fb

poniedziałek, 9 czerwca 2014

siła jest we mnie ...siła jest w Tobie....

od kilku dni z czymś się zmierzam.....

z czymś walczę....

próbuję to pokonać i uda mi się....

czasami ten stan sprawia, że nie śpię w nocy....

bo potok myśli zagłusza bicie mego serca...

jak trudno czasem chwycić równowagę....zmierzyć się z życiem...
jak trudno kiedy wszystko od kogoś innego zależy...
a kiedy pytasz, prosisz ...słyszysz tylko ataki w swoją stronę....to boli...

ja to przetrwam...

i będzie dobrze...

ale doświadczenie zapamiętam...na długo...

jakie to ważne z kim się robi interesy....

wytrwam...doszłam tak daleko, to wytrwam i sobie udowodnię, że potrafię...

to dla mnie ważne...



i wstanę...już wstaje z podniesioną głową....

znalazłam miejsce w kalendarzu na 30 minut kiedy się wyłączę...odpłynę w świat który uwielbiam...
i zregeneruję....

będzie dobrze....

dzisiaj do 21.00 pracuję....ale to mi nie przeszkadza :-) kocham swoją pracę...


cudnego dnia dla Was....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.