fb

niedziela, 1 czerwca 2014

Dzień Dziecka ....wspaniały dzień...nie tylko dla dzieci....

...nie mam już siły...nawet pisać...marzę o śnie...w ostatnich kilku dniach ...spałam po kilka godzin w nocy...

i nie żalę się...tylko chcę żebyście wiedzieli...że mimo że tak bardzo zmęczona...to jestem bardzo szczęśliwa...
udało mi się wreszcie tego dokonać.....
...malutkimi krokami zmieniam myślenie ludzi....
zauważają...jak ważne i jak bardzo wspaniałe są dzieci...
i dzisiaj sporo z nich się dowiedziało, że nie wystarczy się rodzicem urodzić...że dzieci są po to aby nas wychowywały i uczyły wszystkiego...tak samo jak my ich uczymy i wskazujemy drogę....
taka jest prawda....

dzisiaj nie mam siły Wam tego opisać...ale obiecuję że na dniach to zrobię...

najpiękniejszy widok dzisiaj :

Kiedy dzieci z Rodzicami wspólnie się bawią..uczą...i uśmiechają....
nie ma większej nagrody...





i tym miłym akcentem mówię Wam DOBRANOC....dzień był piękny...

dziękuję Wszechświecie i proszę o więcej...
takich cudnych dni....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.