fb

poniedziałek, 4 lipca 2016

bycie dobrym stanie się modne....

NIE OCENIAJ DO CHOLERY !!!!
Pomyśl i zastanów się kilka razy co dajesz innym ?
Wszystko wróci !
A jeśli się tego boisz ...to pomyśl co zmienić w sobie ...a nie jak komuś dołożyć !
Kiedy ów leży przygnieciony Twoim błotem ...to jak do cholery ma robić cokolwiek ???
Dzisiaj kolejne listy ...od pięknych Ludzi , którym Rodzinka i Pseudo przyjaciele umilają życie ...a przecież kiedyś rozumieli, pomagali, ale jak się potem okazało bo sami mieli w tym korzyść ...kiedy zobaczyli słabego prezesa upadłej firmy ...to odeszli i jeszcze obrzucili błotem ...
To kim WY KURWA Jesteście ????
Nie pomagaj jeśli nie możesz ...
Człowiek kilka razy chciał sobie życie odebrać ...a Oni dalej to robią...
Po co ???? PYtam ???? I Ty nazywasz siebie dobrym człowiekiem ???
I do Kościoła chodzisz ???
Nie na tym polega pomaganie innym ...
To nie jest rozwój osobisty ...
Leciałam samolotem ...kolejny raz przypomnienie :
" załóż maskę najpierw sobie, potem pomóż innym "
Dzisiaj oberwałam również i ja ...osobiście ..."bo jak mogę jeździć sobie do Anglii to mam aby się rozliczyć " ...
No to teraz patrzcie ...pisze o sobie książki , opisuję swoje życie ...i na swojej drodze spotykam wielu ludzi...różnych ..rozmaitych... dobrych i tych co wybierają inaczej również ...bo ja ich nawet nie nazywam złymi...nie ma zła, jest tylko brak dobra ...
i od 21.03.2015 roku jeżdżę po Polsce i nie tylko ...dla LUDZI ...
Jeżdżę nie rzadko płacąc za przejazd moimi książkami ...ostatnie kilka razy zdarzyło się , że otrzymałam wynagrodzenie za występ ...i nawet nie upominałam się o pieniądze obiecane za przejazd widząc jak trudno jest zorganizować konferencję, wieczór autorski, spotkanie z ludźmi. Wszystko organizują mi DOBRZY LUDZIE, Ludzie, którzy widzą sens mojej pracy, Ludzie o ogromnych sercach i każda z Tych osób jest w rozwoju osobistym.
Oczywiście nie są to spektakularne wystąpienia, mega sceny ...ale jak to ja zawsze mówię : " BĘDZIE KTO MA BYĆ I CI CO MAJĄ PRZYJŚĆ PRZYJDĄ" ...ba proszę nawet aby nie proponować Im pączka i kawy, bo chcę aby przyszli świadomi Ludzie... Potem widzę po spotkaniu jaki jest oddźwięk ...i Ci nie gotowi na wiedzę ...no cóż ...nie rozumieją i dalej żyją w swoim świecie ... większość na szczęście zmienia swoje życie ...i to jest piękne...
Jeżdżę bo jeśli jednej osobie pomogę to wiele dla mnie znaczy, a jeśli większej ilości, to sukces.
W zeszłym roku Ktoś z Świata Rozwoju podpalił się aby mnie reklamować na konferencjach ...i jak zapałka zgasł, ale zanim to zrobił chciał abym mu wysłała tabelkę gdzie i kiedy byłam i ile osób było na sali i kto mi to organizował... hmmmm....
Kochani wszystko jest tutaj ...można obejrzeć cały mój profil...każde spotkanie jest uwiecznione zdjęciami i opisem.
było Ich 84 ...w sobotę 85 wystąpienie we Włocławku ...kolejny raz będę bo tam Ludzie szukają drogi do siebie i do marzeń ... pomogę...bo ta droga którą przeszłam była ciężka, ale mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwa ...bo odnalazłam spokój ...i siebie ...i już nie potrzebuję nikogo aby ten stan mieć w sobie. Oczywiście , jak każdy człowiek mam gorsze i lepsze dni ...ale wstaję ..i to jest najważniejsze ...
Moja sytuacja finansowa jest słaba, bo jestem w trakcie upadłości konsumenckiej i to co dostaję za książki, czasem za wystąpienia, starannie wydaję oglądając każdą złotówkę, ale już się nie obwiniam i nie daję wmówić ze nic nie potrafię, bo nie jest miernikiem umiejętności zasobność portfela.
Co niestety próbują niektórzy trenerzy wmówić, a to bzdura, bo to próby umniejszenia czyjejś wartości. Znam cudnych Trenerów którzy nie obnoszą się z tym ile zarabiają i jakie firmy obsługują, ale znam tez takich co wiele potrafią i potrafią nauczyć, ale nie biorą za to ogromnych pieniędzy, bo robią to dla Ludzi ...dla Tych co nie mają kilku tysięcy na Coaching albo szkolenie, aby mieć dobrą pracę. I takich szanuję najbardziej.
Bo tak myślę, że gdzieś niektórzy się pogubili w tym rozwoju osobistym i pieniądze przysłoniły im wszystko ...
Mój Mistrz Nick Vujicic wszędzie zaprasza tych którzy nie mogą biletu sobie kupić. W swoich podróżach pokazuje swoim przykładem co jest ważne i troszczy się o najmniejszych. Przyjrzyj się osobie do której jedziesz na szkolenie i zobacz, czy również to robi ???
Jakim jest człowiekiem ???
Jeśli chcesz się uczyć to możesz pracować przy szkoleniach, zawsze to sposób aby się czegoś nauczyć. Są tez inne sposoby, ale szukaj i działaj !
Ja sama brałam udział w konkursach i je wygrywałam, a potem było szkolenie...a czasem kiedy dostaję bilety to je daję po prostu innym ...nigdy nie sprzedaję tego co dostałam ...przekazuję dalej...
Też tak możesz ....tylko szukaj sposobu...
Byłam teraz tydzień w Anglii ...było cudownie ..dzisiaj o tym obszerna relacja na moim blogu będzie ... byłam zaproszona, miałam opłacone bilety mój i Guzika i pobyt ...w pięknej międzynarodowej Rodzinie.
Oczywiście już oberwałam za to od kilku osób, bo zazdrość to Polskie jakże ...
Jednak mam na to wyjebane ...i to dokładnie takim słowem określam świadomie...żebyście zrozumieli jak bardzo ...
Wasze oceny i domysły...to Wasze Iluzje...
Mój świat jest inny ...jak bardzo ...już niedługo się przekonacie ...
jestem inna ...taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak ....bardzo ....
Bo myślę o sobie ale zaraz potem o INNYCH Ludziach ....dlatego tak wielu Ludzi myśli o mnie  i za to bardzo dziękuję 
Upominam się o Tych Najmniejszych ...tak ...i idę swoją ścieżką ...
i nawet jeśli jest w lesie ...pośród traw, to ja taką lubię....a pieniądze ...no cóż ......kiedy będę po upadłości to zobaczycie jak bardzo potrafię je zarabiać...hmmm...a może i tego nie pokażę ...bo po co ??? zrobię to tylko dla siebie ...
i oczywiście aby móc jeszcze bardziej pomagać innym Ludziom...
taki mam cel...
Umiem otwarcie przyznać, że mam długi.
Potrafię być upadłym konsumentem, bo tylko Polacy tak oceniają innych, po grubości portfela, gdzie indziej jesteś człowiekiem...
Potrafiłam zaakceptować, że jestem matką, której dzieci wybrały wygodę niż bycie piękną rodziną, a i to IM wybaczyłam i kocham bezwarunkowo, choć już nie pozwalam wykorzystywać.
Jestem piękną Kobietą i zasługuję na cudownego mężczyznę, który pokocha mnie taką jaka jestem ...i nie będzie się bał mojej przeszłości , ani sytuacji...bo to już było ...a mam w sobie wiele piękna i chcę się nim dzielić.
Jestem dobrym człowiekiem i uczciwym, tylko spróbuj zrobić cokolwiek w sytuacji kiedy :
każda praca kończy się po miesiącu, kiedy komornik list wysyła do pracodawcy
większość boi się osoby po takich przejściach, bo przekonanie, że zła energia, przyciągam kłopoty, itd , albo " mogę mieć pracownika z mniejszymi umiejętnościami , ale mieć spokój ..."
nawet osoby które robiły skład mojej książki i korektę tez dostały listy od komornika
musisz gdzieś mieszkać, dziecko chodzić do szkoły , wynajem to ogromne kwoty ( miałam szczęście w ostatnim roku, bo kiedy spóźniałam się z płatnościami, to mieliśmy i tak dach nad głową, dziękuję Maju i Kaju )
i bycie samotną matką ...hmm..to już zupełnie mało kto rozumie, kiedy dziecko jest chore a Ty nie możesz pracować...
a potem pieczesz nocami domki...i robisz mnóstwo innych rzeczy na czarno, żeby mieć na chleb ...
no ....chcesz się zamienić ???????
to do KURWY nie oceniaj !!!!!!!
Nie waż się !!!!!
nie każdy jest tak silny jak ja ...bo mnie hartowało życie od poczęcia ....ale nie każdy tak miał...i może nie wytrzymać....
może rozejrzyj się wokół jak pomóc ????
Bieda nie jest zakaźna ....do cholery !!!!
Możesz jeździć super autem ....i to dobrze ....to nie jest zarzut ...tylko mój podziw...ale pomyśl ile robisz dla innych ...i spójrz dalej niż na czubek własnego nosa.... i pomóż....
Dlaczego ten co ma nie wiele pomaga ???? a TY nie ???
Dalajlama powiedział: " że jeśli przynajmniej 10 % swoich dochodów przeznaczysz na pomoc mniejszym, będziesz na koniec życia szczęśliwy, będziesz czuł radość cały czas "
to kiedy zaczniesz ????
i zawsze zanim kogoś obrzucisz błotem ...pomyśl ...czy wstanie ?
Czy to jest sposób ?
czy tak pomagasz ?
czy chciałbyś będąc w jego butach, aby Tobie Ktoś tak zrobił ???
Kościół zrobił wiele złego. Człowiek wychowany w poczuciu winy i cierpienia i szlachetności tego, jest marionetką ...Wielu ludzi odeszło od Kościoła, bo zobaczyli, że pomaganie innym jest niczym innym jak nabijaniem ludzi w butelkę, a potem bentlejami się Ci na górze rozbijają ...taka prawda...i kiedy człowiek czuje się tak oszukany...kiedy widzi ogólne społeczne przyzwolenie na to...kiedy widzimy w mediach, że wszyscy oszukują i kradną...i tylko same złe rzeczy....wszędzie bitwy i rozgrywki nieczyste o kasę...to człowiek może stracić wiarę ...wiarę w uczciwość, dobrych ludzi i zwyczajną chęć pomocy. Nawet Tych co od wielu lat tak bardzo pomagają, jak Jurek Owsiak, znajdą się tacy co gównem obrzucą ....dosyć !!!!!!!!!!!!!!!
No przecież tak nie można ...
Bądźmy uważni ....
Dalej pomagajmy ...
Bądźmy dobrzy dla siebie i innych ...
Nie oceniaj i nie odrzucaj kogoś, bo jest biedny ....
" nie czyń drugiemu co Tobie nie miłe " ( a to już z BIBLII )
idę małymi krokami ...do swoich marzeń...
marzę , aby świat był lepszy a ludzie bardziej życzliwi ...
i wiem, że to jest Polsce potrzebne ...bo gdzie indziej ...tak już jest ...
Jak piękni są Ludzie w Anglii napiszę dzisiaj na blogu ...
i wiem dzisiaj po co tam byłam ...i po co będę znowu ...
nie będę krzyczeć o Polskości ...i zarabiać kasy na tym ...
tylko pomagam innym ludziom być lepszymi ludźmi ...
i zmieniam w ten sposób Świat ...i Polskę...
Nie obchodzi mnie polityka...bo jest dzisiaj jednym wielkim bagnem...
obchodzą mnie ludzie... i moje dzieci ...chcę aby żyły w lepszym świecie ...i dopóki sił i zdrowia wystarczy będę to robić...
w ciągu tego roku nocowałam w ponad 70 domach ....zawsze było ciepło i życzliwie ...oboje z Guzikiem traktujemy to jak przygodę i taką teraz naszą drogę...taki czas....
to również praca ...i to nie raz przypłacona łzami i obolałym obojczykiem od noszenia walizek i książek ...ale warto ...
kiedy dostaję listy od Was ...to jestem na szczycie ....na moim Evereście ...za każdym razem...
każdy Wasz sukces ...to moja gwiazdka w niebie ...kolekcjonuję je ... 
Jeśli wytrwałeś do końca wpisu to napisz chociaż co poczułeś ...i pokaż Go innym ...
czas już skończyć z dulszczyzmem w Polsce ...i zacząć nowy rozdział :
pt. SZCZĘŚLIWE DOBRE ŻYCIE
możesz takie mieć...to zawsze Twój wybór ....decyzja i działanie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.