fb

środa, 19 lipca 2023

art 233 kk ...komu może się przydać ? PRAWDA SIĘ OBRONI

 Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń.  O poranku poszłam z Synem zrobić badania potrzebne do szkoły. Potem zaliczyłam upadek...przez,dziurę w chodniku...wstałam...siedziałam kilkanaście minut na schodach zebrana przez Syna ...jakiś miły Pan chciał mnie zawieść  do szpitala ...inna Pani proponowała pomoc lekarza w przychodni ...obok...dziękuję  ...dziękuję  że tak dobrzy i wspaniali Ludzie byli obok  ...

umiem wiele rzeczy ...I sobie również potrafię pomóc ...


Potem poszłam do Urzędu, aby porozmawiać   z Panią Prawnik ...kilka tematów...dostałam merytoryczną i fachową pomoc. Od Pani w  Biurze Rady Miasta również. 

dziękuję  😀 

Później poszłam jeszcze w kilka miejsc I o tym co się dowiedziałam napiszę po 30.08. 

Dlaczego wtedy ?  O tym będę pisać wiele i bardzo konkretnie ...bo to co dzisiaj się pokazało otworzyło mi oczy na kilka spraw dotyczących mnie i Osób mi bliskich ..

ale to już niebawem ...

Wróciłam do domku...odpoczęłam ...

Pranie, zmywarka itd ...wiecie jak to jest ...normalny dzień...

Napisałam dzisiaj 2 pozwy ...I skargę do Pewnej Świątobliwości... w piątek wszystko  wyślę ...bo tak trzeba ...Czas by inni wiedzieli co tutaj się dzieje...


A teraz krótko i na temat : 

ARTYKUŁ 233 kk

czyli odpowiedzialność  za składanie fałszywych zeznać ...

Postronny Mieszkaniec Hajnówki  opisuje jak się przygotować do Sądu...dla Tych co od wielu lat ...niektórzy 12 lat ...niszczą Dyrektor Przedszkola numer 3 ...

a ja ...skoro we wszystkim musi być równowaga 

przestrzegam ...

aby brać pod uwagę art 233kk

bo to już nie pomówienie czy zniesławienie a i za to będą niektórzy odpowiadać...bo już są wyniki pokontrolne ...choćby czytała je Pani Radna na Komisji ...

co z tymi co piszą donosy kiedy okaże się, że są wyssane z palca  ? 

polecą kolejne artykuły  :

212kk  

216kk

157kk

I odszkodowania ... odszkodowania za zastępstwa procesowe...

do tego zadośćuczynienie...

itd...

Warto już zbierać i odkładać ...szczególnie te osoby, które  donoszą, plotkują i poświadczają nieprawdę ...nie mając dowodów. 

.lub...bo tak usłyszały ...

lepiej być jak trzy postacie : 



nie widzę 
nie mówię 
nie słyszę 

zamiast  bić pianę ...
I wyciągać dywan pod którym jest porządek...
no kto dzisiaj zamiata pod dywan  ? 

Radzę też tym Osobom, które  nabroiły ...I nazywają stalkerem kogoś kto nim nie jest ...będąc same ...by naprawiały wszystko...
PRAWDA JUZ SIE OBRONIŁA  w wielu przypadkach ...I teraz też się obroni ...

I jeszcze mała dygresja do Rodziców: 
dbajcie o swoje dzieci, załatwcie Im pomóc psychologa i inną zamiast uczyć je manipulacji, ucieczki, ostracyzmu I nienawiści ...do wszystkich: od rówieśników począwszy na sąsiadach skończywszy...
Ludzie tutaj tak wiele mówią ...
ja słucham...zapisuję ...a kiedy przyjdzie pora ...wyjawię wszystko  ...
I jak będzie wtedy niektórym z Was  ? 

Jesteśmy po NOWIU....wyjawia się tak wiele ...
PRAWDA POKAZUJE SIĘ NAWET JEŚLI SIE TEGO NIE SPODZIEWAM ...
TO DOBRZE ...

piękny mural mamy w miasteczku 


To artystystyczne dzieło ...dziękuję  ❤️
wszystkim Twórcom...

niech nam żyje się pięknie w Hajnówce...
I oby było nas jak najwięcej dobrych ludzi 
...żyjących w prawdzie ...

Laurka       

ps. jutro będzie niespodzianka ...dla moich Czytelników ...         



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.