fb

poniedziałek, 4 września 2023

SZCZĘŚCIE I ŚWIADOMOŚĆ SIEBIE

 SZCZĘŚCIE 

...czym jest ? 

Czy dla każdego to to samo ? 

Kto nam może je dać ? 

A może nikt ? 


Czy Bóg chce byśmy byli szczęśliwi ? 


te i wiele pytań często słyszę  ...


MAPĘ ŚWIADOMOŚCI  przedstawiłam Wam w kilku ostatnich postach ...I jak już wiecie to nasze pojmowanie świata, nasz stan umysłu i to jaką mamy wizję Boga czy wizję Życia oraz jakie procesy w naszym życiu dominują ... zależy od naszego poziomu wibracji w której jesteśmy  ...

Świadomy Człowiek widzi inaczej i szerzej ...

Będący w niskich wibracjach...a więc nie świadomy ( bo jeśli wie to czemu tam jest ? ) 

nigdy nie zobaczy światła...nie doświadczy miłości...dopóki nie wejdzie w wyższe wibracje ...

I nie zwiększy swojego poziomu energii...

Co może w tym pomóc  ...pisałam...

Na pewno Świadomy Człowiek  będzie szukał spokoju ... otaczał się ludźmi wysokowibracyjnymi bo przy Nich i On wzrasta ...będzie szukał towarzystwa Osób szczęśliwych...jeśli chce być bardziej szczęśliwy...

I dla przypomnienia tylko : 

jeśli od rana Sąsiadka marudzi...narzeka ...to po co to robi  ? 

by wziąć  energię od kogoś kto ma więcej  ...

jeśli Ktoś pisze nieprawdę o Tobie ...to popatrz jakie ma intencje ...chce Cię rozzłościć bo tak weźmie  od Ciebie  to czego ma w deficycie ...

itd...

Dlatego nie dawaj swojej energii...

Jeśli chcesz pomóc komuś to spraw by jego wibracje wzrosły ale nie Twoim kosztem ...

Weź  na spacer do lasu ...

Porozmawiajcie ...

Albo pomilczcie ...

Las uzdrawia...energia drzew ...energia wszystkiego co tam jest ...każdy ptaszek ma swoją energię...żubry ją mają niesamowitą...energia  spokoju...

Pójdź  na ogródki działkowe...to zaczarowane ogrody ...mnóstwo tam kwiatów i wysokowibracyjnych Dusz ...Starszych Ludzi ...

Dużo  się dowiesz ...o sobie ...

Idź  na pole i śpiewaj ...to uzdrawia Duszę ...

Śpiewaj z całego serca ...

Mocno i przejmująco ...POZWÓL SOBIE 


tak pozwalaj sobie na szczęście...

Szczęścia  nie ma w przeszłości...po co więc tam ciągle grzebiesz ?  Uzdrów  to i zostaw ...uwolnij...

Szczęścia też nie ma w przyszłości...jeśli dotąd myślałeś  inaczej ...to błąd...

Przyszłość należy wypełnić marzeniami i celami ...warto mieć do czego dążyć...

ale tam nie ma naszego Szczęścia...

będzie jak je stworzysz...TU I TERAZ 

to ma znaczenie...

tylko teraz możesz coś zmienić  ...

MOJE SZCZĘŚCIE  JEST TUTAJ ...WE MNIE ...

nie na zewnątrz 

nikt mi go dać nie może...

a Bóg ...cieszy się kiedy się rozwijamy ...kiedy nasza świadomość rośnie ...

kiedy umiemy być szczęśliwymi ...


Tylko my sami możemy sprawić sobie szczęście...

Inni ...nawet gdyby najbardziej  nas kochali i dbali o nas ...jeśli my będziemy nieszczęśliwi...nie dadzą nam szczęścia...

warto to wiedzieć ...

są kobiety, które myślą że mężczyzna może dać im szczęście...

I są mężczyźni...nie raz to słyszałam...myślą że to kobieta ich uratuje ...lub sprawi że będą szczęśliwi...

no nie ...

nikt nie ma takiej mocy ...

można być w związku...relacji ...ale nie być szczęśliwym...

jeśli jesteś pustym NACZYNKIEM i siebie nie kochasz...to czym się podzielisz  ? 

to podstawa wszystkiego ...

kochać siebie i umieć być szczęśliwym człowiekiem...

wtedy możemy uszczęśliwiać  innych  ...????

też nie ...

kiedy spotykają się dwie osoby na tym samym poziomie ...świadomi...kochający siebie ...wtedy mogą się łączyć Ich energie  i mogą w świat wysyłać jeszcze więcej miłości...

kiedy któreś z nich jest w deficycie ...albo oboje ...to będzie jak przeciąganie liny ...

rywalizacja i cierpienie...niestety ...

pierwsze dwa lata działają inne energie ...a potem ? 

jeśli nie było miłości...kończy się proces 

PODOBNE PRZYCIĄGA PODOBNE 

wspólne pasje, zainteresowania , to bardzo wiele...

jeśli do tego kochają przyrodę ...to już prawie sukces 

a świadomość  ? 

tu warto zawsze się przyjrzeć...

Ona czasami przychodzi z wiekiem ...ale świadomość  to wiedza  przede wszystkim...

To umiejętne korzystanie z energii...

To szczęście w drobiazgach ... 

I ogromna wdzięczność 

za życie 

za zdrowie 

za to że dostałam kolejny dzień i obudziłam się 

za wschód słońca 

I za zachód słońca 

niepowtarzalne ...

za to kogo spotykam ...

I za to jak radzę sobie ...z emocjami ...

za pracę, która mnie cieszy tak bardzo ...

za to co potrafię ...

za to kim jestem ...nie to co myślą o mnie niskowibracyjni ...Im współczuję...

za to co mnie otacza ...

za puszczę którą tak kocham ...bezwarunkowo ...I cieszy moje serce że już niebawem będzie zdrowiała ...bo wreszcie Leśnicy będą mogli zadbać o Nią właściwie...

za moje talenty ...mam ich tak wiele ...

za moich Synów  cudownych ...których kocham bezwarunkowo i zawsze ...

za ...


za to że dzisiaj zakwitł hibiskus i ucieszył moje serce ...





za poranną kawę ...

I wodę z octem jabłkowym zrobionym samodzielnie ...

za dobrych ludzi na mojej drodze ...bo uskrzydlają mnie ...

I za tych drugich ...bo uczę się ich akceptować ...mimo wszystko...

za wszystko...

mogę tak jeszcze wiele wymienić ...

a Ty ? 


za co Jesteś wdzięczna? wdzięczny ? 

o co prosisz o poranku ? 

moja medytacja dzisiaj była o ...zostawię to dla siebie ...bo mniej znaczy więcej...

Czuję rozpierające szczęście ...I radość  ...


Laurka  ❤️


ps. moją szczerość  ludzie czasem odbierają jak atak ...to w jakiej  są wibracji ?

postaraj się mnie poznać zanim ocenisz ...

I ludziom w polityce dziękuję...to zawsze niskowibracyjni ...ileż Oni muszą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.