fb

sobota, 2 września 2023

BYCIE NIEZACHWIANYM ...JAK DĄB ...

 ŹRÓDŁO MOCY 

być NIEZACHWIANYM ...SPOKOJNYM ...

STOJĄCYM W SWOJEJ PRAWDZIE ...

BYCIE NIEZALEŻNYM OD OPINII INNYCH 


:)  umiesz się z siebie śmiać ? 


to bardzo trudne ...

tak przepracować emocje ...

ostatnie miesiące tak wiele mnie nauczyły ...

ileż razy dałam ponieść się emocjom ...

a tym samym oddawałam energię tym, co atakowali ...opluwali ...opowiadali nieprawdę ...

Ta cała historia z polityką  ...  dzisiaj uśmiecham się do siebie ...I do herbaty ...

bo przecież ...

nawet Postronny Mieszkaniec  napisał do mnie list ...tym razem nie zapytanie informacyjne ...

I grzecznie prosił mnie o życiorys...

chcąc mnie przedstawić na  swoim portalu informacyjnym ...

hmm...

I mogłabym tutaj użyć sarkazmu I odpowiedzieć ...tylko po co ? 

I moje życie jest otwartą księgą ...piszę o nim książki...I tutaj ...

i znam historię mojego kandydowania i to wystarczy...

Jakże się cieszę że  tak szybko ZOBACZYŁAM jaka to polityka ...I jacy ludzie ...

WYSTARCZYŁO ...

BARDZO DOBRZE WIEM CZEGO CHCĘ W ŻYCIU ...

NIE POTRZEBUJĘ TEGO ROBIĆ W TAKI SPOSÓB ...

ZNAM LEPSZE ...

TO WYSTARCZY ...

Cieszy mnie, że coraz więcej świadomych ludzi mnie czyta ...

Tak wiele piszecie do mnie prywatnie ...dziękuję 

Wierzę  że  moje słowa coś poruszają w ludziach i zachodzą w Nich zmiany ...

Po to piszę ...

Czasem piszę informacyjnie by Ludzie znali przekaz z drugiej strony ...nie tylko z jednej, która często mija się z prawdą ...

U mnie nie ma hejtu ...

podżegania do nienawiści...

komentarzy krzywdzących...

Pilnuję tego ...

jestem odpowiedzialna ...

Teraz skrupulatnie przygotowuję się do każdego ruchu ... jestem taktykiem ...przekonacie się o tym wkrótce...

idą zmiany ...

BYCIE NIEZACHWIANYM to bardzo trudna sprawa ...

5 lat jak tu mieszkam ...przyglądałam się ...

Już sam początek był zaskakujący ...poznana wcześniej  na Facebooku  Osoba zaprosiła mnie na kolację ...gdzie byłam zaatakowana przy moim dziecku ...

nie było poznania ...tylko ocena i to bardzo niesprawiedliwa ...a wszystko  z powodu strachu ... cyt." bo masz zasięgi i jesteś niebezpieczna " 

????

serio ? 

ta Osoba uważa się za przebudzoną i takie coś ?

byli świadkowie tego zdarzenia ...

puściłam...

potem wiele innych sytuacji totalnie mnie zaskoczyło...

Poznałam i poznaję też tutaj CUDOWNYCH LUDZI ...I DOBRYCH ...

jednak od początku roku  zaczęłam chodzić na Rady Miasta  a od maja na Komisję Skarg Wniosków I Petycji...

I widzę ...  

Dzisiaj dostałam odpowiedź  na to,  jaka jest tego przyczyna ?  Tego co ludzie tutaj sobie robią ...

Brakuje IM MIŁOŚCI 

UZALEŻNIAJĄ SWOJE ŻYCIE  OD OPINII INNYCH 

NIE POTRAFIĄ WYBACZAĆ 

NIENAWIŚĆ NIOSĄ W SERCACH LATAMI ...Często nie pamiętają za co ...

Ktoś to odkrył i wykorzystuje...I to w niebanalny sposób...

dziwiło mnie zachowanie naszych Władz ...jednak pewnego dnia usłyszałam coś co pracowało we mnie ...i przyszlo rozpoznanie :

TO NIEZACHWIANIE naszego Burmistrza...i ogromna madrość i dobroć ...

czasami potrzeba czasu i nawet atakujacych Watchdogów by ...zobaczyć ...

ja zobaczyłam ...

Kolejne wibracje dla Was : 

ŻAL : czujemy ubolewanie i myślimy że Bóg nas lekceważy ...a życie wydaje się tragiczne. To często stan żałoby...czujemy zniechęcenie...

tu pomagają łzy i uwolnienia ...

STRACH : ludzie którzy są na tej wibracji potwornie się boją ...czują niepokój  ...Bóg myślą że ich karze a życie wydaje im się przerażające...Wycofują się z życia ...

Innych chcą karać ...często karzą bliskich...dzieci ...przemoc fizyczna  i psychiczna ... hejt w internecie to też objaw ogromnego strachu ...OPLUWANIE innych ...ataki na Innych...donosicielstwo ...to wszystko ludzie którzy bardzo się boją ...robią to by od siebie odsunąć podejrzenia  ...

tutaj też wystraszeni i bojący się ludzie szukają silnego przywódcy...nie ważne kim jest ...byle obiecał że im pomoże...

POŻĄDANIE : tutaj jest ciągłe pragnienie więcej i więcej...Wydaje się ludziom że Bóg im odmawia ...mówią o tym ...życie wydaje się rozczarowujące...a proces dominujacy to zniewolenie ...to ogromne zniewolenie od pieniędzy, posiadania,  tu też są nałogi...zakupoholizm, alkoholizm, narkotyki

ZŁOŚĆ : tutaj ludzie myślą że Bóg jest mściwy i sami chcą się mścić ,  ta wibracja to agresja I bezsilność  ...życie wydaje się antagonistycznie ...tacy ludzie walczą z wieloma ludźmi,  bo żyją nienawiścią i poprzez agresję i mściwość biorą energię od innych ludzi ...

DUMA : tutaj myślimy że Bóg jest obojętny...Myślimy że inni gardzą nami i my gardzimy innymi ...Czujemy że życie jest bardzo wymagające i jesteśmy zadufani : ja sama ...ja sam...poradzę sobie ...nie chcę pomocy 

a DUMA PRZED UPADKIEM STOI 

I tyle o niskich wibracjach ...

bo kolejny poziom to 

ODWAGA 

I tutaj życie zaczyna być wykonalne, następuje ogromne wzmocnienie i Bóg wydaje się przyzwalający na wiele ...Aprobujemy więcej...I mamy ODWAGĘ BY ŻYĆ I SAMOSTANOWIĆ O SOBIE 

W kolejnym poście opowiem jak to jest być w wysokich wibracjach ...I jak kierować właściwie swoją energię


Dzisiaj jeszcze podpowiedź  jak być : 

NIEZACHWIANYM 

kiedy ludzie Cię atakują, hejtują , obmawiają itd

pomyśl: Mówią o sobie ...I puść to ...

kiedy Ktoś Cię źle traktuje ...

odejdź  od niego ...nie chcij  go mieć w znajomych i zajmij się swoim życiem...

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

kiedy Ktoś jest dla Ciebie dobry, pomaga Ci , wspiera ...pamietaj by mu podziękować...

pomyśl : to dobry Człowiek...może być blisko mnie ...

jednak też się nie uzależniaj od pochwał i takiej energii ...od dobrych uczynków innych ...wobec Ciebie 


STÓJ W SWOIM MIEJSCU MOCY 

MASZ WSZYSTKO I MOŻESZ OSIĄGNĄĆ WSZYSTKO 


ja to widzę tak : 

Kiedy Ktoś mnie dotyka ...pobudza moje współczucie i umiejętność wybaczania i puszczania ...

Kiedy Ktoś robi coś dobrego dla mnie ...pobudza moja poczucie wartości ale też ego, które kocha pochwały ...

dobrze jest czasem usłyszeć dobre słowa o sobie bo to uskrzydla ...

jak u mnie kilka dni temu : " ma Pani lekkie pióro"

I jeśli to wypowiada Osoba ważna dla nas ...to wiele znaczy ...

a jeśli Obca to tymbardziej...

bo jest obiektywna...nie zna naszej całości...


BYCIE NIEZACHWIANYM to STOJĘ W SWOJEJ MOCY ...

akceptuję swoje ŚWIATŁO I CIEŃ 

I nie zmieniają mnie opinie innych ...ani te dobre ani te drugie ...

rozumiesz ? 


OCENY INNYCH BĘDĄ...ale mogą Ciebie nie obchodzić ...

Od zazdrości Tobie bo ich to nigdy nie spotka, po miłość i uwielbienie...

NIE UZALEŻNIAJ SWOJEGO ŻYCIA  OD TEGO ...


wszystko było jest i będzie oceniane ...

przestań się bać !!!!!!!

nic Ci nie grozi !!!!


kiedy stoisz w swojej MOCY 

I ostatni przykład dzisiaj : 

pytacie czy nie boję się nocą chodzić do puszczy?  bo chodzę ...często...

NIE BOJĘ SIĘ 

bo to co wiem wystarczy ...

Kiedy stoję w swojej MOCY ...moja świadomość  ...wiem...że w puszczy nigdy nie jestem sama ...I nie tylko w puszczy ...

Nie można ZABIĆ DUSZY ...

nie można skrzywdzić kogoś kto się nie boi ? 

w puszczy mam wielu cudownych PRZYJACIÓŁ ...

opowiadam często o Nich ...przedstawiam moim Gościom i Przyjaciołom ...

Od kiedy czuję w sobie to miejsce ...

od kiedy mam MOC 

I wiem jak wielką moc mają moje myśli i słowa...

przestałam się bać ...

po śmierci klinicznej ...nie boję się też śmierci ...

a może to było już wcześniej  ? 

tak myślę...

Ktoś kto chciałby mnie dotknąć w jakikolwiek sposób ...musiałby dojść do miejsca w którym jestem ...a kiedy tu dojdzie ...jego świadomość  sprawi, że nie będzie chciał tego zrobić...

musiałby się uczyć i rozwijać siebie ...


Czuję spokój...I pokój w sobie ...

wybaczyłam wszystkim  i sobie ...

to stan cudownego NIEZACHWIANIA ...

stan radości bycia i życia...

poznaję tutaj ludzi ...często mówią o tym jak pięknie żyją ...jak pewna Pani wczoraj na ogródkach działkowych...84 lata ...I mówi że żyje tak dobrze bo wszystko  wybaczyła i wybacza na bieżąco...

I poznaję też Tych...co mówią że żyją w zgodzie z przyrodą i kochają ją ...a jednak puszą się i brak im pokory ...uważają się za lepszych i inni od nich powinni uczyć się życia...

I poznaję cichych i głośnych...w wysokich wibracjach  i w niskich ...

od razu czuję kto chce wziąć  moją energię...


Zapytaj się siebie : 

w którym miejscu ja jestem? 


a potem pamiętaj...możesz od teraz to zacząć zmieniać...

to tylko Twój wybór ...

Laurka  ❤️

ps.  jest nas całkiem wielu tutaj ...

mój dąb...tyle widział przez setki lat ...a stoi ...NIEZACHWIANY ...

bo życie nie polega na rywalizacji ...



albo Dąb Dunin 






i mój ukochany Dąb ...





I ja przy nim kilka dni temu ...ileż mi opowiedział ...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.