozytywną...

i oczywiście był mój wykład...ale że mi samej nie wypada pisać o sobie ...jak było ???
napisał to Wadim Żarski, mój Przyjaciel ...

"Atmosfera na konferencji „Pozytywna Kobieta Powinna Wiedzieć” była bardzo ciepła, otwarta oraz rodzinna. Ostatnią prelegentką była Laura Kozowska, Pisarka. Opowiedziała „po prostu” o swoim życiu, o tym jak dokonała się jej przemiana. Była zamożną odnoszącą sukcesy biznes women, potem wszystko straciła, teraz odbudowuje siebie i swoje życie. Ktoś by powiedział, że takie historie już są, ale takie kobiety, które otwarcie pokazuje swoje popełnione błędy i tak do dna pokazuje emocje, te smutne też nadal należą do rzadkości. To wciąż nie było tym co ją wyróżnia, choć dla wielu już było powodem do podziwu jej odwagi. Laura jest inspiratorką wybaczania i praktykiem z najtrudniejszymi doświadczeniami. Jak sama mówi wszystko jest w jej książce. Ale to, że potrafiła powiedzieć swojemu byłemu mężowi, ojcu ich dziecka, że go kocha jako człowieka i ona wie, że nie zawsze było dobrze, że rozumie, że ona też zawiniła, że teraz wie iż on też cierpiał oraz, że potrzebuje go i jego wsparcia dla dobra ich dzieci, a on po latach stawiania różnego oporu „nagle” mówi: dobrze współpracujmy. To ja siedziałem ze łzami w oczach, a to i tak był „tylko wstęp”… Na koniec cała sala miała mokre oczy i wiem, że Laura zasiała w nich ziarno, że można w życiu uratować każdą relację, z mężem, synem, córką, ojcem, matką… Takiego pokładu inspiracji, nadziei i sprawczości nigdy nie słyszałem. Jesteś pięknym kwiatem dla tego świata Laura i czeka cię to co najlepsze i na to zasługujesz. Niektórzy uznają to za frazes inni, za dowód, ale to trzeba przeżyć i usłyszeć. Laurę trzeba przeżyć, a wtedy twój świat będzie już zawsze bezpieczny, ponieważ ona dokonała tego już teraz, odkryła drogę do miłości i swojego osobistego bezpieczeństwa i tak „po prostu” daje receptę na to każdemu kto ją chce wziąć. "

i ...znowu wiele zrozumiałam...i wiem co będę głosić Światu...

stworzyliśmy podczas mojego wystąpienia chmurę energetyczną...była ogromna moc..między nami ...

Wadim ...i Mariusz...moi Przyjaciele...byli i wspierali...nie tylko mnie...wspierali KOBIETY....
i to było cudowne...

sami też się nieźle bawili :


i pięknie....


Kochani...to był piękny czas....

Miło było w jednym miejscu spotkać tak wiele cudnych Kobiet ...

i metamorfozy ...zakończyły ten dzień ...

Panie które zajęły się naszymi kandydatkami do zmiany ...ech były cudowne....

o nich osobny post powstanie....

dziękujemy :-)


dziękuję wszystkim...

to było wspaniałe przeżycie ...być tam z Wami....


w pięknej energii kobiecej ...


tyle miłości było w powietrzu ...

tyle pięknych emocji....


Takie spotkania są bardzo potrzebne....i oby Ich więcej....



" miej serce i patrzaj w serce "  jak powiedział nasz Wieszcz Adam Mickiewicz ...

miejmy ...i kochajmy siebie....

jestem dumna...że idę śladem Nicka Vujicica ....i innych będących miłością...












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.