fb

poniedziałek, 18 grudnia 2023

PRAWO PRZYCIĄGANIA ....

Trudna mentalność ...

zawziętość...plotki ...Ostracyzm I piętnowanie...

to lubi wielu ludzi z Hajnówki...

tutaj plotki nabierają szybkości błyskawicy...

I ciekawe jest jak bardzo plotkują właśnie  Ci co mają " za uszami " najwięcej...


taaak ....Panem....


Wczoraj  na przykład pewna kobieta ...której prawie nie znam...lecz pomagałam komuś kto miał z nią zatarg we wsi....napisała o mnie " słyszałam o niej same złe rzeczy " 

tylko pogratulować erudycji...

ile ja słyszałam o tej Pani ...to wiem ...ale gdybym opowiedziała może musiała by nawet zmienić pracę bo byłoby ciężko...sprzedać to co produkuje ...

a jednak nie opowiadam ...

bo to co opowiadają inni często może nie być prawdą ...więc nie chce nikogo skrzywdzić ...choć brzmiało tak wiarygodnie ...

albo inny człowiek...mężczyzna...

napisał "  manipulantka, fałszywe to jestestwo " ...hmmm

a co by było gdybym upubliczniła co pisał do mnie i jakie propozycje mi składał  ? 

I powiedziała jego Żonce i pokazała? 

bo odrzucony absztyfikant ...startujący do kobiety z dzieckiem ...to bohater?  mając Żonę ? 

albo inny co zmienia kobiety jak rękawiczki i chwali się tym wszem i wobec ....I cóż...niech ma codziennie inną ...tylko niech nie zazdrości mi turystów ...bo często widzimy się w puszczy ...I niech z tego powodu bzdur nie pisze ...

ach i jeszcze coś ciekawego zauważyłam...

wystarczy że ktoś stanie w mojej obronie czy tych co są piętnowani ...to już zmieszany jest z błotem...

wczoraj  nieźle się bawiłam...

ktoś zrobił profil...I to że trzy kropki wpisał to już od razu to ja ????? 

puknijcie się ludzie w głowę...

i cała dyskusja pod postem...

i plucie ...

tylko to nie o mnie ...

coś trole przestały pisać...czyżby wiedzą że są już namierzeni  ? 

i kolejne nowe fałszywe konta ...

ech ...

spece od cyberprzestępczości i usunięte konto namierzą a co dopiero nowe ...

myślicie że można pisać coś bezkarnie i pluć na ludzi???? 

że można piętnować i to do Was nie wróci ? 

wróci ...po 1000-kroć ...

wytrzymacie  ? 

bo ja jestem spokojna ...

może po to pewien Postronny się pojawił by zebrać szambo i żeby się pokazało...

tak wiele widzimy ...

Radni niektórzy  donosiciele wreszcie wiemy kim są...

tak ...wszystko  jest po coś ...

Całe szczęście  że w Hajnówce  mieszka też oprócz tych kilkunastu Osób ...wielu normalnych i dobrych ludzi ...

Takich co dobrze życzą innym ...

Wierzę że dobro zwycięży...

i kiedyś nasze Miasto będzie postrzegane na zewnątrz inaczej ...

że Inwestorzy będą chcieli tu coś budować...

że nasze dzieci będą chciały zostać...

choć  na razie na to się nie zanosi ...

to nie prawda że na Podlasiu wszyscy są gościnni i dobrzy ...

nie są...

uważajcie Kochani ...

mój blog czyta wielu ludzi spoza Hajnówki...

piszcie ...pomogę i wskażę gdzie warto się zatrzymać ...a gdzie omijać ...

pytajcie ...odpowiem ...

dzisiaj poniedziałek  przedświąteczny...

dużo spraw do załatwienia...

układam plan ...

wierzę w prawa energii ...

więc każdy dostanie to na co zasłużył...

a te Osoby, które mnie nie znają a piszą kłamstwa...pozdrawiam ...

ileż musi być w Was strachu ...bólu...zazdrości ..

by  jadem pluć ...

zacznijcie to zmieniać ...

bo nikt tego nie zrobi za Was 


Laurka ❤️

ps. prawo przyciągania mówi, że podobne przyciąga podobne ...

odważny człowiek...przyciaga odważnyvh ludzi 

dobry dobrych 

a tchórzliwy i kłamca ...tchórzy i manipulantów...

pamiętajcie że piszę dla inteligentnych  Ludzi...

ja mam tutaj wspaniałych Przyjaciół...I nie tylko tutaj ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.