fb

niedziela, 6 grudnia 2015

2 rocznica powstania bloga...wyliczanki i nie tylko ...

135-y post dzisiaj
minęły 2 lata dzisiaj ...jak prowadzę tego bloga....
418 200 wyświetleń ....
kilkuset stałych czytelników na całym świecie ....
Po Polsce najwięcej czytelników mam w USA, Rosji ...potem Niemcy, Szwajcaria, Chorwacja, Ukraina, Kanada, Indonezja, ....Norwegia....itd...właściwie wszędzie, nawet w Chinach...

Po konkursie na BLOG ROKU , który okazał się nieuczciwy :
zadzwoniło do mnie kilka osób, aby mi zaproponować możliwość kupienia głosów ....byłam bardzo zdenerwowana....mimo to ten konkurs sprawił, że znacznie wzrosła mi ilość czytelników...i to jest bardzo piękne....
więc tamto mnie nie obchodzi...ich karma...

Platforma mi obiecała tłumaczenie na różne języki obce i jest na 24 języki tłumaczony BLOG LAURY ...pięknie ...

Blog pomógł mi w wielu sprawach..choćby w promocji mojej książki ...a nawet w promocji kilku firm .....czasami

ale również pomógł mi osobiście...pisanie to też dla mnie pokazywanie emocji ...nie rzadko praca z nimi ....

dlaczego zaczęłam Go pisać....?
Bo zginął mój kolega z Korporacji ...zamordowali Go Jego handlowcy ....mnie moi tylko okradli i położyli firmę na łopatki....
ja im już wybaczyłam...ale firma windykacyjna właśnie jednego namierzyła....jest nadzieja...i dobrze....
czas odzyskać moje pieniądze...

co do pieniędzy to dzieje się znacznie więcej ...adwokat doradził mi wznowienie sprawy w prokuraturze....i pewna pani Poseł bardzo chce pomóc...hmmm...takie rzeczy się dzieją...po wyborach ....obsewruję to ....

oczywiście to zostawiam prawnikom...podobno najlepszym w Polsce ....zobaczymy ...

Wydałam książkę : "NIE MA TAKIEGO BAGNA Z KTÓREGO NIE DA SIĘ WYJŚĆ"
premiera podczas The Way Ahead ...7000ludzi na sali ...i krzyk mojego imienia ...cudnie było ....
...w styczniu kolejna pt." ROZMOWY Z GUZIKIEM" ( rozmowy coachingowe i inne przemyślenia )
 a w marcu druga część Bagna : " I NA BAGNACH MOGĄ ZAKWITNĄĆ TULIPANY "

to będzie ciąg dalszy mojej historii ...

zadziwię Was bardzo ...

Jestem bardzo płodnym PISARZEM ....

bo :

piszę do wielu tytułów :

IMPERIUM KOBIET ( mam swoją rubrykę pt. Kobiety Niezwykłe)
Law Business Quality
Psychologia Sukcesu
Magazyn numer 1

i do kilku innych ....sporadycznie...

KTOŚ pisze się też scenariusz do filmu na podstawie mojej książki i nawet usłyszałam, że ma powstać spektakl na jej podstawie. ...

przygotowuję też audiobook ....

Co jeszcze się wydarzyło ???

współpracuję z Telewizją Polsat i Radio...jakie ? już niebawem niespodzianka, gdzie mnie usłyszcie :-)

Poza tym piekę moje domki z piernika...
Przemawiam i jeżdżę po Polsce...po Nowym Roku ruszam dalej....

Już POLONIA mi organizuje przyjazdy i spotkania z POLONIĄ ....cudownie

w Polsce 44 spotkania autorskie ...i ogromny sukces....i ciepłe cudowne przyjęcie ...

Wszystkie spotkania wyjątkowe i pełne ciepła i wzruszeń ....

dziękuję i jestem wdzięczna Organizatorom....

jeśli chciałbyś zorganizować wieczór autorski u siebie napisz : koralikblue@gmail.com

pomogę i wspólnie to zrobimy ...

po Nowym Roku zaczynam wyjazdowe warsztaty ...dla każdego ...
organizuję je wspólnie z Przyjaciółmi ....to coś mega wyjątkowego ...15-17 stycznia ...w Polanicy Zdrój ...będzie się działo....
zapraszam...pisz już teraz i rezerwuj ...koszt to 350 zł od osoby za wszystko z 2 noclegami i pełnym wyżywieniem...

Pomagam też kilku Fundacjom....jeśli chcesz pomagać to pisz i włącz się ....

to cudowne robić coś dla innych ...głównie dzieci, ale nie tylko....

i tak sobie żyję....

wybacz mi dzisiaj te wyliczanki...
no cóż ...ROCZNICA

To na koniec , żeby było miło i przyjemnie pozwolę sobie pomarzyć :

za rok ...6 grudnia 2016 roku :

1. w moim dorobku będą kolejne 3 książki na półkach
2. zamierzam pisać jeszcze więcej na blogu i w czasopismach ...w nowych tytułach także
3. warsztaty dla Ludzi chcących zmiany w życiu ....organizowane co najmniej co 2 miesiące
4. występuję na wielu scenach ...już to robię...coraz większe sceny...
5. mój blog ma ponad 1 mln wyświetleń .....
6. ....
itd....

i jestem bardzo bardzo bardzo szczęśliwa na wszystkich płaszczyznach ....bo się rozwijam....


widzisz ???

to możliwe....i Ty także potrafisz i możesz ....

pomyśl...co robisz, aby żyć dobrze ???

od kiedy każdą decyzję podejmuję z przestrzeni serca...jestem szczęśliwa ...

i wszystko co mnie spotyka jest dla mnie dobre ...nawet jeśli to jest kolejna lekcja ....


Przyjmuję ją z pokorą ...i jestem wdzięczna ....

Nawet nie wiesz...jakie to jest piękne...

Od czasu kiedy pokochałam siebie ...jestem spokojna....

i moje życie jest piękne....

nie oczekuję niczego ...przyjmuję wszystko inaczej ....i mam ogromną odwagę, by mówić o tym...jakie to ważne być dobrym człowiekiem i żyć w zgodzie ze sobą...i być spójnym ...ja tak robię....

i to cały mój przepis na szczęście...

pokazuję go moim życiem...

dziękuję TOBIE ....tak właśnie TOBIE ...za to że Jesteś i czytasz mnie....

bo dzięki TOBIE ...to wszystko co piszę ma sens....bo piszę to dla CIEBIE ....

DZIĘKUJĘ

jestem szczęśliwym człowiekiem....







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.