fb

wtorek, 30 grudnia 2014

podsumowanie 2014....i jak zrobić plany na 2015 rok....pomarzyłam znowu...uwielbiam....

..." to był rok, dobry rok, z żalem dziś żegnam go...szczęście dał nowym dniom, stary rok, dobry rok"....

i tak chciałoby się zaśpiewać ....

a dlaczego nie ???

Wiele w tym roku się wydarzyło...

wiele dobrego ...ale były też porażki, które tylko zbliżają nas do celu, bo składają się na sukces...znacznie większy....

ja jednak niczego nie żałuję...

i cieszę się, że ten rok się kończy :-)

dziwne ?

wcale nie :-)

Nowy Rok, to nowy zapał , nowe możliwości, nowe marzenia i stare jakby bliższe....

i jakaś taka energia....taki power do życia :-)

dostałam mega lekcję...nie jedną w tym roku, zrozumiałam kilka kluczowych spraw dla mnie i poszłam daleko w swoim rozwoju....w tym jednym roku zrobiłam więcej niż we wszystkich dotąd :-)

i to jest piękne :-)

ale i były porażki, które w kolejnym roku postaram się przekuć na sukces ....jak zwykle...to ważne...

wiem, że wszystko czego pragnę, będzie....

bo :

myśli ...a mam cudne myśli....sporo planów i marzeń ....
myśli tworzą słowa....a słowa mogą tak wiele zmienić....i mogą tak wiele sprawić....
myśli tworzą słowa  a słowa tworzą czyny i nasze życie....

myślę, marzę, więc wszystko będzie..nie inaczej....

przyciągam to wszystko czego pragnę....nawet jak na niektóre marzenia muszę poczekać....

poczekam, tak długo jak trzeba....a tam gdzie mogę działać, to działam :-)


w 2015 roku zamierzam być bardzo szczęśliwa....i będę :)

zamierzam też wydać moje pierwsze 3 książki i bajki dla dzieci :-) z pięknymi ilustracjami....

do tego mega szkolenie organizuję....z fantastyczną Osobą....będzie to hit nad hitami :-)

co jeszcze ???

to nie jest mało :-) ale mam jeszcze jedno wielkie marzenie :-) 

podróże, podróże, podróże.....

i tutaj mam plany wspaniałe :-) 

ale o tym będę Wam pisać ...na bieżąco :-)


i wiecie ? marzę o filmie na podstawie mojej książki....i w przyszłym tygodniu mam już nawet pierwsze spotkanie w tej sprawie :-)

nudno nie jest co ???

jest tak jak bardzo lubię....energetycznie...wesoło...radośnie i dużo mocy ....

Ci co mnie znają wiedzą, że nie zatrzyma mnie nic, jeśli czegoś pragnę....ale każdą bitwę rozgrywam taktycznie i daję sobie sporo czasu....już nic na hurrra.


a Jakie Ty Masz plany i cele na 2015 rok ???

pomyślałeś ? 

od 19.00 słuchałam Pawła Jana Mroza....i dzisiaj pełne zaskoczenie ....ale coś co mnie urzekło jednocześnie:

wymień rzeczy które są anty celami i anty rezultaty ....i jakie złe nawyki to spowodowały ???

i zaraz sama dla siebie to zrobię :-)

i Ty też to zrób :-) 

a potem KOŁO ŻYCIA i moje własne szczyty....

wypiszę sobie wszystkie, a TY ??? Też to zrób :-) dla siebie :-)


ech...piękny się ROK szykuje.....:-) 

zamierzam go przeżyć bardzo szczęśliwie :-)


już to robię :-) ....bo tylko Ktoś , kto ma w sobie SWÓJ DOM,   w swoim sercu ....potrafi być szczęśliwym w każdej sytuacji....ja tak mam.....

bo szkoda życia na zamartwianie się....podam Wam przykład:
Ktoś bardzo mi bliski od kilku dni nie daje znaku życia....wiem, że coś go spotkało, bo otaczają Go ludzie, którzy Go niszczą....ale ponieważ sam nie zmienia tego, to dlaczego ja mam się tym przejmować ? co to zmieni ? NIC....to puściłam to ....niech będzie dla Niego najlepiej....i dla mnie....

i dalej cieszę się życiem...

więc puść...puść to wszystko...i żyj dzisiaj ....tu i teraz....

i daruj sobie ludzi, którzy Cie tylko potrzebują, bo powinna być równowaga ....
i nie wolno nic robić za innych, żeby nie było jak z przypowieścią o motylu.....



To jest też pewien poziom asertywności...:-)

Każdemu z Was życzę Szczęśliwego Nowego Roku

a sobie życzę spełnienia w każdej dziedzinie :-)

a jak chcę to będzie :-) 

wiem to :-) to siła pozytywnego myślenia i determinacji w działaniu :-)

2015 rok to Mój rok i jeszcze Kogoś...kiedyś Wam o tym opowiem :-)

Może Być każdego z Was :-) 

to tylko od Ciebie zależy i Twojego Myślenia....

zatem do dzieła :-)





i zacznijcie być sobą :-)

a to mój plan, tego się nauczę w tym roku :


a tutaj pojadę, poleżeć pod drzewo cytrynowe....

to zdjęcie zrobiłam w Portugalii....ale na Południe..Chorwacja, Toscania...są moje.....



do zobaczenia w Nowym Roku Kochani :-)

jadę wreszcie w góry....już od 3 dni tam być miałam, ale dosyć....pozałatwiałam wszystko i spokojna jadę....z Moimi Skarbami....tylko Najstarszy w Poznaniu :-) 

piszcie Wasze postanowienia....co zapisane ....to się materializuje....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.