fb

sobota, 16 grudnia 2023

Hajnowka ...jacy tu mieszkają ludzie ?

 takie nocne rozważania przyszły  ...

ostatnie dni były owocne i burzliwe ...

jak to w życiu...

Mam tutaj wspaniałych Przyjaciół...

podobnie jak w wielu innych miejscach ...

a ciągle  ktoś tutaj próbuje mi pisać coś innego ... ciekawe dlaczego  ?

są ludzie, którzy nie umieją  mi spojrzeć w oczy ...bo ...

bo plotkują za moimi plecami ...

a co najlepsze moje światło ich razi ...

są tacy co mi wysyłają pogróżki ...bo to tchórzliwi ludzie ...

a ja ...

uśmiecham się do herbaty ...bo mieszkając tutaj nauczyłam się nie przejmować nikim ...

ten piękny spokój...

I co najlepsze ...atakują ludzie, którzy sami mają wiele za uszami ...

niestety ...

Hajnówka  ...Małe miasteczko ...

a jak wielu ludzi tu kłamie i oszukuje  ? 

przykłady: 

ludzie bez firmy i podatków  wykonują usługi ...I co z tego  ?  

czy ktoś z tym coś robi  ? NIE 

ja prowadzę działalność gospodarczą  i mam kontrole ...bo nawet warsztaty  z pieczenia pierników kolą w oczy ...

a robię legalnie ...

to co z tymi co pieką Marcinki w Hajnówce  ????? po domach ...bez firmy ...bez Sanepidu ...????

co z tymi co robią jedzenie na imprezy ...catering ...albo sushi ...bez firmy ...w domu ...

co z tymi co strzygą po domach ...bez firmy ...bez Sanepidu ...

I tymi co robią mnóstwo innych rzeczy...by dorobić ...

Uczciwy cukiernik i fryzjer musi to wszystko  mieć ...I płacić ZUS I PODATKI ...

ktoś kto robi to " po cichu "   jest konkurencją ...

a mimo to nie tylko w tych branżach wielu ludzi tak robi...

I tego nikt nie zgłasza ...

bo mamy ciężkie czasy ...

I każdy żyć jakoś musi ...

czy na pewno  ? 

czy to uczciwe ?  

a kto wie czym jest SPRZEDAŻ NIEREJSTROWANA ? 

I to, że niektóre usługi można wykonywać bez działalności gospodarczej ....do pewnej kwoty przychodów  ?

tylko trzeba spelniać kryteria ...

wiecie ? 

pewna Radna z Hajnówki  tak skrupulatnie mnie kontroluje, że nawet wie kiedy odwiesilam działalność gospodarczą...

I nasłała ostatnio na mnie kontrole ...

no cóż ...

tak się żyje w Hajnówce  

ludzie niektórzy wyjątkowo wredni i zrobią wszystko  by zniszczyć ...

plotki na mój temat latają wśród zdawało by się ludzi wykształconych...nauczycieli ...w pewnej szkole ...

Ci jednak nie mają pojęcia o byciu przedsiębiorcą...więc paplają ...co usłyszą...

I tak to życie się toczy ...

uważajcie też gdzie chodzicie na zakupy ...bo potem zdjęcia Wasze i filmiki...będą przez właścicielkę upublicznione ...I wyśmiewane..

uwazajcie też na ceny w pewnych sklepach ...gdzie wiszą wiadome banery ...bo przecież skoro 5 % podatku od nieruchomości  to tak wiele to i cen niech nie ważą sie podnosić ! i za przyjecia też ! 

uważajcie na siebie na ulicy ...

bo wielu ludzi tutaj uważa że jest ponad prawem ...

używaja przemocy , jezdżą za ludźmi ...

uważajcie ...

straszne czasy ...

jak bardzo się boją ludzie, którzy grożą innym ...zastraszają ...wyśmiewają ...

to się zmieni ...

idą zmiany ...

ogromne ...

też w Hajnówce...

są ludzie którzy oczekują uznania ...a sami nie umieją podziękować tym co dla Nich coś zrobili ...

nie pamiętają ...

to druga strona medalu ...Hajnówki ...


mnie nie da się wystraszyć ...

będę opisywać wszystko  ...

I pomagać tym co poproszą ...


I trzeba widzieć dalej i więcej niż czubek własnego  nosa...

Czasy ciemnoty i rządów  ludzi stosujących przemoc,  alkoholików,   zionacych nienawiścią...kończą się ...

I bardzo dobrze ...

widzimy to wokół ...

I w Hajnówce  się oczyści ...

a ja proszę by każdy kto mnie nie zna, nie opowiadał o mnie kłamstw...dociera to do mnie ...I zgłaszam wszystko  policji ...

pomyśl człowieku...gdyby o Tobie ktoś tak kłamał i plotkował...I za całe dobro dostawał byś kamieniami ...

jak by Ci było  ? 

wszystko  co o mnie mówicie niech wróci do Was po 1000-kroć  i Was dotyczy  ...

mówicie dobrze ...wiele dobrego Was spotka ...

mówicie nie prawdę...

sami ściągacie na siebie i swoją rodzinę  niskie wibracje ...

w energii  nic nie ginie ...


Laurka ❤️

ps.  wiem już tak wiele o Trolach ....ciekawe jak Im to pomoże w wyborach i pracy ...jak będzie upublicznione 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.