fb

czwartek, 26 lutego 2015

przełamujemy granice...przeszłość w tyle zostaje....

Dzisiaj list pisany w pociągu. ....

O czym ?

O przełamywaniu granic. ....

Hmmmm......

Pewnie myślisz o jakie granice chodzi. ....prawda ?
Już wyjaśniam.

Każdy z nas ma jakieś normy wtłoczone przez ludzi, którzy kiedyś stanęli na naszej drodze.  Jakie są te normy ?
Różne. ....

Od wychowania w domu i przykładu ze strony rodziców. ..dziadków. ...otoczenia. ...po te wyczytane z książek. ....a nawet bajek....

Tylko cała sztuka polega na tym abyś to zobaczył i umiał ocenić co jest Twoje i Ci odpowiada a co nie i trzeba się tego pozbyć.
Zdobywając doświadczenie. ...te wzory się zmieniają. ...ale nawet Ty sam zauważasz. .. że one nie są już dla Ciebie. ...że Jesteś krok do przodu. ....

Czasem jest też tak że życie wyrzuca nas ze strefy komfortu, abyśmy przewartościowali wszystko i wyznaczyli nowe granice i wzorce. ....


Najbardziej jednak wartościowe zmiany dokonują się w nas kiedy sami ich dokonujemy. ..świadomie. ...wiedząc do czego zmierzamy. ...

I taką zmianę udało mi się osiągnąć w ciągu ostatnich kilku dni.....cudowne uczucie. ....


Ale nie o mnie chodzi tutaj....

Dzisiaj Ktoś poprosił mnie o pomoc...nie napisał wprost : Laura pomóż ....ale zobaczyłam krzyk rozpaczy w słowach...czasem mi się to udaje...choć nie zawsze....

Pomyślałam ....trzeba porozmawiać...pomóc zobaczyć to z boku...przełamać granice...

i dobrze...porozmawialiśmy....

Tylko dzisiaj pisało Was sporo...

głównie : nie wiem co dalej ? nie wiem jak dalej żyć ?  Nie potrafię ? Nie umiem zaakceptować tego co się stało ?  a czasem ........nie mam siły ...nie wiem co dalej.....

Każdemu z Was mówiłam pierwsze zdanie : zmień myślenie....przestań się ograniczać...myśli tworzą wszystko...ja już to wiem....

a co jest najtrudniejsze ? zmienić to u siebie....o TAK !

sama się łapię...a czasem Ktoś mi pokazuje...jak niepotrzebnie myślę o sobie...o tym co mnie dotyczy...
i wtedy pojawia się uśmiech na twarzy :
wow....już wiem :-)

dziękuję Aniołom....i Wszechświatowi ...że mi to pokazują każdego dnia....

tylko to długa droga była ...i ciągle jest..nauczyć się to zauważać...dostrzec ...co nas ogranicza ....
zauważyć swoje doświadczenie...niektórzy to nazywają porażką....i na pewnym poziomie to Nią jest....ale kiedy zaczniesz widzieć coraz więcej....to będzie już tylko informacja zwrotna....

Ty też tak możesz !

jeśli sam sobie nie potrafisz pomóc...szukaj pomocy ...szukaj Mistrza....Mistrzów....ucz się i słuchaj...

i wtedy zawsze słyszę :

ale nie mam pieniędzy ...mam kredyt...nie mam na życie...

a co ja na to :

TO JESTEŚ SZCZĘŚCIARZ !!!

podziękuj za to....bo Masz dużo łatwiej niż ten co je ma....
Co może mieć wszystko , ale On widzi świat w innych kolorach ...i tak jak nie rzadko nie zauważa innych ...tak samo siebie nie widzi w lustrze....widzi kogoś kogo stworzył...albo kogo inni stworzyli....ale nie siebie....

A Ty ...jak jesteś goły to widzisz najlepiej !

Czyż tak właśnie nie jest !

i to jest tylko przenośnia....nie chodzi o nagość fizyczną, ale o nagość Twojego umysłu....

ale nawet i tak spróbujmy...

rozbierz się i spójrz w lustro.....kogo widzisz ???

akceptujesz siebie ???

bo ja siebie kocham i akceptuję wszystkie niedoskonałości...ale co jest wokół doskonałe ???

no widzisz....to spójrz na siebie inaczej....nie namawiam na różowe okulary...ale inaczej...spójrz na siebie jak na człowieka którego kochasz ....

no tak właśnie spójrz !

czy jak kochasz kogoś to widzisz jego niedoskonałości ???

NIE !

to tak samo spójrz na siebie i pokochaj siebie....

i odetnij swoją przeszłość....odetnij całkowicie


i wstań....

i  żyj !

dzisiaj..tu i teraz....

i bądź szczęśliwy najbardziej jak potrafisz......

a granice są po to aby je przekraczać ....

a jak Ktoś C mówi,  ze coś Ci sie nie uda....to popatrz:

Ilu Ludzi zdobyło Mount Everest ?
Ilu Ludzi, którym mówiono, że nie wstaną z wózka, chodzi ?
Ilu Ludzi, biednych zostało milionerami ?
Ilu Ludzi ....

wiele jest takich barier....tylko trudno nam je pokonać....

a Ty wstań ! i Idź ! i zdobądź wszystko !

POTRAFISZ....

TYLKO NAJPIERW SAM W TO MUSISZ UWIERZYĆ ....






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.