fb

środa, 13 grudnia 2023

Manipulacji ciag dalszy ...

 Dzisiaj na pewnej stronie ktoś umieścił to zdjęcie: 


I od razu komentarze : 

" jaki wspaniały fotograf " 

" oko Saurona " 

" przyroda widzi " 

" portal " 

I mnóstwo innych ...

ech ludzie ...

każdy mierzy i widzi swoją miarą i przez swój pryzmat ...

prawda jest jeszcze  inna : 

to sprawny grafik zrobił ...

tylko tyle ...

pisałam już kiedyś o tym co myślę o PSEUDO FOTOGRAFACH PRZYRODY ...co nawołują ptaki w okresie lęgowym ...lub zakładają fotokomórki i potem hełpią się zdjęciem dudka karmiącego małe ...

na grupach różnych...

po co to robią  ? 

za to powinny być kary ...bo ptakom w tym czasie nie wolno przeszkadzać ...

to tak tylko k woli dygresji ...

poza tym zdjęcie rysia zrobione podczas wizyty w puszczy 

..to super sprawa a zrobione z fotokomórki i to jak mi ktoś opowiadał ...wysmarowanej odchodami ...po to by zatrzeć ślady ...to już nie moje ...

w wakacje była u mnie pewna PSEUDOFOTOGRAF  przyrody ...zaprosiłam Ją bo obserwowałam jej zdjęcia...zachwyciły mnie ...I kiedy zapytałam jak zrobiła zdjęcia pewnych ptaków w Afryce ...odpowiedziała nonszalancko : " Laura ...to oczywiste ...zapłaciłam chłopcu który rzucał im ryby " 

tak ...

bądźmy uważni na to co się dzieje ...

odróżniajmy prawdę I fakty od mitów i plotek ...I fikcji tworzonej by manipulować opinią publiczną ...

w Internecie  jest jej sporo....

z mojego bloga też są wycinane zdania i cytowane w zupełnie innym kontekście ...

I długi czas to znosiłam co się dzieje na pewnej stronie ...ale 3 tygodnie temu powiedziałam DOSYĆ !!!!

co będzie zobaczycie  ....

dzisiaj  ostrzegam Was przed zakupami w pewnym sklepie w Hajnówce ...bo potem filmy z tego ukarzą się w Internecie I to z komentarzami niewybrednymi ...napisanymi przez kilku ludzi pełnych nienawiści do siebie i innych ...współczuję ich rodzinom ...

bo tylko ludzie z niskim poczuciem własnej wartości tak robią...I bez empatii ...

ktoś wrażliwy pomyśli o innych ...


nie umieszczę tych zdjęć bo zainteresowani czytają mojego bloga ...będą wiedzieć ...

za to Prokuratura na pewno coś z tym zrobi ...

czy można umieszczać  takie nagrania bez zgody osoby na niej będącej  ? 

I pozwalać by udostępniano Jej wizerunek  ? 

no no ...zbiera się niektórym  ...

a Wy Mieszkańcy Hajnówki  ...uważajcie...gdzie robicie zakupy ...

bo monitoring jak widać służy też do nękania innych ...

trzeba być bardzo uważnym by zauważyć...bo SÓL WYGLĄDA  JAK CUKIER CZASEM ...

wiele manipulacji jest w Internecie...

wszystko  jednak ma swój czas 

...

Internetowych Troli czas już się kończy...

wierzę w to ...

I wierzę w sprawiedliwość  ...

Policja w Hajnówce  znana jest z wysokich mandatów na drogach ...myślę że to dobrze ...przynajmniej jest bezpiecznie ...

chciałabym by była też znana ze skuteczności w pomocy obywatelom ...lecz tu potrzeba speców od cyberprzestępczości ...I tacy są w Warszawie  ...

niech się dzieje ...

a my pomyślmy czasem : 

jakie ma intencje człowiek zionący nienawiścią ....

ja sięgam dalej ...

pewna Radna grzebie w mojej przeszłości. 

niech grzebie ...nic nie ukrywam ...

za to o Niej tyle mi ludzie opowiadają ...że aż włosy stają na głowie...

teraz wiem jakie miała dzieciństwo i czas szkoły średniej...co musiała zrobić by mieć jakiekolwiek wykształcenie...

I inne ciekawostki ...

lecz zostawię to na lepsze zasięgi... gdzie ?  ooo zobaczycie ...

długo znosiłam nękanie tej Pani ...

teraz uderzyła w moją Przyjaciółkę  ...

no to cóż  ... zabezpieczyłam dowody ...I niech służby robią co trzeba ....

I jeszcze jedno: 

do tych osób , które  wtórują Postronnemu w sprawie pobicia : 

a gdyby Was Ktoś zaatakował w samochodzie i potraktował gazem i pobił potem ...albo kogoś z Waszych bliskich ??????

użyjcie wyobraźni !!!!!!

a Wy atakujecie Człowieka, ktory nie miał nawet szansy się obronić  ...który wiele lat z rodziną wycierpiał przez Sąsiada ...

który nie potrafi manipulować opinią publiczną i pisać górnolotnie jak Postronny o tym jak  bez spodni  i przy włączonym świetle spędził noc na dołku  ...I bez Internetu i sznurówek...  I pozdrawia policjanta ...

Jeśli ktoś ma jeszcze złudzenia to pomyślcie ludzie :  niewinnych ludzi zatrzymuje policja ?

za nic  ? 

ten Człowiek  wielu ludzi tu zmanipulował ...

wczoraj rozmawiałam z ludźmi z Pronaru ...sporo mi opowiedzieli ...

jestem odważna ...

I analizując  wpisy sama odkryłam kto kim jest ...ale teraz już ktoś inny tym się zajmuje...

po akcji z Ukrainkami i hejcie jaki się na mnie wylał ...nie rozumiałam co się dzieje ...

za pomoc i serce i wpuszczenie do domu ...dostałam kamieniami ...

nie ja jedna w Polsce ! jest nas wielu ...

teraz widzę te metody działania: 

ostracyzm  i piętnowanie ....

I każdego może to spotkać  ....KAŻDEGO 

bo ludzie w Hajnówce  uwielbiają plotkować ...

w Polsce też ...

w Sejmie przecież widzimy tak wiele ...

idą zmiany ...

przyspieszyły...

to dobrze ...

Laurka  ❤️

ps.  coś Pan AP nic nie pisze ...czyżby wtyczki w Prokuraturze  przestały działać  ?  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.