fb

środa, 30 grudnia 2015

POLAK POTRAFI ....a pewnie że tak :-) ROZMOWY Z GUZIKIEM ...moja kolejna książka ....


... i jak to powiedział Pawlak w " Samych Swoich "  :
" nadejszła wiekopomna chwiła...."
:-) uwielbiam ten film...moi Dziadkowie pochodzili ze Wschodu ...zzza Buga ...i też w domu ten język słyszałam ...
no to nadeszła :-)
moje kolejne dwie książki są w drodze ...

najpierw : ROZMOWY Z GUZIKIEM ...
a potem druga część bagna czyli : I NA BAGNACH MOGĄ ZAKWITNĄĆ TULIPANY
ciąg dalszy mojej historii ...

kończę ją pisać...bo to ten czas..od wydania pierwszej książki ...do czasu ukazania kolejnej....

ROZMOWY Z GUZIKIEM ...to książka z moich dialogów z Synkiem ...to świat pięknych relacji ...
spokoju...wielkich i małych radości ...i samo życie ...
Rozmawiamy o wszystkim... o biedronce i chmurce ...ale też o życiu i śmierci nawet ...

Dziecko...nie ograniczone prawie niczym...z czystym umysłem ...pokazuje nam tak często to co wokół w inny sposób ...bardziej przejrzysty ..jasny ...

To my lubimy stawiać płoty, mury...i wyznaczamy zasady ...regulaminy ...itd...

Dzieci ...kochają wolność ...
Ramy też, ale te dotyczą spraw przyziemnych czyli jedzenia, picia, snu ...nauki ...
dlatego tutaj uwielbiają kiedy wszystko jest w określonym czasie ...

W innych sprawach mają swobodę jakiej nam dorosłym tak często ...tak bardzo brakuje...

Ta książka to pełna humoru opowieść...o tym jak myśli Mały człowiek i jak mi pokazuje siebie  i jak cudownie jest być jego mamą...bo to jest piękne ....

Będą kolorowe ilustracje ...i zdjęcia ...
to będzie coś wspaniałego ...


dlatego jeśli chcielibyście zrobić sobie przedpłatę na książkę ...lub po prostu wesprzeć projekt ...zapraszam :

https://polakpotrafi.pl/projekt/rozmowy-z-guzikiem

lub jak otwieracie bloga wystarczy kliknąć na nasze zdjęcie i już przekierowuje do strony POlak Potrafi  i tam można zobaczyć szczegóły i pomóc ...

Dobro zawsze wraca...co najmniej dwa razy ....

dziękuję i jestem wdzięczna za każde wsparcie :-)

zaproście też do projektu znajomych ...

można też sobie wykupić szkolenie ze mną  lub wybrać pakiet dla Firmy ....
decyzja należy do Ciebie :-)

a to kilka naszych fotografii :-)









dziękuję i jestem wdzięczna za wszystko....

a taki film o nas nagrał przyjaciel :
https://www.facebook.com/hashtag/rozmowyzguzikiem
i nasz film :
https://www.youtube.com/watch?v=BDa34y-ZMs8
i Guzik na scenie:
https://www.youtube.com/watch?v=M_1VC5iAzFI
 i nasz film o projekcie :
https://www.youtube.com/watch?v=ZILmKyklqmo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.