fb

niedziela, 10 września 2023

WYBORY ...i to kim jesteśmy ...

 Świadomość i wybory...

Tak wielu ludzi teraz mówi, że : 

"nie wiadomo kogo wybrać"

 " że wszyscy są tacy sami " 

" że to i tak nic nie zmieni " 

tu widać wielkie zmęczenie Narodu ...I bezsilność...

TO WAŻNE KOGO WYBIERAMY BY NAS REPREZENTOWAŁ 

w mediach dzisiaj bardzo trudno o rzetelne informacje ...

bo i dziennikarzy prawdziwych jest nie wielu ...

wielu za to jest rządnych sławy i OGLĄDALNOŚCI ...ilości wyświetleń ...i nie ważą słów ETYKA DZIENNIKARSKA zupełnie się nie liczy w obliczu INTERNETU ..

dla większości tych co piszą ...

NIE MYŚLĄ KOGO DOTKNĄ ...że może ucierpi niewinny człowiek...lub jego rodzina ...tylko piszą tzw. SENSACJE ...

doświadczyłam tego nawet w tych kilku dniach kiedy kandydowałam na posłankę ...I tuż potem kiedy już byłam "kandydatką na kandydatkę "  czy " niezweryfikowaną "  choć Partia miała moje kilkanaście rekomendacji i o wszystkim  jawnie mówię i puszę w Internecie ...I to Oni o mnie zabiegali ...nie ja się zgłosiłam...

Polityka jednak jest brudna  i zakłamana...

niezależnie od Partii ...

Iluż lizusów pokazało się ostatnio ...zbierając głosy dla obecnych zarządzających...

lub dla innej Partii zbierała pewna Pani mówiąc, że nie będzie nikt w Komisji Wyborczej kto nie nazbiera określonej liczby głosów...

( hmmm...a potem się chwaliła jakie ma poparcie wśród społeczeństwa) 

no po ostatniej Radzie Powiatu jeszcze jestem w szoku  ...iluż ludzi i co potrafi zrobić dla władzy...

iluż robiło sobie z Nimi zdjęcia...z pieskiem i dziećmi i balonikami ...

ilu podchodziło i prosiło o wizytówkę dając swoją...

wszystko po to ...by mieć dalej stanowisko ..

I jakąś władzę ...

obserwuję to ...I widzę ...

brak zasad ...

brak etyki ...

brak HONORU...

brak pokory ...

jak to jest możliwe że można kandydować w regionie gdzie się nie mieszka ?

Co się potem dziwić że u nas Radny mieszka poza Hajnówką i nie ma Honoru zrezygnować z bycia Radnym...ale skoro inne Radne  donoszą na mieszkańców  I chwalą się tym podczas Komisji ...to trudno tu o logikę ...

Jeśli tacy ludzie nas reprezentują ...I jeśli ten przykład idzie z góry...to co się dziwić? 

Wszędzie tylko UKŁADY I UKŁADZIKI ...

taki POSTRONNY MIESZKANIEC HAJNÓWKI  tyle narobił zamieszania ...I nikt nie potrafi z Nim się porozumieć ...dlaczego ? 

Bo się Go boją ...

Czemu ja się nie boję ? 

Bo nie przejmuje się tym co pisze...nie czytam tego ... bo On pisze o sobie ...I pokazuje siebie ...tak bardzo     

Do tego jeśli pozwala by inni " biedni nieświadomi ludzie, którzy mnie nawet nie znają, nie wiedzą kim jestem, co robię , jakim jestem człowiekiem "  krytykują i opluwają mnie ...I jego to cieszy ...to cóż  ...współczuję Im wszystkim...

podobne przyciaga podobne 

wielu mieszkańców dzięki jego publikacjom Go poznało...jakim człowiekiem  się pokazał  ? 

Postronny trochę mnie poznał ...a mimo tego tak się zachowuje ...zastanawiające to jest ...

a ja przecież z Nim nie rywalizuję ...bo nie ma o co ...tylko bronię ludzi ...nic więcej...bo gdyby nie to ...to wolę pisać o przyrodzie którą kocham ...o radościach wśród moich Przyjaciół  , które widzę ...I temu dawać energię...

MOŻE CZAS usiąść do rozmów...

nie pyskować jak dziecko ...rzucać zza płotu ...schowanym za monitorem...a pokazać: 

co dobrego zrobiło się dla ludzi tutaj ? 

komu pomogło? 

jak się żyje w tej społeczności? 

Kto się uśmiecha dzięki Tobie ? 

cokolwiek ...

dobrego...

jest coś takiego ??? 

I to nie na zasadzie zasług....czy RYWALIZACJI ...

tylko co dobrego  popłynęlo z serca do ludzi ? 

I bez rządzy władzy...

Mam ogromną świadomość siebie i tego co robię...

Nie mogę współczuć nauczcielce z przedszkola, która od rodziców zażyczyła sobie rower na koniec roku ...I jej nikt do prokuratury nie podał ...a Ona opluwa od wielu lat Dyrektor Przedszkola...

Nie mogę współczuć ani nawet zrozumieć Radnych które doniosły na Dyrektor Przedszkola...przecież tak robić nie wolno ...co przysięgałyście ???? 


Czy może inaczej rozumiemy tą przysięgę? 

Czy Radny  powinien być sędzią i wydawać wyroki ? oceniać  ? piętnować ? 

Czy Radne które dzwonią do mieszkańców I nakłaniają do składania zeznań ...powinny być Radnymi ? 

Czy mają wystarczająco HONORU by zrezygnować  ???? 

a co będzie już w najbliższym czasie? kiedy okaże się że Dyrektor  Przedszkola  obroniła się  ? 

Postronny Mieszkaniec chciał zrobić porządki w Hajnówce...zmowa z niektórymi  Radnymi  to nie był dobry pomysł ...

Urząd jak widać dalej działa i ma się dobrze ...

Pracownicy pracują ...

Znajdzie się...a może już się znalazł sposób  na PYTANIA O INFORMACJĘ PUBLICZNĄ ...

ale o tym niebawem ...poczekajmy ...


TEN MIESIĄC TO PIĘKNY CZAS JESIENNY ...

IDŹMY  DO PUSZCZY ...

TAM JEST WSZYSTKO...

TAM TEŻ SA ODPOWIEDZI ...

idą zmiany...

I one nie zależą od wyniku WYBORÓW ...tylko od nas samych ...

JACY MY W TYM WSZYSTKIM JESTEŚMY ...

Laurka ❤️


ps. na wiele pytań to tam są wszystkie  odpowiedzi ...w przyrodzie ...


8




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.