fb

środa, 17 grudnia 2014

newsy.....oj sporo się dzieje.....

Kochani ....news:

szykuję szkolenie...jakiego nikt jeszcze nie robił....

będą to fachowcy w konkretnych dziedzinach....

coś zupełnie innego od wszystkich wspaniałych szkoleń które znacie....

Oczywiście Moich Mistrzów i Przyjaciół tez zaproszę...na gościnne występy....

mam już to co najważniejsze...zarys główny...

teraz plan marketingowy ....wypływam na niebieski ocean....bardzo mocno....

terminy...rezerwacje....umowy....

i do dzieła...po 15 stycznia ruszam ze sprzedażą....


....

łapcie oddech bo kolejny news :

pojawili się wydawcy chcący wydać wreszcie moje książki, więc....mój domek w górach będzie szybko....i będę tam najszczęśliwsza na świecie....


to nie wszystko :-) news numer 3 :


Ktoś chce zrobić film, na podstawie mojej pierwszej książki...ale że wcześniej ktoś inny mi to zaproponował....więc ....czekam na ruch z tamtej strony....potem działam....

i to nie wszystko , news numer 4 :


mój blog jest tłumaczony już na język niemiecki i na angielski....niedługo każdy post będzie w 3 wersjach...a może i w 4, bo na rosyjski sama przetłumaczę....mam tam sporo czytelników.....


i to nie wszystko :-) tak wiem....pomyśleliście, ale się chwali :-)

a pewnie ! bo jest czym :-)

każdego dnia wzrasta we mnie siła....determinacja i wielkość....mam coraz więcej mocy :-)


news numer 5 jest taki :

od stycznia mam dodatkową pracę  :-) ale o Tym wkrótce


więc dla tych co się o mnie martwili informacja brzmi :

nie trzeba !

jestem szczęśliwa....mam miłość w sercu do wszystkich ludzi ...do Ciebie również skoro to czytasz :-)


i zamierzam być bardzo szczęśliwa i bogata na wielu płaszczyznach....choć mam na myśli bogactwo duchowe....to inne tez samo przyjdzie, przy tak wielu sukcesach....ale to wartość uboczna :-)


Moja Mentorka to cudowna Kobieta....

Pomaga mi bardzo w ustawianiu tego i kolejnych krokach :-)

Ewunia, dziękuję Ci za to i jestem bardzo wdzięczna....


i dziękuję moim Wszystkim Aniołom
dziękuję Moim dzieciom, bo dzięki Nim mam determinację jeszcze większą....

i Mojej Miłości przede wszystkim dziękuję....za ogromne zrozumienie i w ten sposób wsparcie nieocenione.

i Wam drodzy moi czytelnicy....bardzo dziękuję, każde Wasze wyświetlenie bloga, przybliża mnie do sukcesu...statystyki są potrzebne....

Idę moją drogą...

każdego dnia los mi pokazuje, że warto, że dobry obrałam kierunek....


Już niebawem opiszę Wam szczegóły....


dobrej nocy tymczasem :-)


i pamiętajcie : Najpierw myślcie o sobie...kochajcie siebie....potem dopiero możecie kochać innych....


buziaki :-)

a to moje szczyty wymarzone.....


i to mnie każdego dnia prowadzi przez życie....MIŁOŚĆ....

ja kocham ludzi....






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.