fb

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

słońce za mną chodzi...a TY nawet tego nie sprawdzisz ??? czy za Tobą też ?

ŻYCIE jest muzyką....życie jest miłością...życie jest darem.....

nie jest Teatrem...bo od tego jest TEATR

więc po co być kimś, kim nie jestem ???
po co ludzie zakładają maski ?
po co grają ???
potem nawet jak Ty Jesteś sobą i jesteś szczery...to Cie podejrzewają...bo mierzą Cię swoją miarą...bo sami tak robią...wiedzą jak to jest ...więc dlaczego mieliby być inni  ???

a jednak...każdy może się zmienić....
każdy może odnaleźć słońce w sobie...i obok siebie zauważyć...

Myślicie, że jest to proste ???
O Nie !!!!!
Pomyślcie, mieszka ktoś w swoim lesie, z dala od innych, z dala od mediów i nagle ktoś pokazuje mu telefon, albo telewizor...internet....
SZOK....może zwariować...a czy uwierzy ??? uwierzy w to co zobaczy...
Jak takiemu komuś wytłumaczyć, że istnieje inny świat niż go zna ????

i teraz pełne zaskoczenie....ja też tak miałam !!! kiedy ktoś mi tłumaczył i opowiadał o Wszechświecie i energii ....patrzyłam ...słuchałam...nawet na początku się buntowałam, ze nie chce tego, że to nie istnieje, że co Ty opowiadasz , że co dajesz to wraca !!!!! ? To tak nie jest !!!!

20 lata w piekle....ale za co ??? w imię czego ???
ileż moich wierszy zaczynało się od słów : Dlaczego ?????????

i źle pytałam....

i źle myślałam .....

i nie widziałam ....

bo nie mogłam widzieć !!!!

bo jak zobaczysz jaki Świat jest piękny, kiedy on ciągle był szary i smutny...???
no jak do cholery zobaczysz ???? !!!!!

...nie zobaczysz...

czytałam książki, byłam wtedy w innym świecie....
raz byłam Trędowatą, kiedy indziej Siłaczką, potem Hrabią Monte Cristo, potem Zosią z  Pana Tadeusza biegającą po łące, kiedy indziej Justysią z Nad Niemnem....
to nie pozwoliło mi upaść...wiedziałam, że kiedyś przyjdzie dzień, kiedy moje ideały i marzenia się spełnią...
bardzo w to wierzyłam....

bywało różnie, raz w słońcu, raz w deszczu....ale Żyłam, oddychałam i wierzyłam że kiedyś się dowiem po co żyję ??? Po co to wszystko mnie spotyka  ???

i od kilku miesięcy wiem..... wiem po co żyję !!!!!! :-)  i kocham słońce we mnie i to co za mną chodzi...

i chce pomagać innym to słońce w sobie odkryć :-)

tylko nie można nikomu pomóc, dopóki sam tego nie chce ....

Kiedy człowiek podróżuje, ja już sporo widziałam, ale więcej mam do zobaczenia jeszcze :-) ....to przychodzi taka refleksja....że chciałoby się się innych wziąć za rękę i im to pokazać...
Ja tak zawsze mam , kiedy wyjeżdżam, chciałabym tam potem zabrać moje dzieci. Im pokazać...te cudowne skwerki, te zorze i zachody słońca....

Tak samo jest z Życiem...kiedy odkryjesz coś pięknego..to się tym podziel...nie patrz na to, że Cie nie zrozumieją...zawsze tacy będą....ale to ich rzeczywistość...Twoja jest inna, jest piękna :-)

jeśli lubisz kawę z mlekiem, nie słuchaj, że bez mleka jest zdrowsza...i odwrotnie...ja pije z mlekiem..bo lubię....
Czy jak idziesz w Gości to jak proponują Ci zieloną herbatę , a Ty jej nie lubisz, to będziesz się katował ???

Po co ??? Bądź sobą !!!
a kiedy nie potrafisz tak zrobić...to spraw sobie koszulkę :
i to nie TY masz się martwić...stresować...to gospodarz niech zadba o Ciebie :-)


Ludzie czasem czekają na CUD, że coś się w ich życiu samo zmieni ....
a prawda jest bardzo brutalna ....NIE ZMIENI SIĘ BEZ CIEBIE  !!!!!!!
ja jestem wzrokowcem ....i tak do Ciebie dotrę :


przyklej sobie na telewizorze, na komputerze...gdzie chcesz :-) !!!!!!! i nie czekaj na CUD , daj sobie szansę :-)


i nie przejmuj się malkontentami...oni zawsze gdzieś w pobliżu będą....będą obserwować Ciebie, obgadywać...będą karmić się Twoją energią....ale zostaw ich ! idź i poszukaj słońca w sobie !!!!
i chodź ze słońcem na spacer :-) jest taki piękny dzień :-)


Tak nie wiele potrzeba, aby żyć inaczej....

wspaniałości na ten Lany Poniedziałek :-) ....i podejdźcie do tego z radością :-)
oblaliście już dzisiaj kogoś ???

no to dalej !!!!!

na szczęście !!!

:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.