fb

sobota, 14 lutego 2015

miłość....zakochanie....miłość do Wszechświata....

Pewnie Was dzisiaj wcale nie zdziwi, że napiszę o miłości...

ale zaskoczy, przynajmniej niektórych, co to jest tak naprawdę ta miłość....

i co Ona dla mnie znaczy....

zacznę cytatem :

„Ci, których kochamy nie umierają nigdy, 

bo miłość, to nieśmiertelność.”.

-Emily Dickinson


zaskoczony ?

ale to fakt ....z którym nie należy się spierać.

Oczywiście fizyka mówi inaczej o energii, ale nasza dusza jest energią, która nie znika, nie rozpada się, tylko jest....czasami przybiera inne ciało....potem kolejne....ale to ciągle ta sama dusza.

Nie odwołuję się tutaj do żadnej religii...bo tu nie o to chodzi.

i przeczytałam w jednej z książek , że dusze już przed przyjściem na Świat w formie cielesnej, umawiają się na to co będzie....więc kiedy odchodzi Ktoś, kogo bardzo kochasz....to On tylko zmienia formę cielesną....nie odchodzi w nicość...

Religie mówią o tym różnie, ale dusza przybiera na jakiś czas ...niematerialną formę, ale jest ...jest blisko nas i nas wspiera.

Bo miłość, nie jest tylko miłością kobiety do mężczyzny i odwrotnie...

Miłość jest otwarciem swojego serca na wszystko co Cię otacza...

Ja kocham nawet drobne listki na drzewie za oknem...ptaki, kwiaty...zwierzęta....
I to nie jest tak, że świat nam tego nie pokazuje, tylko my czasami jesteśmy zamknięci na tą MIŁOŚĆ.

Kilka dni temu urodziły nam się małe króliczki...Masz pojęcie ile czułości jest w oczach nastolatka, kiedy dba o tą swoją Malutką Rodzinkę ??? Jak przeżywa wszystko ? Jak nie spał w nocy...pilnował....i usnął przy klatce...??

To tylko przykład...

A ile jest miłości w pomaganiu dzieciom w Afryce ? Jak myślisz dlaczego niektórzy to robią ?

Albo dlaczego Jurek Owsiak od tylu lat organizuje Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy ??

Mimo , że są tacy, którzy oczerniają Go tu i tam...dlaczego nadal to robi ???

Bo tacy ludzie czują bezgraniczna miłość...robią to z miłości...

Jak otworzysz serce i zobaczysz jak bardzo możesz innym pomóc....i jak nie wiele trzeba czasem, aby tą miłość poczuć....zrozumiesz....

więc otwórz serce na miłość :-)

dzisiaj taki wesoły dzień ...Dzień Zakochanych...

wesoły....bo nawet jak Jesteś teraz sam...to możesz mieć dzisiaj szczęśliwy i dobry dzień :-)
Ja dzisiaj taki własnie mam :-)

Tyle jest wokół ludzi do kochania....tyle innych pięknych rzeczy do zrobienia....to po co się smucić ?

Doceniam to, że jestem Człowiekiem i mogę czuć...
Drzewa tak nie mają, choć kiedyś napisałam taką piosenkę:

" Przyjacielu, wymień mi serce
chce mieć żelazne tylko 
nic więcej...
zimne jak lód 
i twarde jak stal....
i niech Ci cholera 
nie będzie mnie żal, bo....


Drewniane , to za mało, bo i drzewa płaczą
Drewniane , to za mało, bo i drzewa szumią
Drewniane , to za mało, bo i drzewa cierpią
Drewniane , to za mało, bo i drzewa żyją
... i drzewa się kocha przecież... "


i dzisiaj przypomniałam ją sobie...bo w niej jest zawarta metafora....czym byla dla mnie kiedyś tak naprawdę MIŁOŚĆ...
dobrze, że już tak nie jest....


Wspomnę dzisiaj o Moich Oczkach, które opuściły swoje ciało kilka tygodni temu...i nie mogę powiedzieć, że coś się skończyło, albo zamknęło....bo to nie prawda by była...

Ludzie, których Kochamy na zawsze pozostaną w naszych sercach...jedna osoba, w sercach tak wielu...i to jest piękne...

Owszem...żeby to zrozumieć, trzeba mieć umysł otwarty i Miłość w sercu, ale aby nie cierpieć i nie czuć bólu po stracie, potrzeba czasu....bo jednak Jesteśmy ludźmi i przywiązujemy się do naszej cielesności....

Ja bólu pozbyłam się w kilka dni...smutek...podobnie...trochę dłużej to trwało....potrzebny jest czas...na wszystko...

Jednak wiem, że dusza JEGO jest szczęśliwa...już w Świetle...więc i ja jestem tutaj spokojna.

Czas leczy rany...tak często ludzie mówią...a to nie czas je leczy...tylko my sami...
Albo poukładamy myśli, albo cierpimy na własne życzenie...

Owszem potrzeba czasu aby to zrozumieć...i zdradzę Wam Tajemnicę czasu, którą kiedyś i mi ktoś zdradził:

" 9 kobiet w 1 miesiącu ciąży nie urodzi zdrowego dziecka
ale 1 kobieta w 9 miesiącu ciąży urodzi zdrowe dziecko "

Już zrozumiałeś ???

jeśli nie to przeczytaj kilka razy....to jest sedno....

Ale wróćmy do MIŁOŚCI , to czym jest miłość ???

I nie mylmy tego z zakochaniem....bo Dzisiaj święto Zakochanych przecież :-)

Zakochani, to tacy co czuja motyle, chcą być ze sobą każdą chwilę...trzymają się za ręce...itd.... i to są zakochani....każdy z nas kilka razy w życiu poczuł ten stan, prawda ???

a Miłość, czym jest Miłość ???

Każdy z nas ma swoją definicję i każdego będzie inna, bo każdy ma swoje doświadczenia...

jednak jest jedna ogólna dla Wszystkich :

MIŁOŚĆ jest dawaniem dobra, zauważaniem piękna, pochyleniem nad potrzebującym, wsparciem i zrozumieniem.... dawaniem siebie na wszystkie sposoby Światu....

tym jest MIŁOŚĆ...


Miłość do drugiego człowieka jest wtedy, kiedy nawet jak z Nim być nie możesz, czujesz Go blisko, czasem nawet Jego zapach, kiedy " piszecie do siebie listy myślami " , kiedy lubicie być ze sobą i tak po prostu pomilczeć....być i w ciszy się zatracić....kiedy nie ważne co Was dzieli...jaka Czasoprzestrzeń....a mimo tego czujesz Jego obecność....wtedy możesz być pewien, że to jest właśnie miłość...

I kiedy otworzysz serce...kiedy spojrzysz na Świat z miłością....to ta MIŁOŚĆ jest wszędzie....

w każdym słowie, geście, w każdym spotkanym człowieku...tyle miłości jest wokół....

Tylko każda z Nich jest inna....każda czegoś nas uczy...każda bardzo potrzebna...


Kiedy otworzysz się na miłość...przestaniesz być samotny...przestaniesz szukać...byle by ktoś był...bo jak miłość Masz w sobie to Twoje serce jest pełne...



i dopiero wtedy możesz innym siebie dać....

I kochać prawdziwie....

Ja to zrozumiałam całkiem nie dawno...

Jak mogłam dać coś co nie było pełne...brakowało w nim części....

Teraz ...moją miłość daję nawet Tobie...skoro to czytasz...

A to co Ty z tym zrobisz...to już Twoja rzeczywistość...moja jest piękna i pełna miłości :-)


ostatnio kilka razy miałam piękny sen...i wiem jak wiele On dla mnie znaczy...

Pomyśl, może czas otworzyć swoje serce...pozbyć się bólu i cierpienia...spojrzeć inaczej na życie ???

Prawdziwa miłość to nie cielesność...tak jak patrzy wielu mężczyzn i Kobiet również czasem...miłość to porozumienie dusz....to bardzo wyjątkowy związek...

To ogromny szacunek dla tej Drugiej Strony , to Podziw, to dbanie o Jej dobro , o rozwój, to także spojrzenie czasami na świat Jej oczami...albo z boku, to staranie się aby każda chwila Jej życia była piękna ...to wspólne ręka w rękę przemierzanie życia...obojętnie jakie ma dla nas niespodzianki,  to wspieranie w każdym aspekcie itd.... i tak napisz dzisiaj swoja definicję miłości....a zobaczysz...co już możesz dać ...a co jeszcze możesz poprawić...


kiedyś na jednym w warsztatów mieliśmy wypisać cechy naszych byłych Partnerów

te dobre i te złe....

potem zauważyłam, że kilka z nich się powtarza....

a nasza prowadząca nas zapytała:


a co jeśli to jesteś TY ? 


Pamiętam moje oburzenie....jak to ??? ja ??? 

No dobroć, czułość, wrażliwość, rodzinność....to biorę..to moje....


ale te dwie pozostałe ??? to nie jestem ja !!!!!


okazało się bardzo szybko , że jestem....

albo byłam....bo już to przepracowałam....

i Wiesz ??

ja nadal nad tym pracuję każdego dnia...i pamiętam...

wczoraj Ktoś mi zwrócił uwagę , że to co widzimy w innych....mamy w sobie....


bo ludzie są jak lustro....


a ja o tym wiem od dawna, ale czasem nie zwracam na to uwagi , więc zobacz jakie to ważne ćwiczyć....

więc popatrz...mi Ktoś przypomniał :-)  a ja Tobie przypominam...


Spójrz , co Cię w osobach, których kochasz irytuje, denerwuje, i co podziwiasz....


Masz to w sobie :-) 

zobaczysz to co Masz zobaczyć :-) 


i proszę, zapisz to i pomyśl co dalej z tym robić....


i jak poprawić swoje życie...aby było w nim więcej miłości....bo może być więcej każdego dnia....


ja tak mam :-) 



mnie zachwycają fiołki 


i drzewa...każde, nie tylko moje brzozy ukochane....



i motylki ...

i Twój Świat może być wspaniały i przyjazny.....tylko spójrz inaczej.....



pięknych Walentynek zatem :-)

ja już od rana dostałam buziaki....i serduszka z czekolady rozdałam....






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.