fb

środa, 1 stycznia 2014

NOWY ROK 2014

Witajcie Kochani :-)

Witajcie w Nowym Roku :-) w dobrym Roku :-)

Czy mapy marzeń zrobione ???

Nie jestem fachowcem od tego, ale na pewno mogę kogoś polecić, kto na tym się zna :-)
Moja mapa marzeń jest zrobiona ze zdjęć z internetu złożonych, wklejonych i z tego jest jeden Collage :-)
polecam, to mega fajna zabawa, a dzisiaj jest Nowy Rok :-)

Programujcie swoje szczęście :-)

U mnie Sylwester spokojnie, Piccolo było głównym trunkiem :-)
Kubuś był na imprezie, zresztą jeszcze baluje, ale to prywatka, pewnie teraz śpią :-)
A moje Młodsze Skarby zadowolone zimnymi ogniami witały Nowy Rok :-)
Mały miał czapeczkę i serpentyny i baloniki i rurę z FORSĄ , same 200zł, wylecaiłao tego , całe mnóstwo :-)
dzisiaj pozbierał to i otworzył sklep z zabawkami, a my mamy płacić, ale "plawdziwymi mamo"...tak, mały Misiaczek :-)

Słońce pięknie świeci w okno ...piękny dzień się zapowiada :-)

Dostałam wczoraj wspaniałe życzenia i tyle dobrych myśli, tyle cudnych życzeń , dziękuję :-)




***





***


Moi mili czytelnicy :-) dziękuję Wam, że Jesteście i za wszystko co od was dostaję. Dziękuję za komentarze i wybaczcie, że muszą być moderowane, ale w dzisiejszym świecie nie brakuje wariatów.

Dzisiaj dostałam cudne życzenia w postaci Walca Straussa :-) bajka :-)

Niebawem napiszę Wam o tym jak w innych Firmach traktuje się ludzi i jak korporacyjne nawyki wpływają na życie ludzi...nawet w małych agencjach liczącyh kilka osób zatrudnionych, w małych rodzinnych biznesach...Dostaję od Was mnóstwo historii. Są to kolejne przykłady tego, jak nieodpowiedni ludzie zostają szefami i jak innych ludzi źle traktują...czas coś z tym zrobić ...


Pozdrawiam Was serdecznie i słonecznie :-)

Laurka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.