fb

niedziela, 9 lipca 2023

TACZKA OBORNIKA W SALONIE ...

Poranek niedzielny ... spokój ...

Przyjaciółka wpadła na kawę ...

Druga zadzwoniła i opowiedziała wczorajszą Kupalinkę...

Chciałam pojechać, lecz nie było jak i trzeba też było odpocząć...organizm domagał się snu ...po maratonie ostatnich dni ...

Spałam jak dziecko z Melcią wtuloną we mnie ...tak tęskni za swoim Ukochanym Panem ...

Syn ma wakacje...zasłużone w pełni...obóz jezykowy ...bo nauka języków to przyszłość...

Dzień rozpoczął  się pięknie i piękny będzie...

bo zadbam o to by taki był ...


Ostatnie dni były cudowne. Zawsze kiedy mogę być w puszczy ...mam dobry czas ...

Tam jest nie tylko niesamowita energia ...tak wiele się dzieje ...ale jest też ogromnie dużo piękna ...na każdym kroku ...

Kiedy przywitasz dzień przed wschodem słońca...wśród traw zroszonych i pajęczynami otulonych ...zrozumiesz ...

To trzeba poczuć....


tam zagina się czasoprzestrzeń ( dosłownie )  ...pojawiają się inne wymiary ...

możesz zrozumieć i poczuć jak bardzo jesteś tego częścią  ...

jak Wszechświat wspiera Twoje myśli i słowa...

jak dzieją się cuda ...

czasem nawet Ktoś Ciebie obserwuje z boku ...

I...





I zobaczysz siebie w tym wszystkim ...

dobrze jest spojrzeć na siebie ...

często to robię ...

patrzę  z pozycji obserwatora z boku ...

lub oczami Kogoś kto jest w tej roli ...

EMPATIA to coś co dane jest nam ludziom ...lecz wielu nie wie czym jest i nie stosuje ...

dlaczego ? 

bo nikt Ich tego nie nauczył ...

bo tak jest wygodnie ...

bo po co myśleć co Ktoś inny czuje  ? 

bo idą za tłumem, bo skro " ludzie tak gadają to coś w tym jest " ...itd

bo ....

powodów jest wiele ...

jednak bez EMPATII dzieje się wiele złego...

Zło tylko czeka by tak działać...wykorzystuje takich ludzi do swoich gierek i manipulacji ...

Pamiętacie opowieść Indian o BIAŁYM I CZARNYM WILKU ? 

wygrywa ten, którego karmisz ...

pomoże Ci ten,  który ma siłę bo ją mu dałeś  ...

Nie ważne czy Ktoś wie o tym, czy nie ...

W ENERGII NIC NIE GINIE....WSZYSTKO WRÓCI ...

lub dla tych co wierzą w BOGA ...BÓG WIDZI WSZYSTKO...każdy Twój uczynek ...to nawet dzisiaj gdybyś opuścił ciało to co z Tobą będzie  ? 

Każdy człowiek to Ciało i Dusza ...każdy...choć czasem wydaje nam się, że niektórzy Duszy nie mają ...tyle robią złego...

Ich pobożność na pokaz, a żyją tak jakby byli samym Bogiem ...oskarżają...chcą karać ...obmawiają i kłamią ...

To są pobożni ludzie  ???

Są i tchórze, którzy piszą o tym czego Ktoś nie robi  a sami nie popełnili żadnego artykułu, tylko równoważniki zdań, zaczepki ...byle ludzie czytali i podsycać nienawiść i hejt ...uważajcie na nich ...

Są też klakierzy ...którzy w prześmiewczy sposób drwią z ludzi w Hajnówce....I Ci co im wtórują..

polubiają ich posty ...komentują tendencyjnie....bo ...sami też niczego nie tworzą i chcą  " by wreszcie nie zamiatać pod dywan " ..

Tak ...tutaj ludzie żyjący  w strachu piętnują innych ...po co ? by być nie ważne z kim ...byle był silny  ( ta SIŁA to też często wydmuszka ...bo Człowiek który z wszystkimi walczy,  nie potrafi zbudować relacji, kto wszystko krytykuje a niczego dla mieszkańców nie stworzył realnie ...Kim jest ??? ) 

Dawid Hawkins w swojej książce  SIŁA CZY MOC

podaje przykłady ludzi żyjących w STRACHU ...polecam ...

 ( często Ci ludzie straszą innych i niszczą )  

Ludzie poszli za Stalinem i Hitlerem ...nie dlatego że byli świetnymi przywódcami  tylko dlatego że im naobiecywali...I wprowadzili  ogromnie dużo strachu ...obozy ...więzienia pełne itd....

I w dzisiejszych czasach widzimy wiele zastraszania ...choćby Covid Pandemia ...Szczepienia ...wojny ...

Nie żyjemy w czasach pokoju ...choć tak bardzo byśmy chcieli przecież. 

Doszło do absurdów, że 4 Radne oskarżają Dyrektora Przedszkola i są świadkami w sprawie ...

A co One mogą wiedzieć o tym co tam się działo i to 12 lat temu  ? 

Chcą  rozliczać  historię ...opartą na plotkach i pomówieniach osób, które nie tylko same zrobiły wiele złego,  nie mogły pogodzić się z utratą funkcji choćby Dyrektora,  a same łamały prawo ( przyjęcie roweru od rodziców wychowanków zgodnie z zamówieniem i inne ...też wiele słyszałam) , same stosowały mobbing wobec Dyrektor Przedszkola...jest nawet taki zapis przecież, są dokumenty,  siały plotki i nienawiść,  atakowały psychicznie i fizycznie (  niektóre Radne mają wyroki skazujace  a nadal stosują stalking nazywając choćby innych stalkerkami ... publicznie ). Dyrektor Przedszkola  pozwoliła dopracować do emerytury mimo wszystko, a wdzięczność  jaką Ją spotyka to zwykła PODŁOŚĆ LUDZKA. 

tu się zatrzymam 

INTERPRETACJA PRAWA 

nie można go interpretować dowolnie na własne potrzeby i "widzi mi się"  osoby 

przykład: w szkołach nauczyciel może coraz mniej, dzieci to wiedzą i robią co chcą ...potem przyjdzie rodzic ...zaatakuje nauczyciela ..

I...kto Go ochroni  ???

jest wiele dzieci sprawiających trudności...różne ...nie tylko bijących ( bo same są lub byly bite ...choćby w szkole i to nie tylko przez kolegów,   lub domu ) ...są też takie, które stosują metody rodziców ...czyli piętnowanie, bo np. Ktoś nie chodzi do Kościoła lub Cerkwi, albo nosi kolorowe skarpetki i kapelusze ...a potem matka takiego dziecka na wywiadówce atakuje rodzica, że ma "dziwadło" ...bo przecież ona wie najlepiej ...co jest dobre dla innych dzieci ...I jak mają być ubrane ... 

a nie widzi że z jej dzieckiem dzieje się coś złego...że sama doprowadziła do pewnych sytuacji...itd...  że nie można uczyć dzieci alienacji i piętnowania i że zawsze mają rację ...

że nie można pozwalać, by mała dziewczynka wchodziła do szatni chłopców nastoletnich, bo to wychowanie w domu ...tego należy uczyć ...

albo Tato...który przy całej klasie źle mówi o innym dziecku, którego nie ma w szkole ...kto pozwala na to ? 

lub w innych miejscach publicznych ...

tak niestety...wiele jest takich przykładów...

a ja uważam, że to co w szkole, powinno być tam załatwione... między dziećmi...od tego są nauczyciele ...

chyba, że jest łamane prawo ...wtedy oczywiście trzeba działać...

przykład 2:  w zakładach pracy ...okres ochronny dla ludzi przed emeryturą ...I...wielu ludzi to traktuje jako czas, kiedy mogą spokojnie dopracować i nie bać się że zostaną zwolnieni. 

Jednak bywają tacy co uważają,  że " I tak nie może mnie zwolnić to będę robić co chcę " 

I nie słuchają pracodawcy, mimo upomnień, notatek służbowych, wpisów do dokumentów...

Palą papierosy ...zostawiają dzieci w przedszkolu bez opieki ...

Potrafią nawet stosować mobbing wobec osoby zarządzającej...bo I tak ich nie wyrzuci, bo nie może ... ( są i na to  świadkowie, którzy widzieli i chcą pomóc ) 

Otóż może ...ale może miała dobre serce i mimo tylu przykrości ... pozwoliła dopracować...

postawcie się w obie role  ...I zobaczcie ...

poczujcie ...

wystarczy teraz Ktoś, kto skłóca miasto ...kto zniszczył dział Marketingu I Promocji Miasta...ktoś kto niszczy wszystko ...by poszły za nim....

którego wilka karmisz  ??? 

I kto stoi po której stronie  ???

podział jest bardzo widoczny ...

Tylko prawda się obroni ...

Już są wyniki KONTROLI ...

Teraz wyjdą na jaw romanse z Baciuszką Pani, która stoi po stronie tych co oskarżają Panią Dyrektor... ( anonim i zarzuty, że romansowała z duchownymi i Panem BURMISTRZEM był ...a okazuje się że Ci co oskarżają opowiadają o sobie) ...napiszę o tym szczegółowo niebawem, bo przecież skoro można opluwać Dyrektor  Przedszkola....to Pani Dyrektor opowie prawdę i się obroni ...już niedługo...

Wyjdą kotlety, kto brał faktycznie do domu...

( nie można opowiadać o kimś czegoś co się robiło) 

Wyjdą sms- y niby z życzliwości  wysyłane na urodziny Pani Dyrektor, a potem  okazuje się że to gwoździe by Ją ukrzyżować ...tylko Pani Dyrektor  nic nie wiedziała, że taki dostała prezent na urodziny ...choć sama na wszystko  się składała dla każdego pracownika ...czy urodziny, czy odchodne na emeryturę ...bo to przecież dobrowolne  i w każdym zakładzie tak się robi ...

Pani Dtrektor, kiedy  się dowiedziała o tej zbiórce oddała co do złotówki...bo to słaby prezent urodzinowy, skoro dany by potem krzyżować ...nie szczerze....a te same Panie pisały pismo do Burmistrza, przed konkursem ...jak bardzo dobrą mają Panią Dyrektor ...wiem od pracowników...

Czasem myślę : jak wiele jedna Osoba może wytrzymać  ?  

Od 3 miesięcy w takim stresie....

A przedszkole funkcjonuje...rekrutacja była i wszystkie grupy zapełnione przez Komisję ...

Dziwi mnie, że Ludzie robią takie rzeczy ...

Jeden Rodzic twierdzi, że jest zadowolony z przedszkola, Jego Żona ( piękna Dusza...znam )  przynosi kwiaty na koniec roku by podziękować Pani Dyrektor, a On atakuje i piętnuje Dyrektor ...choć zadowolony z przedszkola ...widzicie tu logikę ??? I chce być BURMISTRZEM...już na tle tego wydarzenia rozpoczął brudną kampanię ...

buntuje Radnych ...I wspiera Zło...

to kto to jest ? 

Ciekawe, że trzyma z tymi co chcieli go pozbawić mandatu RADNEGO...mi proponowali złożyć taki wniosek ...no no ...

cały czas zadziwia mnie brak logiki u ludzi ...

przywieź sobie człowieku do swojego domu taczkę obornika ...I wysyp na środku salonu ...

I zobacz jak Ci będzie  ????

co na to Twoi bliscy ?

I jak Tobie będzie? 

bo już bardziej nie mogę obrazowo pokazać co tutaj się dzieje ...


" SR@SZ w swoje gniazdo " ...przysłowie...

już pomijam że dostaniesz to samo ...

ale jak długo będziemy pozwalać ciemności niszczyć nasze miasteczko ???? 

Nie boję się niczego ...

będę pisać więcej o tych co to robią ...

O tych co niszczą ludzi ...

składają skargi ...

o tych co myślą że są Bogami ...

Wielu ludzi w Hajnówce  ma już tego co tu się dzieje ...dosyć  

Pojawili się INWESOTRZY ...dbam by to co tutaj się dzieje ...nie wpłynęło na Ich chęci budowy tutaj Sanatorium i Domu dla Ludzi Starszych ...Dbam i będę koordynować te projekty ...

Ci co plotkują o mnie, nie znając mnie ...uważajcie...bo jestem jak lustro ...wszystko  wróci do Was ...natychmiast ...I odbierzecie swoje lekcje ...

Od wielu lat pomagam ludziom ...

Mam też świetnych prawników ...

Pamiętajcie, że srając  w swoje gniazdo ...niszczycie siebie ...

rok temu byłam przez wielu Ludzi tutaj obrzucona błotem...obmowy ...oskarżenia...

wyssane z palca kobiety, która chciała być sławna, a bywała u mnie w domu i kilka lat udawała życzliwą osobę...odpuściłam bo straciła Kogoś ... choć jakby wtedy powinno być w jej sercu więcej miłości...no nie ...nie było...teraz omija mnie ...a ja mam spokój ...

choć nigdy nie przeprosi...przepraszam to słowo mało znane tutaj ...

opowiadała, że 3 rodziny ukraińskie wyrzucilam z domu ...a Ona im zupę do hotelu w słoiku nosiła, gdzie byly 3 posiłki dla nich ...no cóż...

nakrecala to pseudodziennikarka pisząc skargi  wszędzie...brałam udział w konkursie na Podlaską Markę ...nie miałam szans przez to ...mogłam i ją oskarżyć...odpuściłam...starsza Pani ...nie zna mnie nawet...nie czytała moich książek ...za to chciała o nich dyskutować ze mną na Facebooku...

pisała też o tym na grupie inna Kobieta, która musiała potem przeprosić mnie publicznie w mediach...I nie tylko ...

ani jedna z tych rzeczy nie była prawdą ...

Ukrainki podkręcone przez te osoby złożyły doniesienie do prokuratury...kilka tygodni to trwało...umorzono wszystko bo pokazałam dowody ... 

Ukrainki nawet to co same robiły ...czyli biły dzieci ...opowiadały o mnie ...no i weź tu do domu i pomóż ...nigdy więcej...

mam zdjecia i świadków na to co robiły....

no cóż, nie chciałam zrobić implantów Ukrainkom, ale okulary kupiłam drogie, nie chciałam operować ich psa zapuszczonego 13 lat z tłuszczaków, choć wyleczyłam mu ucho i zadbałam bo nawet obroży nie mial i smyczy i karmiłam...I dom dobry znalazłam...podobno wzięłam ich wypłaty, ale jednak okazało się że uciekały i w pośpiechu porzuciły pracę w Społem  i kont nie zostawiły...I pieniądze tam czekały, ...itd ...wiele tego było...

Ta sytuacja pokazała mi kim są Niektórzy ludzie tutaj ...odsunęłam się od nich ..pokazały mi też mentalność  Ukraińców i ...niektórych ludzi tutaj ...

Pokazała mi jak ludzie tutaj piętnują ...nawet na rynku jakaś Pani wyzwala mnie od swołoczy i opluła ...a ja jej nie znam ...

Pokazała mi też mechanizmy działania...tutaj ...

Za dobro dostajesz po dupie !!!!!!

Nawet Pani Wójt miała pretensje, że policja do niej dzwoniła...no cóż...miała potwierdzić że przywiozłam do ośrodka 12 kompletów  wyposażenia łóżek o które prosiła ...rozliczylam się przed prokuraturą że zrzutek ...( zarobiłam na nich -( minus ) 7 tys ...tyle dałam więcej...) 

hmmm.przywozilam dużo więcej do Ośrodka...I wielu ludzi z Ukrainy tam ściągnęłam...pomogłam...dostałam podziękowania....

tak ...tak tutaj działają niektórzy ludzie ...

chcą by " nie zamiatać pod dywan "  no to pokazuję prawdę...

podoba się ???

będę pokazywać więcej...

to miasteczko...Hajnówka...jest pełne dobrych ludzi i tych jest zdecydowanie więcej...więc wierzę że się uaktywnią i nie będą stosować tutejszego powiedzonka " tisze jedziesz dalsze budziesz " ....bo czas zabrać głos w istotnych sprawach ...

czas przestać oceniać kotlety ...a zobaczyć jak wiele dobrego zrobiła Pani Dyrektor Przedszkola....Pan Dyrektor Szkoły...Pan Dyrektor MOPS ...dział Promocji Miasta ...

Wszystko  co teraz się dzieje to brudna kampanią przeciwko BURMISTRZOWI...warto to zauważyć....

atakowani są Ludzie zatrudniani przez Niego ...

a NIEKTÓRZY MIESZKAŃCY SRAJĄ DO SWOJEGO GNIAZDA ...

grają rolę...jak mam na nagraniu pewnej Pani po wyjściu z Komisji...

" dobrze było... itd. " 

Czas by dobrzy ludzie tutaj nie uciekali ...nie wyjeżdżali...by powstał dialog ...by rozmawiali z BURMISTRZEM...z mieszkańcami...z Radnymi ...

ach I tutaj jeszcze jedno : 

Ważne jest kogo wybieramy ...

patrzmy uważnie ...

czy ta Osoba będzie nas słuchała i reprezentowała ? 

czy   glosujsze bo dostałeś piwo i kiełbasę pod sklepem ? 

a może ta osoba niszczy kogoś by siebie wybielić ? 

albo chce załatwić inne sprawy ...sprzedać dom ...lub przypodobać się inaczej ....  ? 

zapytajmy: 

co chcesz zrobić dla Miasta i Mieszkańców  ? 

zadajmy trudne pytanie : 

co do tej pory zrobiłeś  /zrobiłaś  ? 

poza niszczeniem innych ludzi ? 

co poza byciem Radnym????  

czemu tak często wstrzymujesz się od głosowania?  nie chcesz sobie i swojej rodzinie zaszkodzić  ? 

a może nie przygotowałeś się do Rady ? nie zapoznałeś z materiałami  ? 

czemu szukasz dziury w całym  ?  ciągle musisz walczyć  ?  co chcesz osiągnąć? 


Nasze miasteczko  dostało dużą szansę ...dostało dotacje...z których już wszyscy korzystamy ...

Kto napisał projekt ???? 

Czy wiecie, że z dotacjami jest tak, że to co jest w projekcie musi być zrealizowane i nie można wielu rzeczy zmieniać w trakcie?

Można za to doprowadzić do tego, że stracimy wszystko... bo Ktoś nie pojechał do Norwegii ...a chciał tak bardzo ....

o to chodzi  ???? 

komu na tym zależy...ZOBACZCIE WRESZCIE !!!

I proszę o aktywność  PRZEDSIEBIORCÓW ...

większą...

Ma powstać RADA BIZNESU ...

nie pozwólmy by tam zasiadali ludzie, którzy źle traktują innych ludzi ...od wielu lat ...

I wszyscy o tym wiemy ...

JUŻ DOSYĆ !!!



idą zmiany ....

Laurka  

ps. 


Kto chce iść ze mną na spacer do puszczy  ? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.