fb

czwartek, 7 grudnia 2023

PRZEMOC FIZYCZNA I PSYCHICZNA ...i dalej bedziecie cicho ?

 Wszystko ma swój czas ...

od kilku tygodni mocno stoję na ziemi ...

w MOCY ...

( piszę dla ludzi inteligentnych...bo Tacy rozumieją co to znaczy) 

Stawiam granice ...nie płoty ...

bo zbyt wiele razy pozwalałam je łamać ...

Często z bezsilności nie umiałam upomnieć się o siebie ...

Od kilku miesięcy atakowana i nękana znosiłam wiele ...aż nadszedł dzień ...kiedy 

przysłowiowa " kropla się przelała " 

i działam ...

Kiedy ruszy się tak potężne energie  ...wiele się dzieje zazwyczaj ...I tak jest ...

wszystko wraca ...

a życie jest jak lustro ...


dzisiaj o jednej sprawie ...o PRZEMOCY ...I BEZSILNOŚCI ...

pisałam Wam o donosie, który tylko został podpisany i nie miał podpisujący żadnych dowodów ...tak twierdził na Komisji Skarg Wniosków I Petycji  ...

Potem rozpętał piekło nienawiści przeciwko Dyrektor Przedszkola.  

Potem OPOZYCJA Radnych zaczęła Mu wtórować. 

Sprawy toczą się choć w KURATORIUM pisałam...wszystko  wyszło na jaw I Dyrektor Przedszkola  uniewinniona. 

4 Radne które Doniosły i nakłamały ...doniosły na Mieszkankę Hajnówki...

jak się z tym czują? 

tylko trzeba czuć by poczuć ...

O tych Paniach będzie niebawem ...bo ptaszki ćwierkają że coś się dzieje...a co ? 

Nie lubię uprzedzać faktów ...

Ów podpisujący anonimowy donos ...miał mieć nagrania i inne dowody ...a przyznał się na Komisji że nic nie ma bo On tylko podpisał...

Za to na swojej stronie pouczał ludzi jak mają składać zeznania i jak się do tego przygotować ...

owe Radne dzwoniły i namawiały do składania zeznań ....

pełna współpraca ...

tak wygląda MANIPULACJA !!!!!

PRAWDA I TAK UJRZAŁA ŚWIATŁO DZIENNE ...W KURATORIUM ...

za to w ostatnich dniach ...dostałam pendrive z nagraniami i to dopiero są filmy ...pokazujące MIŁOŚĆ  SASIEDZKĄ ... I inne ciekawe rzeczy ...

w poprzedni weekend  został zaatakowany i najpierw potraktowany gazem a potem pobity CZŁOWIEK ...

dzisiaj wyszedł ze szpitala...

nie jest zdolny do pracy i wiele tygodni i pieniędzy potrwa Jego zdrowienie ...

a człowiek  który to zrobił bezczelnie chwali się  na swojej stronie tym co zrobił  !!!!!!!!!

ocenia policję!!!!!

drwi z wszystkiego !!!

i nadal są tacy co mu wtórują i uważają że to dobrze że tak zrobił  !!!!

LUDZIE !!!


PÓJDŹCIE PO ROZUM DO GŁOWY !!!!!


DOSYĆ JUŻ TEJ BEZKARNOŚCI I NISZCZENIA NASZEGO MIASTECZKA I LUDZI TUTAJ !!!!

Człowiek który dopuszcza się takich czynów i jeszcze uważa że jest bezkarny !!! 

a Wy Go wspieracie  ????

czas TROLI się kończy...I będą odpowiadać za swoje czyny 

nie można bezkarnie nękać innych ludzi 

I pod fałszywymi profilami nękać ...


"WIELKI PIES NIE SZCZEKA SZCZEKAJĄ KUNDLE " ...tak mi dzisiaj Ktoś powiedział ...

ja kocham psy ...wszystkie ...I mam kundelka ...ale to przysłowie rozumiem i to metafora ...

I długo wielu ludzi WIELKICH ( światłych umysłów ...ludzi na poziomie )  ...było cicho ...

ale już  dosyć ! 

zaczęli mówić i działać...

nadchodzi czas SPOKOJU W HAJNÓWCE 


dosyć drwin z Burmistrza !!!!

dosyć  nękania mieszkańców  !!!

STALKING jest karany w naszym KRAJU ...

PRZEMOC FIZYCZNA I UPORCZYWE NĘKANIE TAKŻE !

szykujemy pomoc ludziom poszkodowanym ...o tym wkrótce ...


a dzisiaj ... 

zapraszam do tego artykułu : 

https://bialystok.wyborcza.pl/bialystok/7,35241,30448740,podatki-od-nieruchomosci-w-bialymstoku-pojda-w-gore.html



Białostoccy Radni zdecydowali sie na podniesienie podatku o 15 % Stawka wynosi 1 zł 15 groszy. Daje to dochód 22 miliony. Bialystok się rozwija i idzie do przodu. Hajnowscy Opozycyjni Radni stoją oporem do zamrożenia podatków, przedsiębiorcy ceny podnoszą, podnoszac swoje przychody, widać jak drożeją wędliny, ciasta,  chleb, produkty mleczarskie i wysokość kosztów przyjęć rozmaitych ....

a Radni Opozycji blokują podwyżki I słuchają Człowieka, który używa przemocy fizycznej i psychicznej ...no no ...

do tego banery i ulotki ...

a na tych banerach i ulotkach są nazwiska LUDZI MYŚLĄCYCH  I CHCĄCYCH rozwoju naszego miasta....

Inflacja 15 %  a podatki są dla nas ..

na rozwoj MIASTA ...nie do kieszeni BURMISTRZA ...jak wielu ludzi  opowiada ...i przekazuje plotki ...

warto pomyśleć  !!!! 

I uważajcie kogo popieracie  ! 

Ludzie  popierający  CZŁOWIEKA który stosuje przemoc i jeszcze zmienia fakty i chwali się tym, że nocował na policji ....

powinniście się wstydzić  ! 

I zacząć myśleć  ! 

Czy ktoś niewinny byłby zamknięty na dołku  ? 

I kim trzeba być by chwalić się  tym  i to w niewybredny sposób  ...

tak ...umiem I mam prawo to ocenić  ! 

bo jak wielu mieszkańców  ...mam już dosyć!!!

tylko ja nie będę cicho ! 

I nie jestem ! 

bo " mam jaja "  jak nie wiele Osób w Hajnówce... by pomóc poszkodowanym...

I nie być obojętnym na krzywdę...

Empatia ...to coś czego mam wiele...

idą zmiany ...

niech się dzieje ! 


WIERZĘ W SPRAWIEDLIWOŚĆ ...

I UCZCIWOŚĆ ...

I PRAWDA OBNAŻY WIELE...


Laurka ❤️ 

ps. nikt nie może nękać i niszczyć innych ludzi ....nikt !!!! 

chcemy tu źyć spokojnie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.