fb

wtorek, 18 lipca 2023

RADNI ...ILEŻ NOWYCH FAKTÓW ...aż skóra cierpnie

 Opowieści o Radnych będą ...będą ...bo jak mogą Ludzie sami łamiący prawo ...być sędziami ...kontrolerami....DONOSICIELAMI ... I może za chwilę WYROKI BĘDĄ WYKONYWAC  ? 

HAJNÓWKA PODZIELIŁA SIĘ...

PODZIELIŁ JĄ JEDEN CZLOWIEK ...POSTRONNY ...

tak bardzo chciał by prawda wyszła i nie była "zamieciona pod dywan "  a cierpi tyłu ludzi ...

Pisałam o Radnej DONOSICIELCE ...tak dbającej o mieszkańców ...

ale dzisiaj kolejne newsy ...

Okazuje się że kontrolerka z Urzędu przyjaźni się z RADNĄ...która wszystkiego się boi ...usuwa nawet swoje komentarze ...a która Atakuje DYREKTOR PRZEDSZKOLA 

Okazuje się że Radny, który tak opowiadał mi jak to chce dochodzić prawdy...I dlatego zamówił 134 strony raportu o Dyrektor Przedszkola numer 3 ....

sam łamie prawo 

Mówiły mi o tym 2 Radne kilka miesięcy temu i namawiały mnie bym złożyła wniosek o usunięcie Go z Rady ...bo nie mieszka w Hajnówce...

a ja słuchałam wielu osób i obserwowałam ...

Teraz On z nimi gra w jedną bramkę przeciwko BURMISTRZOWI I ludziom Mu podległym...więc...

warto by mu się przyjrzeć...

w Oświadczeniu Majątkowym jest dowód na to, że posiada dom w innym miejscu ...gdzie zamieszkuje Żona i dzieci ...z Nim ...bo tylko zameldowany jest w Hajnówce 

znalazłam wyrok Sądu w tym temacie i ...

pozbawiono tam RADNEGO mandatu ...bo zamieszkiwał z Żoną i dzieckiem ...

zameldowanie nie wystarczy ...

I patrzę dalej ...

skoro mnie atakują ...szukają ...to cóż ...

wiem, że mogę spać spokojnie ...


czy jednak wszyscy mogą tak spać spokojnie ? 

" kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień " 

Piszcie ...dziękuję tym odważnym Mieszkańcom co potrafią zadzwonić...porozmawiać....spotkać się...

dużo się uczę o naszym Miasteczku 

piszę książkę ...miała to być piękna książka o tradycjach i przyrodzie cudownej w Puszczy ...

a tu jakiś Kryminał się pisze ...

kiedyś historia to oceni...

warto się zastanowić ...co robimy innym ludziom ...I w jakim celu ? czy sami tego dla siebie chcemy ? 

Laurka 


ps.  dzisiaj ...mieszkańcy się integrują i mówić zaczęli...o Wszystkim  ...wreszcie...



przychodzą i aż gęsią skórkę mam kiedy tego słucham 

dla Tych covużywają słowa STALKING I NĘKANIE ...zupełnie nie adekwatnie do sytuacji ...wyjaśnienie załączam: 




informuję też, że jeśli Radna lub Radny wielokrotnie donosi do różnych instytucji na jedną Osobę...pisząc bzdury I kłamstwa ...to jest nękanie I...stalking drodzy Państwo...

A jeśli Ktoś pisze  o tym co się dzieje na posiedzeniach Komisji ...to jest przekazywanie informacji...są nagrania i wszystko  można sprawdzić ...

Niech ludzie wiedzą kim są Niektórzy Radni 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.