fb

niedziela, 22 listopada 2015

serce z bliznami ...czy można pokochać raz jeszcze ??? i co jest do tego potrzebne ?

pozwól sobie ....

pozwól sobie na :

...

pozwól sobie na wszystko...

pozwól sobie na smutek i pozwól sobie na radość
pozwól sobie na pożegnanie i pozwól sobie na miłość
pozwól sobie na ból i pozwól sobie na zdrowie
...

pozwól sobie ...


i nie pozwól nikomu decydować za Ciebie ...obojętnie w jaki sposób : pośredni lub bezpośredni....

To Twoje życie  !

i Tylko Ty sam/sama decydujesz co i kiedy robisz....

Kiedy serce jest smutne pozwól sobie na smutek...nie przejmuj się tym co powiedzą inni ...
Kiedy Kogoś straciłeś..pozwól sobie na smutek i łzy ...to jest potrzebne...tylko Ty sam wiesz ile tego potrzebujesz....

byle to nie przeszło w lata samotności i izolacji od ludzi ...zgorzknienia....i ...
czasami udowadniania sobie i innym, że :

" ja sobie poradzę, jestem zaradna, nie potrzebuję miłości, żyję skromnie i to mi wystarczy, jem proste rzeczy bo tak jest dobrze, nie potrzebuję seksu, bo mam wibrator, albo po prostu seks mi jest nie potrzebny, nie potrzebuję przytulenia, bo przytulam drzewa.......itd..."

jeśli widzisz coś podobnego do tego co robisz ...włącz czerwoną lampkę...i do przodu ...szukaj pomocy ... otwórz serce...schowaj mental do szafy i zacznij żyć !  pełnym życiem...takim jakiego w głębi tak naprawdę pragniesz...

ja czasem prowokuję ....i mówię : wywal te 5 zł !

pytają mnie o co chodzi ?

a ja, że niepotrzebnie trzymasz je między pośladkami ...

i zaczynają się budzić...
jak uda się takiego kogoś zdenerwować ....to znaczy , że miał 5 zł ....:-)
hmm...możesz się śmiać ...ale to działa i to bardzo dobrze ...

tacy ludzie się budzą...

i zaczynają pozwalać sobie ...

ja od kilku tygodni budzę tez pewną część siebie...tą , którą uśpiłam i schowałam ...

dlaczego to zrobiłam ?

z powodu smutku, cierpienia, lęku przed bólem ...lęku przed stratą ...lęku przed sobą samą, że znowu poczuję ...że moje serce może pokochać jeszcze ....i to bardzo...

tłumaczyłam sobie, że czas już oddać się innym sprawom ...
że czas już pójść inną drogą ...
że nie ma już wolnych dobrych mężczyzn, tylko zostali sami zepsuci ...
że mam więcej czasu ...kiedy jestem sama...bo mogę pisać więcej i robić co chcę i kiedy chcę...

hmm...i takich " że " ...było znacznie więcej ....

a jak ja je sobie umiałam znaleźć ...fiu fiu ...mistrzostwo w wyszukiwaniu przeszkód...

kiedyś byłam w tym mistrzem ...
i zamknęłam się na uczucie...

aż pewnego dnia zdałam sobie sprawę ...że tego nie chcę ...że to głupie ...
że jestem młoda i piękna ...i że czas na zmiany ...

zaczęłam pracować nad przekonaniami ....
żeby przyciągać właściwych ludzi.

To była ciężka praca ...

i ona trwa nadal...

poznaję ludzi i poznaję wspaniałych mężczyzn...od których tak wiele się uczę ...

okazuje się , że są mili i dobrzy i tak jak ja zagubieni w świecie przekonań ...
i ich zranione dusze ...wolą być same niż narazić siebie na porażkę ...

a porażki nie ma...jest tylko informacja zwrotna...więc należy otworzyć się na szczęście ...
ja tak robię ...

i są pułapki ...o nich też wspomnę ...

zarówno kobiety i mężczyźni  po rozstaniu, albo po kilku związkach ...boją się kolejnego ...
choć wszystkich wokół próbują utwierdzać w tym, że są samowystarczalni i świetnie im samemu ....
a ich samotność aż krzyczy ...
widać to we wszystkim....w ubiorze, w tym jak się zachowują, w kolorach które noszą, w spojrzeniu ...itd...

to pytam : jak długo jeszcze ?????
jak długo jeszcze będziesz się ukrywać ???
ile dni zmarnujesz na bycie samej/ samemu ???
jak duży potrzeba abyś dostał kop od życia , abyś się ruszył ????

abyś uszczęśliwił dwoje ludzi :

najważniejszego człowieka na ziemi i tego drugiego ...samotnego ...

ja wiem, że do tego trzeba odwagi ...i cierpliwości ...
ja wiem, że wygodnie jest być samemu ...

ale każdy kolejny związek jest bardziej dojrzały i to tylko od nas zależy ile damy sobie wolności ...

może być lepiej niż myślisz...
i miłość to najpotężniejsza siła...
dodaje ogromnych skrzydeł....
i rozwija...

obie strony mogą frunąć do góry ...jeśli spotkają się te właściwie osoby ...

i teraz pewnie pomyślałeś :


taaaaaaaaak ....tylko jak taką osobę spotkać ...i jak poznać , że to Ta osoba .... ?

hmmm.....

nie mam przepisu na życie ...ale wiem, że siedząc w domu nie spotkasz nikogo ...
wyjdź do ludzi...wyjdź ...zmień otoczenie..wyjedź gdzieś ze znajomymi i kogoś nowego poznaj...

a może nawet obok blisko...ten Ktoś mieszka ??

Otwórz serce ...nie patrz umysłem ...tylko sercem... i poczuj...

ja od kilku tygodni czuję fiołki ...są wszędzie ....i wiem, gdzie ten zapach poczułam ...

i pozwalam sobie czuć ...

Ty też możesz ...
nie bierz wszystkiego co się w Twoim życiu wydarza na rozum, nie kalkuluj, nie przeliczaj ...

poczuj i idź za tym ...
nie ważne ...co z tego będzie lub nie ...pozwól sobie ...


ja pozwalam sobie śnić ....mam piękne sny ostatnio ...

pracuję nad swoją zmianą i uzdrawiam siebie ...Ty też możesz i potrafisz ...

zmieniam nawyki ...
pracuję z emocjami ...
i widzę kiedy wraca stary wzorzec ...wtedy czerwona lampka i zmiana ...

to trudne , ale możliwe...

Minął rok ... kiedy moje serce biło szybciej...kiedy pozwoliłam sobie czuć i drżałam z każdym pocałunkiem i oddechem...
Ktoś kogo bardzo kochałam ..odszedł ...do innego wymiaru , lecz zostawił mi dar :

"tu i teraz ...ciesz się życiem...."

i za ten dar dziękuję ...

rok temu byłam bardzo szczęśliwa...lecz nic nie jest nam dane na zawsze ...

teraz kiedy to wiem...nikogo nie ograniczam ...i nie ograniczam siebie ...

carpe diem ...


i pozwalam sobie na wszystko ...
nawet na różowy kolor ...pierwszy raz w życiu ....i pierwszy raz w życiu jest tak i tak przyjmuję wszystko ...

bo każdego dnia wzrastam ...i jestem coraz lepszym człowiekiem....


pięknego wieczoru dla Nas ...

wybaczcie mi bezpośredniość ...

dzisiaj tak właśnie czuję...
i dlatego potrzeba pisania....

i dokładnie na ten temat ...

chcę zainspirować Was do zmiany ....

i piszcie ...jeśli się uda....
i czasem zamrażam serce...choć już coraz rzadziej ...bo lepiej...kiedy jest jak ta łąka pełna kosmosu ....

otwórz serce ....i przestań się bać...

Jest bezpiecznie ...
pozwól sobie ...

trzyma kciuki ...za Twoją zmianę...a Ty trzymaj za mnie....

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.