fb

piątek, 22 grudnia 2023

POTRZEBNE PRAWO ...

Dlaczego ludzie wyjeżdżają z Hajnówki  ? 
I to wyjeżdżają wykształceni ...mądrzy ludzie ? 
Mieszkam tu 6-ty rok ...


usłyszałam wiele ...
szukałam przyczyn ...bo pewnie jest nie jedna ...
znalazłam ich kilka ...
ostatnie lata i miesiące...kiedy pomagałam i pomagam ludziom tutaj ...pokazały mi wiele ...

zacznę od tych banalnych ale ważnych...bo 
mających wpływ na ludzi ...

jesteśmy  inni ...każdy z nas ...
każdy ma inny stopień wytrzymałości...próg bólu ...I co najważniejsze  znajduje się w różnej sytuacji...a to istotne najbardziej...

bo czyż kogoś kto odkrył czym jest szczęście i kocha przyrodę ...ma wysokie poczucie wartości  i wie kim jest ...dotkną równie bardzo plotki i pomówienia i ataki ...hejt w Internecie....
jak kogoś kto ma niskie poczucie wartości, jest np. w żałobie,  ma problemy , nie ma pracy ,  ktoś w rodzinie choruje ...itd.   ???? 
oczywiście  że  nie ...

"bohaterestwem"  jest skopać leżącego ...
tak jak w Hajnówce  bohaterstwem jest hejt i nagonka na różnych portalach w Internecie...
przez ludzi, którzy nigdy nie poznali nawet Osoby o której piszą ...
to jest " szczyt  ODWAGI " 
SUPERBOHATERZY ...PO PROSTU ... ( pod fałszywymi kontami i nie tylko ) 

analizowałam ostatnie pół roku ...wystarczyło na jednej stronie ...I...odkryłam tak wiele ...

szukałam przyczyny dlaczego 
JEDEN CZŁOWIEK  od wielu lat niszczy ludzi w Hajnówce...pisząc donosy na każdego kto myśli inaczej ...bo myśli ...zacznijmy od tego ...

jak to możliwe  by tyle zła Ów Człowiek  wyrządzał od wielu lat ... ?  
I nikt do tej pory ....
o właśnie  ...
nikt ...
nikt mu nie oddał ? 
tylko jedna Kobieta ...ale i Ona po wielu latach zmęczona jest tym i ciągle Jej Rodzina jest atakowana przez tego Człowieka...

wyobraźcie sobie że ktoś z Waszych bliskich jest chory w szpitalu a były mąż lub Córka...przychodzą po spadek ...albo aby sprawdzić czy już umarł  ? 
szokujące  ? 

ciągle to samo bo ...
bo mimo wyroków Ów czuje się bezkarny ...
bo cóż to za wyrok 100 zł? 
albo 150 zł? 
ten Człowiek  dalej robi to samo ! 

kilka rodzin zniszczone zdrowie !  I nic ! 
te rodziny czują BEZSILNOŚĆ  ...
I poddali się...
chcą mieć SPOKÓJ ...

czy będą go mieli  ? 

NIE 

bo BEZSILNOŚĆ TO ZŁOŚĆ KTÓRA NISZCZY OD ŚRODKA ...Ofiary tego Człowieka ...
szukają odwetu ...
ZEMSTA to najgorsza rzecz do jakiej może się posunąć Człowiek  ...Ale kiedy ludzie się mszczą ???? 
kiedy czują się bezsilni !!!!!!!!!
nie uwolnili emocji ...
a mogliby poczuć uwolnienie...gdyby sprawca został ukarany adekwatnie do czynu !
gdyby zapłacił 15 tysięcy...nie 150 zł ...zadośćuczynienia  ...choć ja uważam że spokój jest bezcenny ...
gdyby spędził w więzieniu jakiś czas ...
nie  chodził i śmiał się z prawników ...
w taki sposób ludzie biorą sprawy w swoje ręce....
skoro policja nic nie może...
itd.
znikąd pomocy ...

coś czuję że wiele Osób  ma dosyć tego Człowieka...
I Sąsiedzi...którzy są nagrywani ...
I okolica zasmradzana  palonymi śmieciami ...
ten Człowiek  o wiele więcej ma na sumieniu ...

a ludzie mają dosyć ...
I to nie tak, że nikt tego nie widzi ...tylko ludzie stoją z boku bo boją się o siebie ...I swoje rodziny ...
I cyt" nie chcą iść do Sądu I na policję bo i tak nic nie zrobią  " 
tak to wygląda...


albo inny Człowiek ...
od wielu  lat skonfliktowany z Sąsiadami...
mało mu tego co im zrobił,  ich dzieciom ...
teraz niszczy  Wszystko...

albo kobiety...Radne , które piszą donosy  na Mieszkańców Hajnówki ...o losie...co przysięgały  ?????


tu dzieje się  wiele ....wiele złego...

ostatnia Rada Miasta...to był pokaz ...
obejrzyjcie uważnie ...
potrzeba było tam być by zobaczyć więcej ...
życzenia świąteczne  ? 
kto i komu podał rękę...a kto uciekł...
kto pytał o siebie ...
kto zawsze jak w przysłowiu: 
UDERZ W STÓŁ  A NOŻYCE SIĘ ODEZWĄ 

zawsze tak się zachowuje...

I Kampania wyborcza przed kampanią ...
będzie " spalony " ?  falstart ? 

bo czy Ktoś kto mieszka w Lipinach a jest Radnym w Hajnówce ...może być BURMISTRZEM?
I mimo że wszyscy o tym wiemy ...udajecie że nic się nie dzieje ...
tutaj w Hajnówce  wiele spraw tak wygląda...
BEZSILNOŚĆ  I ZŁOŚĆ ....OSTRACYZM I PIĘTNOWANIE....ZEMSTA ...DONOSY ...

to oczywiście część ludzi robi ...
a reszta ????
udawaniem, że tego nie widzi ...
lub  " tisze jedziesz dalsze budziesz " 

woli żyć w kłamstwie...bo to życie w kłamstwie...


tak tutaj żyją ludzie...

I wielu jest takich co nawet chciałoby zrobić coś....ale ze strachu nie zrobi ...
TCHÓRZE 

za to można pisać i drwić ze mnie ...
wtórować komuś ...kto lepiej by był po Twojej stronie ...

dzisiaj pewna mądra Kobieta powiedziała: 
- po co to robisz  ? Ja odpuściłam bo to nic nie da ...

serio???? 

aż taka bezsilność   ????

kiedy poznałam POSTRONNEGO MIESZKAŃCA  myślałam, że chce dobra ludzi...że myślimy podobnie ...że możemy razem założyć klub Przedsiębiorców w Hajnówce  I coś dobrego robić dla nas wszystkich...
po kilku spotkaniach  zobaczyłam Kim jest Ów człowiek i zdecydowanie zrobiłam krok do tyłu...pisząc nawet o tym do niego ... 
Widzieli to też niektórzy przedsiębiorcy...bo mail był grupowy ...odpowiedziałam na wiadomość  od Niego ...

nasze drogi się rozeszły...I nie zejdą..
bo cokolwiek by robił ...to od niedawna kiedy przyszli do mnie Jego Sąsiedzi...wiem kim jest ... wiem bardzo wiele ...
I połączyłam kropki ...I pomogę Im ...czy będzie drwił z policji,  czy będzie mnie straszył sms-ami, czy listami ...czy cokolwiek  zrobi...
bo jestem odważna...
I wiem jaka jest prawda ...
widziałam filmy i dokumenty ...
już dosyć  !!!!!



różnimy się ogromnie..
ja się niczego i nikogo nie boję ...

I powiem jak Marszałek Hołownia : 
cyt. " nazwał mnie Pan Hitlerem i Jaruzelskim, proszę do mnie mówić Wojciechu ( do pewnego Posła ) " 
to ja mówię  : 
" Możecie sobie trole internetowe i Ci co piszą pod swoim nazwiskiem pisać Ósemeczka, Zielonka,  Żeromska itd...możecie wklejać zdjęcia kogo tylko chcecie i drwić jak tylko chcecie ...wytrzymam to ...bo już mnie to nie rusza i zgłosiłam to gdzie trzeba  ... możecie pisać ile to mam wrogów i że nie mam prawa tu mieszkać ( piszą to najczęściej Ci co mnie nie znają ...ale zbieram to wszystko) możecie pisać,  mówić,  próbować mnie przekonywać na ulicy co do swojej niewinności ...
możecie dyskutować  i snuć teorie nie mające nic wspólnego z prawdą ...grzebać w mojej przeszłości...
nie mam nic do ukrycia ...

bo ja wiem kim jestem ...
I spływa to po mnie ...

jednak  kiedy niszczycie ludzi ... uważajcie...
bo nie tylko Rząd się zmienił ...
I nie ma ludzi nietykalnych ...
I w policji i sądownictwie zmiany ...
I ten się śmieje kto się śmieje ostatni ...

Nie weszłam do Związku Przedsiębiorców świadomie ...wiem kto i po co go stworzył ...
I tu nie chodziło o projekt norweski ...ani o czynienie dobra dla mieszkańców...

Przekonacie się ...
Marzę by było inaczej...

Władza i pieniądze to nie wszystko...

w obliczu innych rzeczy...


Wiem co tutaj zrobiłam... 
I co robię  ...

kto chciałby pomóc Państwu Wakulińskim  ????

ooo...nie chcecie się mieszać ... ach ta mentalność  ...
no i jak powiedział Radny Bołtryk :
cyt. " chciałbym pomóc ale tylko w zgodzie z prawem, nie mam jak "  i rozłożył ręce 
... 

I usłyszałam że źle zrobiłam że założyłam zrzutkę , bo jestem kontrowersyjną postacią...I nikt nie wpłaci...a tyyyyyylu chciałoby pomóc ... On też 

spokojnie ...zaraz będziecie mogli wpłacać ...
I zobaczymy ...

w sumie to i ta zrzutka pokazała strach ludzi ...

czas pokaże ...

bo jak mówią  : 
OLIWA ZAWSZE NA WIERZCH WYPŁYWA...
nawet jeśli trochę to trwa ...

Wierzę w SPRAWIEDLIWOŚĆ...
WIERZĘ W TO ŻE PRAWDA SAMA SIĘ OBRONI 

tylko nie należy czekać  ...
a działać  ...
bo CUD 
to 
Czas 
Unieść 
Dupę 

więc trzeba zgłaszać złe zachowania ...
karać odpowiednio...by kara działała i odniosła skutek 

I samemu żyć uczciwie ...
bo wtedy cokolwiek  by nie robili...

nie dotknie Cię to ...

jeśli jednak każdy powie że " nie chce się z kupą bić w sądzie "  to dochodzi do takich sytuacji ...że Ów czuje się  bezkarny i  niszczy dalej ...
jeśli mając dowody w sprawie kuratorium ...do tej pory 4 Radne które doniosły ...nie zostały ukarane ... a przecież Pani Dyrektor  oczyszczona z zarzutów w KURATORIUM 
jeśli ktoś używa czyjegoś wizerunku ...a ta Osoba tego nie zgłasza...
lub jeśli czyjeś dane osobowe zostały umieszczone w Internecie  I też ta Osoba tego nie zgłasza...
i wiele takich sytuacji ... jest 
a  nikt z tym nic nie robi ...to obrywamy wszyscy ...

Laurka ❤️
ps. wybieram się zatańczyć przed kamerą przed pewnym sklepem ...będę gwiazdą 
lala la .....
I mogę nawet zaśpiewać ...  😀 😃 🙂 🙃 😊 😇 😀 😃 🙂 🙃 😊 😇 😀 😃 🙂 🙃 😊 😇 😀 😃 

a to malutkie gady ...I nawet takich nie lubię ...












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.