fb

niedziela, 13 grudnia 2015

Czas Kobiet i Czas Mężczyzn ...ja to tak widzę....

Skąd przyszedł temat ???

nie wiem sama...to kilka wydarzeń się złożyło ....
Przeczytany artykuł ...rozmowa z Przyjaciółką...wpis czyjś na fb ...i może jeszcze coś...film ...

wszystko to ....
nie ma przypadków ...temat od dawna za mną chodził...

tak inni ludzie inspirują nas do czegoś...choć mówicie, że to ja inspiruję...

i ja również wiele rzeczy widząc ...piszę ...tak to się dzieje...
tyle wstępu ...

obserwuję Ludzi wokół i ...za każdym Wielkim Człowiekiem ...Mężczyzną ...stoi silna, mądra i dobra kobieta ...


Patrząc na historię ...to mówi się, że szyją kręcącą tą głową była kobieta ...

Patrząc na dzisiaj ...tu i teraz ...kiedy Kobietom niczego się nie zabrania i nie umniejsza ...gdzie my jesteśmy ???

Feministki krzyczą ...a krzyku mało kto słucha ...walczą..a walka jest zła ...bo od razu pojawiają się wrogowie ...

to kto wysłucha nas ...zwykłych kobiet ???

Jak my się odnajdujemy w świecie, gdzie tak trudno pogodzić wszystkie role :
bycie matką, żoną, gospodynią itd. i do tego pracować zawodowo ...a nie rzadko samej utrzymywać rodzinę ...
jak zwykle przykład mój osobisty ...realny ...

zaliczyłam wszystkie role :
Byłam krótki czas z dzieckiem w domu i mogłam nie pracować...miło to wspominam ...w tym czasie realizowałam swoje pasje i miałam dużo czasu dla dziecka ...i domu ...i męża ...

Byłam pracującą mamą z trójką małych dzieci. Pamiętam jaki ból czułam kiedy oddawałam roczne dziecko do żłobka, ale mąż nie miał pracy a za dużo mniejsze pieniądze nie chciał podjąć pracy ..więc ja poszłam ...i goniłam ..wtedy zaczęłam czas kiedy spałam po kilka godzin ( stawałam się silna )...a kiedy dzieci zachorowały ..wszystko rozsypywało mi się jak domek z kart ...
w końcu znalazłam pracę mężowi ...sama pracując coraz więcej i więcej ...
Byłam też ponad 2 lata wyłączona z życia ...najpierw choroba Syna i mieszkaliśmy w szpitalach ...potem moja ...ale wstałam i to szybko i sama się nawet zatrudniłam ...
Potem byłam sama z 3 dzieci kilka lat ...pracowałam bardzo intensywnie ...codziennie graliśmy w piłkę ..do lasu chodziliśmy ...w nocy robiłam zakupy i gotowałam ...nie raz zasypiałam w kuchni przy stole ...wtulona w pluszowego misia...dostałam go od dzieci ... pamiętam jak wtedy było ciężko i jak honor mi nie pozwalał poprosić kogokolwiek o pomoc...
pracowałam coraz więcej i więcej ...bo praca i zarobione pieniądze dawały mi poczucie bezpieczeństwa ...
Później znowu byłam żoną ....zakochana i szczęśliwa jak dziecko ...nie widziałam nic ...nie umiałam się zatrzymać ...czwartą ciążę nawet jedno popołudnie nie pozwoliłam sobie odpocząć, czy usnąć ...ciągle w biegu ...praca praca praca ...dom , dzieci ...mąż ....wszystko dla Nich ...mnie nie było w tym ...
Moja kosmetyczka mi kiedyś powiedziała; " Laura ...jesteś taka solidna w innych sprawach ...a wizytę u mnie kilka razy przekładasz, tak jakbyś Ty była najmniej ważna ...."
pomyślałam wtedy , że się wtrąca  ...że nie rozumie...że nie rozumie jaka ja jestem szczęśliwa ....

czy byłam ?

hmmm...dom dla dzieci i męża to był mój priorytet..po nocach zasuwałam, żeby to mieli ....
i kominek i ogród ...w którym tak kochałam przebywać...a tak mało bywałam ...bo nie miałam kiedy ....

22 lipca 2011 roku ....odzyskałam wolność ...w rocznicę zniesienia niewolnictwa....
nie wiedziałam wtedy że teraz będę dziękować i będę wdzięczna za to co mnie spotkało ...

życie wyrzuciło mnie z mojej strefy komfortu ....
potem każdego dnia obrywałam coraz bardziej ...
obrywałam ...bo dostawałam lekcje...
dopiero jak zmieniłam myślenie i zaczęłam inaczej patrzeć na to wszystko ...kiedy zaczęłam pracować nad sobą ...zmiany przyszły ...

jeszcze jestem w drodze ...każdego dnia...ale wiem, że staje się coraz lepszym człowiekiem ...i to jest najważniejsze ...

i dlatego tak bardzo chcę pomagać ...nie tylko kobietom, choć są one mi bardzo bliskie ...bo ja nią jestem ...

Panowie ...jak trudno Wam się odnaleźć w świecie Kobiet ...kiedy wzorce z domu już są tak odległe ? Jak trudno być z Kobietą, która chce pracować zawodowo i wspólnie ręka w rękę utrzymywać dom ...albo chociaż się do tego dokładać ? Jak trudno zrozumieć potrzeby kobiety, że praca jest Jej tez potrzebna, żeby realizować siebie i że to sprawia jej przyjemność i daje poczucie szczęścia  ?
Z tych i innych powodów nie macie łatwo ...
My mamy podobnie ...sama byłam strażakiem w domu ...i robiłam wszystko, aby mój mąż źle się nie czuł z tym, że ja zarabiam a On nie ...albo kiedy zarabiałam dużo więcej ...
Tylko kiedy się zorientowałam, w momencie kiedy straciłam pracę, że ów nie ma ochoty pracować ...i że żadna praca nie spełnia jego oczekiwań ...hmmm...bardzo się zdziwiłam ...
Ktoś mi powiedział : nie wymagałaś Laura ...
tak ...ja nie potrafiłam wymagać ...
w niczym ... i to czasami mnie gubiło ...
tylko czy kiedy się kogoś kocha , to człowiek wymaga ?   czy powinien ? ja tego nie robiłam i nie potrafię robić  i nie chcę ....kiedy prawdziwie kochasz ...po prostu czujesz ...

Jednak bycie z kimś ...to coś zupełnie innego ...
od kiedy czuję ludzi z przestrzeni serca ...wiem, że co innego jest w życiu ważne ...i wiem jak trudno jest dobrze ułożyć relacje ...z drugim człowiekiem ....
po tym co przeszłam ...trudno zaufać ....ale to możliwie ...

Dlaczego o tym piszę ???

bo tak jak zmienia się wszystko wokół nas ..tak i my się zmieniamy ...
nic na początku nie jest proste ...
Kobiety dzisiaj są inne ...mądrzejsze i więcej wymagają ..od innych ale i od siebie ...
Mężczyźni wcale nie są słabsi ...tylko trudniej przechodzą zmiany ...trudniej się przystosowują ...
zmiana wzorców ...przekonań z domu wyniesionych ...to bardzo trudna sprawa ...

pozostańmy nadal Kapłankami domowego ogniska ...dbajmy o wszystko ..nie zapominając w tym wszystkim o sobie ...
a Wy Panowie ...korzystajcie z naszej mądrości i ciepła...które jest Wam tak bardzo potrzebne, bo nikt nie lubi być samotną wyspą ...i sukces nawet największy nie cieszy ...kiedy go nie masz z kim podzielić ...

za każdym Wielkim Mężczyzną stoi mądra kobieta ...która dba ...otacza opieką i jest pierwszą osobą która wysłucha i której możesz zaufać ...
Większość z nas woli to miejsce a nie bycie na świeczniku ...wolimy być z tyłu ...podpychać...inspirować ...motywować i wspierać ...tak Jesteśmy skonstruowane ...
kiedy same budujemy biznes...tak łatwo czasem zapominamy o równowadze i ...wtedy jest ból... silne kobiety obrywają od życia ...wierz mi ...

Znam takich Par wiele...

Wy ich także znacie :-)

rozejrzyjcie się wokół...

to nic, że Ci w życiu się nie udało ...nawet kilka razy ...zdobyłeś, zdobyłaś doświadczenie...bezcenne ...
otwórz serce ...i pozwól sobie ...

Kobiety i Mężczyźni w dzisiejszym świecie ....jesteśmy tacy inni ...i uczymy się każdego dnia życia ...
i każdy dzień ...to czas ...czas...którego nie wiemy ile nam zostało ...

nie warto chować się w bólu i żalu ...że nie wyszło ... że się nie udało ...

wszystko może się zmienić jednego dnia ...tylko pracujmy nad sobą...
dbajmy o siebie i tych ...którzy dbają o nas...

od kiedy odszukałam siebie w sobie ...jestem bardzo szczęśliwa i nie uzależniam swojego szczęścia od nikogo i niczego ...to piękny stan ...

teraz mogę wszystko ...

i robię tak wiele dla siebie ...i dla innych pięknych ludzi ...których każdego dnia Wszechświat stawia mi na drodze ...

i czuję się spełniona ...

i moje marzenia są inne ...
i cele..i plany ...

i wiem, że wszystko co najpiękniejsze idzie do mnie ....

każdego dnia dziękuję i jestem wdzięczna za wszystko ...

i pracuję nad doskonaleniem siebie ...

a jeśli mogę moją zmianą zainspirować Ciebie ...do zmiany ...to cudownie :-)

świat pędzi ...i zmiany są tak bardzo potrzebne ...

tylko znajdź czas ...na zatrzymanie ...
codziennie....

pobądź ze sobą ...
tak po prostu ...

i wtedy poczujesz co to szczęście ...

Kobieto ...doceń swojego Partnera ...zobacz i pochwal jego starania ...nie jest mu łatwo dzisiaj ...
Mężczyzno ...kochaj tą piękną Istotę i pomóż jej czasem ...w domowych pracach ...albo w czymś innym...to piękne jak ludzie robią coś razem ...to nie jest nie męskie i słabe ...to jest piękne i dojrzałe...tylko od Ciebie zależy jak na to spojrzysz ...

Kobieto pozwól sobie ...nie być silna w domu ...poproś o pomoc ...potrzebujesz się przytulić to poproś i zrób to po prostu ...nikt nie oczekuje abyś była tak silna jak jesteś w pracy ...( a tutaj tez się zastanów, czy Jesteś spójna we wszystkim )

Mężczyzno ...nawet jeśli Jesteś Prezesem dużej firmy i na co dzień musisz chodzić z kijem od miotły pod garniturem ... załóż w domu koszulkę i papcie i pozwól sobie być czułym ..kochającym tatą i partnerem ...w domu nie musisz być silny ...możesz być sobą ...

po to ludzie są ze sobą, żeby to równoważyć ...

Pięknej ...ciepłej niedzieli kochani ...chociaż wiatr za oknem szaleje ....

Miłość w sercu wystarczy ...i dobroć...by było cudownie ...

Ja z moim Skarbem ubieramy choinkę ...to będzie piękny czas ...bo ja tego chcę ...
i Ty także zapragnij  ...
i zadbaj o siebie ...i Twoje Bliskie Osoby ...

najlepiej jak potrafisz ....

I NA BAGNACH MOGĄ ZAKWITNĄĆ TULIPANY ....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.