fb

piątek, 26 grudnia 2014

Świąteczny czas....spokoju, radości miłości....

Kochani Moi ...

dzisiaj króciutko....lecę z dziećmi na spacer a potem mam Gości :-)

Drugi dzień Świąt...czas refleksji i zadumy....

potrzebny czas ...jakże bardzo potrzebny.....

odpoczęłam...pisałam...książka prawie gotowa....poprawiona i do wysyłki....

i za następną się biorę....

obrobię....i podobnie....

a na trzecią już mam pomysł i wizję....będzie o górach...tyle mogę Wam zdradzić na razie....

Pomyślałam dzisiaj, że jak byłam dzieckiem to tak bardzo lubiłam szopki oglądać...to zabieram dzisiaj moich chłopców na mały rekonesans po Poznaniu....na pewno szopka największa w Polsce u Franciszkanów....a potem Betlejemka na Starym Rynku....a potem kto wie ?

Pospacerujemy....pójdziemy na deser do Kociaka....

powygłupiamy....i połowa dnia za nami :-)

Chłopcy potem jada do swojego Taty...a ja z Malutkim  w domku....malujemy jabłka....wycinamy i bawimy się kredkami...czekał na to...był taki cierpliwy, kiedy ostatnimi czasy cały czas piekłam domki....chcę to dla niego i siebie zrobić...tez to uwielbiam....

Wieczorem Goście ....zawsze mi bardzo miło jak Ktoś niezapowiedziany wpadnie....uwielbiam moich Przyjaciół....
a jutro pracowicie :-)

zbliżam się dzisiaj do 88 tys wyświetleń....na blogu....
Ktoś mi już tłumaczy moje wpisy na niemiecki i angielski....
to będzie się działo potem....

dziękuję wszystkim, którzy mnie czytacie..dokładnie wszystkim...

wczoraj dostałam od Was taki piękny feedback...tyle chęci pomocy i podpowiedzi ...dziękuję :-)

ilu z Was widziało tam kawałek siebie...i jak sobie pięknie ze sobą poradziliście....cudownie :-)


Piszcie..czytam każdy meil od Was...

jestem wdzięczna za wszystko...za każde doświadczenie...
To mnie wzbogaca i ciągnie ku górze....za każdym razem...

Niech Wasze domy wypełni spokój....miłość i bezpieczeństwo....i radość z wspólnego biesiadowania....

a to nasza szopka w Poznaniu u Franciszkanów ...nie z tego roku....


i postarajcie się ten dzień miło spędzić ....

ja właśnie to robię :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.