fb

piątek, 13 lutego 2015

polityka....dzieci...samotni rodzice....rodziny wielodzietne ...i patologia....

A dzisiaj wpis polityczny....a co !

znacie mnie trochę i głośno zawsze mówię co myślę, więc dzisiaj będzie o polityce i dzieciach ....


ocho....co też wymyśliłam ?

a zaraz Wam opowiem :-)

Niemalże średnio raz na kwartał dostaję propozycje i zaproszenia do jakiejś partii....hmmm...nadal tego nie rozumiem....skąd taki pomysł ?

Słyszę, że potrzeba nam ludzi, którzy chcą zrobić coś dobrego dla innych , którzy mają pomysły i są zdeterminowani....i odważni....

hmmm....fajne te komplementy....

a le co z nich wynika ???

że takich ludzi w polityce NIE MAMY ....

kiedy tak odpowiadam, słyszę, że mamy za mało...

pytam zatem , a kto według Pani/Pana jest takim politykiem ???

Bo ja takich nie widzę w tym Kraju....

ośmieliłam się ostatnio poruszyć 3 tematy na spotkaniu z pewnym Posłem....i co ???

na żaden z nich nie umiał znaleźć rozwiązania....to za co bierze pieniądze ???  nasze pieniądze....


a może by tak założyć Fundację , albo Stowarzyszenie wspierające Polityków ???

Ot taka grupa ludzi, wspierająca ich w ich pomysłach i decyzjach....


Myślicie, że Ktoś by skorzystał ???

NIE

To był sarkazm z mojej strony, wybaczcie, ale już każdego by ruszyło to bezprawie w Polsce.

Trąbią ile to chcą zrobić, jak pomóc, a co zrobili ????

Może w końcu Ktoś by Ich z tego rozliczył ???

Skoro można powołać firmę zrzeszającą wszystkie firmy śmieciarskie, to warto by powołać taką, która zbierze do jednego worka i rozliczy wszystkich polityków.

za co biorą nasze pieniądze ???


Państwo zamiast pomagać rodzinom pozwala na :

1. odbieranie dzieci z powodu biedy
2. nie płacenie alimentów przez ojców ( są bezkarni całkowicie )
3. na nie respektowanie wyroków sądu co do widywania dzieci , głównie przez ojców,ale i matek też czasem
4. nie zabezpiecza rodzin przed utratą pracy, albo na okres znalezienia kolejnej
5. rodziny wielodzietne są nazywane Patologią....nawet w urzędach
6. Samotne matki, ojcowie....są zostawione same sobie....( o tym losie za chwilę)
7. wydaje bezsensownie pieniądze, wypłaca zasiłki tym, którzy pracują za granicą, nikt tego nie sprawdza
8.stypendium naukowe dla dziecka liczy do ogólnego dochodu rodziny
9.Karta Rodziny Dużej jest też przychodem, to już jest farsa.
10.wypłaca becikowe, które powinno się nazywać wacikowe

...

mogę tak jeszcze wiele wymienić....

tak nasze Państwo dba o Rodziny.


Więc mam taki pomysł:

Zróbmy test politykom, test na znajomość realiów polityki prorodzinnej w Polsce.
Do tego warto by było sprawdzić jak bardzo wiedzą jak to wygląda gdzie indziej. 

Jestem pewna, że nikt by tego nie zdał....

Za to ja napisałam do kilku ambasad i taką wiedzę posiadam...

Skoro ja mogę, to może każdy.

Co Wy na to, aby w końcu coś z tym zrobić ?


Skoro rolnicy wjeżdżają traktorami, to może my weźmiemy nasze dzieci i też pod Sejm i Senat pojedziemy ???

Tylko to już było...były dzieci niepełnosprawne z rodzicami....i Ich tak nie wysłuchano jak Górników, czy teraz taki szum Rolnicy robią.

A może by tak jednak zrobić coś bardziej spektakularnego ???

Może ogłosimy roczne wakacje...i dzieci nie puścimy do szkoły ???

Co by było ???

Jak zacznie jedno miasto, zrobią to kolejne...


ech...żeby nie było sposobu, aby w Polsce można było żyć inaczej ???

żeby ludzie stąd nie uciekali ???

wiecie co ostatnio dotarło do mnie ???


że to, że nie wyjechałam za granicę, nie skorzystałam z propozycji życia w dostatku ....np. w Niemczech....to i tak za chwilę się stanie....

Moje dzieci nie chcą mieszkać w Polsce !
jeden już mówi , ze po maturze wyjedzie za granicę na studia i do pracy, drugi, ze zamiast studiować tutaj weterynarie, idzie na Skandynawistykę i jak opanuje język, to wyjeżdża na studia do Norwegii, bo tam jest przyszłość, bo On chce mieć Rodzinę i spokojne życie, a Państwo tam dba o to....

ech....


i coraz częściej myślę....że może jednak coś trzeba z tym zrobić ....

Polityka to umiejętność pływania w szambie....a ja lubię spokój i zapachy....

ale coraz bardziej mnie ciągnie, aby dotrzeć jakoś do tych głów na górze !


a teraz o Rodzicach samotnie wychowujących:

 nic nie zrobisz jak ojciec dzieci nie płaci alimentów !!! NIC !!! a On się śmieje w nos....

 strach, wiesz co to znaczy ?

Wystarczy zwykła infekcja , żeby zdać sobie sprawę, jak dzieci są ode mnie zależne, a ja od nich...

Ile lat mnie kosztowało pozbycie się strachu : co się stanie z moimi dziećmi jak mnie zabraknie????

albo : co kiedy nie będę mogła pracować ?

i ta drugą opcję już zaliczyłam i przerobiłam , po wypadku....

a pierwsza ...hmmm już się nie boję, są więksi i mają siebie i kochają siebie....o to zadbałam...

ale nie raz w nocy, kiedy patrzyłam jak śpią, takie Robaczki Małe...myślałam, Boże spraw, żebym była zdrowa jak koń, żebym mogła pracować i miała siłę ich wychować....

teraz zaczęłam też myśleć o sobie, wreszcie...nie tylko o dzieciach....

mój rozwój osobisty to mój priorytet..Oni chcą mieć szczęśliwą matkę...

to idę do przodu i jestem....


ale rozumiem samotnych Rodziców i rozumiem wiele sytuacji, bo je sama w swoim życiu przerobiłam....

i dzisiaj mnie zabolało, że jedni ojcowie chcieliby mieć kontakt z własnymi dziećmi ,a mimo wyroku sądu, go nie mają....tak jak Mój Przyjaciel Bartek, a inni mają cudowne dzieci i o nie nie tylko nie dbają, nie płacą alimentów, ale jeszcze nawet nie rozumieją jakie to ważne spotykać się z nimi i mieć poprawne relacje z ich matką.

Cholera, czemu tylko mi ma na tym zależeć ???


Dzisiaj mało pozytywny wpis, ale za to szczery do bólu....

pomyśl, może to właśnie Ty Masz zadbać o swoje dziecko....
Rodzice mogą żyć osobno, ale Ono ma przez to nie mieć gorzej !!!!

Nie zaniedbuj go do cholery !!!

Pobądź z nim, pobaw się, wyjdź gdzieś...porozmawiaj...i dbaj...bo to Twoja Krew !!


Miłego dnia kochani...

Jadę do lekarza z dziećmi..szpital w domu...ale co tam..dam rade jak zawsze....


Tylko czasem się zastanawiam ???

Gdzie ja miałam oczy wybierając ojca dzieciom ????


hmm......


wywalę to zaraz z siebie... a napisałam tutaj ku przestrodze i ku pamięci ....


Jakim Jesteś Rodzicem ????

i czy możesz sobie rano spojrzeć w lustro ???


no właśnie !


pełnych refleksji przemyśleń....
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.