fb

niedziela, 18 maja 2014

podobno optymizmem zarażam....sami się przekonajcie.....

"a po nocy ...przychodzi dzień...."  
czasem wole tę noc...kiedy można w spokoju i skrytości serca przemyśleć wszystko...

i konsekwencja to coś co jest niezbędne....
czego uczę się od Wielkich Mistrzów....czytając Ich Biografie i ....dążąc do swoich marzeń...ciągle wyznaczając nowe cele....

wstaję wcześnie...i wcale nie dlatego, że cyt. " prezesi wstają najwcześniej" ...tylko dlatego, że lubię się przygotować do dnia....do nowych wyzwań ....do życia...lubię wyjść na mój Balkon Świata ....podnieść ręce i ....podziękować....za kolejną przespaną noc...za spokojny sen moich dzieci...za marzenia w których znowu we śnie szybowałam....i za nowe siły...nowy zapał....
potem proszę o dobry dzień...nie o słońce i nie o deszcz...ale aby ten dzień był dobry....aby dobrzy ludzie stanęli na mojej drodze i życzliwi....i takich spotykam :-)

dzisiaj niedziela...zabieram dzieci ze sobą...

i pokażę im kolejną drogę do marzeń....jak ją znaleźć i jak dojść do nich...

i im to pokażę :-)

potem praca którą kocham...

i wieczorem...nad jezioro spacer....sama....z moimi myślami i marzeniami....

brakuje mi tak bardzo ostatnio na to czasu....

ale najpiękniejsze jest to co powiedział ostatnio mój Bartek :
- " Mamo czy Ty się zakochałaś ? "
- Nie, a dlaczego pytasz ?-otworzyłam szeroko oczy
- "Bo znowu śpiewasz w łazience....a tak robiłaś zawsze jak byłaś bardzo szczęśliwa"
- hmmm :-) no cóż, Ty chyba Masz rację....ja jestem szczęśliwa- odpowiedziałam

a pomyślałam, że szczęśliwa w swoim własnym Świecie, w moim DOMU w sercu...który stworzyłam...
i spełniło się kolejne moje marzenie :-)
teraz napełnię je dziećmi i ...będzie takich 100 miejsc w Polsce :-)

Myślałam , że potrzebuję więcej czasu, aby odpocząć...po budowie....a już czuję , że mogę ruszać dalej :-)

tylko teraz rozsądnie...najpierw to musi pięknie hulać....i będzie :-)

a potem...nawet Londyn czeka....nic mnie nie zatrzyma :-)

cudnej niedzieli dla Was:-)

i DOMU w sercu ....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.