fb

poniedziałek, 13 czerwca 2016

List do moich Dzieci

Kubuś, Bartuś,  Kajtuś i Romuś ...

Kocham Was najbardziej na Świecie.
Każdy dzień kiedy się rodziliście będę pamiętać do końca życia. To były cudowne chwile.
Kiedy pierwszy raz całowałam Wasze stópki i czółka, kiedy witałam Was na Świecie.
Moje Skarby.
Każda chwila, kiedy mam Was blisko jest bardzo piękna.

I rozumiem, że Jesteście dla Świata...więc rozumiem wszystko.

Rozumiem i wiem dlaczego nastolatki robią to i tamto i wszystko Wam wybaczyłam i kocham dalej.
Zrozumiecie, że niczego nie jestem Wam winna. Dałam Wam życie, a to największy dar i wychowałam Was na dobrych Ludzi.
Wybraliście taką drogę, szanuję to i nie walczę , nie proszę , nie szukam kontaktu z Wami...
Przyjdzie czas, że Wy go szukać będziecie i to nie tylko, kiedy potrzebujecie pieniądze.

Zawsze jestem dla Was kiedy :
Potrzebujecie rozmowy
Potrzebujecie przytulenia
Potrzebujecie zrozumienia
Potrzebujecie pomocy ...itd...
bo jestem Waszą Mamą i zawsze to wszystko ode mnie mieliście.
Jak dorośniecie będziecie umieli spojrzeć z boku i ocenić uczciwie. Teraz robicie to co jest dla Was łatwiejsze i prostsze ...i ja to rozumiem, tak robi większość dzieci w Waszym wieku.

Kocham Was  i  Jesteście Miłością mojego życia .
I mówię Wam to bardzo często.
Cudownie jest Was przytulać...takich dużych Chłopaków i moje Maleństwo .
Romuś, który jest moim promyczkiem...który był czas, że to dla niego co rano otwierałam oczy i wstawałam, aby Go zaprowadzić do szkoły.
Ten rok był moim rokiem przemiany...ogromnej.

Za kilka dni Dzień Matki ...jadę w moje ukochane góry z moim Skarbkiem.
Potem Dzień Dziecka ...chciałabym aby był dla Was wyjątkowy  i taki będzie.
Zawsze będziecie moimi Dziećmi...nawet dorośli jak Kubuś...

Jestem z Was bardzo dumna i marzę, abyście dobrze wybrali swoją drogę życia, robili to co kochacie i w tej materii słuchali tylko swojego serca...nikogo z boku.
Nie spełniajcie czyichś oczekiwań, nie słuchajcie tych co będą mówili, że macie żyć inaczej ...
Słuchajcie serca i idźcie za nim...
Żyjcie z pasją i bądźcie szczęśliwi ....
O tym marzę....

Kocham Was i co wieczór i rano tulę do serca...kiedy rozmawiam z Wszechświatem...

Wasza Mama







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.