fb

poniedziałek, 17 lipca 2023

Dziurawe gacie na Radzie Miasta

wreszcie w nocy popadało...

upały po 33...34 stopnie w cieniu były trudne do wytrzymania ...zwłaszcza dla Ludzi Starszych ...ale też Tych co chorują na serce ...

modliłam się o deszcz...


I jest ...

jak dobrze ...

tyle roślin zaschło...

wczoraj Przyjaciółka opowiedziała mi o cukini ...okazuje się że pod wpływem suszy staje się gorzka i trująca  ...wiedzieliście ? 



Zatem ...sprawdzajmy cukinię by się nie zatruć ..

przyglądajmy się jej ...

przyglądajmy się też ludziom ...

bądźmy uważni ...

Wczorajszy dzień długo będę pamiętać.

Na ostatniej Radzie Miasta  złożyłam wniosek by na Komisji Skarg Wniosków i Petycji był prawnik, bo bez Niego było jak na rynku lub w teatrze ...tu przekupka ...tam przekupka ...tu plotki...tam plotki ...tu gra aktorska ...tak ...tak było...

Kiedy jest Prawnik od razu wszystko  jest konkretnie i merytorycznie ...jak wczoraj...

Dziękuję  Panu BURMISTRZOWI i Pani Przewodniczącej Rady Miasta za to, że wreszcie dzięki Pani Mecenas i bardzo konkretnej Pani z Urzędu Miasta ...nie rozmawialiśmy o ...

"dziurawych gaciach " ...tak nazywam sprawy, które nigdy nie powinny być na Radzie Miasta i Komisjach 

Wczoraj było 5 tematów. 

3 wnioski POSTRONNEGO MIESZKAŃCA HAJNÓWKI...

pierwszy dotyczył drzew w Hajnówce...

I cóż ...Pani Mecenas pouczyła,  że od decyzji w sprawie drzew są odpowiednie jednostki ...

I cóż ... nie będzie mógł PMH decydować, które wytną a które nie ...

Nawet Radny, który z tym pomysłem też wyszedł na mównicę na Radzie Miasta ...w garniturze ...

bo przecież niedługo wybory ...siedział cicho ...w podkoszulce i jakoś nie zakwestionował słów Pani Prawnik.... a tyle było bicia piany na Radzie ...Przed kamerami ....

Kocham drzewa ...ale jeśli coś zagraża życiu mieszkańców...to trzeba być rozsądnym...

Kolejny temat to wynagradzanie pracowników Urzędu...I to też wniosek POSTRONNEGO MIESZKAŃCA HAJNÓWKI...

I tutaj Pani Prawnik "urwała  łeb chydrze " ...powiedzonko takie ...bo to też nie temat na Komisję I Radę Miasta...bo o wynagrodzeniach i premiach czy nagrodach ...jakkolwiek byśmy to nazywali ...decydują odpowiedni ludzie ...w tym wypadku Burmistrz ...

a Ktoś tu już chyba poczuł się BURMISTRZEM ? 

no przez chwilkę...

bo jednak tego też nie można było rozpatrywać i decydować  ...

gdyby tak mieszkańcy chcieli decydować o tym kto pracuje w Urzędzie? ile zarabia ? w jakim ubraniu chodzi ? bo ja na przykład kocham zielony  i blisko puszczy ...to na zielono wszystkich ...to by było...

Trzeci temat przedszkola...znany już od kilku miesięcy...ba ...nawet kilkunastu lat ...

Wredność  i Ostracyzm ludzi ...niektórych...sięga ZENITU ostatnio ...

Tutaj pewna Pani Radna z Komisji oświadczyła z dumą, że : 

doniosła do CBA 

doniosła do PIP

doniosła do KURATORIUM ...

w samej Warszawie ...bo tutaj ...dopowiedzcie sobie sami ...

zrobiła to bo : " ludzie w sklepie jej mówili i zgłaszali " 


no SZOK 

wspaniała RADNA ...uprzejmie donosi i dumna jest z tego ? 

na potwierdzenie swoich słów odczytała odpowiedź  z PIP ...gdzie Dyrektor Przedszkola numer 3 ...dostała 1 zalecenie ...by w pewnym dokumencie oprócz dni były dopisane ilości godzin...

I gdzie te wszystkie  straszne nieprawidłowości których się dopuściła  rzekomo ? 

nie ma ???

no NIE 

a z samej Warszawy PIP był powiadomiony ...

2 Radne i POSTRONNY MIESZKANIEC HAJNÓWKI  oponowali aby złożyć kolejny raz do Burmistrza wniosek o kontrolę ...I Oni wskarzą czego i gdzie ...

Pani Prawnik też temat zakończyła...

Kontrola w Przedszkolu przecież jest...

I Pan Burmistrz  sprawdzi wszystko  ...

w końcu " nie jest Ojcem Chrzestnym  dziecka Pani Dyrektor " co sugerował POSTRONNY...

na Radzie Miasta ...

Wrócę jednak do TEJ PANI RADNEJ ...

dziwiło mnie, że w poprzedniej szkole u Syna nauczycielka kazało dzieciom donosić na kolegów...dlatego Go stamtąd zabrałam...

w nowej szkole na samym początku wybuchł temat SZEŚĆDZIESIONY ...

Pewnego dnia zadzwoniła Mama chłopca z klasy i podziękowała mi za wychowanie Syna bo jako jedyny stanął w obronie Jej Syna. 

Mój doświadczył OSTRACYZMU w poprzedniej szkole ...bo nie jest stąd...DZIEŃ BEZ KASI ...DZIEŃ BEZ TOMKA ...I cała klasa nie odzywa się do dziecka ...lub urodziny i tylko jego nie zaproszono ...choć On zaprosił całą klasę...

jak tak można  ?

I kiedy w nowej szkole spotkało to Kolegę ...mój Syn upomniał się o Niego ...bo tak jest wychowany ...

nigdy by na nikogo nie donosił i nie piętnował ...

bronił też koleżanki z klasy kiedy chłopcy Jej dokuczali ... z jakiegoś powodu ...ale to zostawię dla siebie ...

za to też oberwał ...nie raz ... nawet został pobity 

rozmawiam z dzieckiem ...dużo wiem ...

atak ze strony jej  Rodziców...bo moje dziecko jest inne ...wrażliwe ...empatyczne ...chodzi w kolorowych skarpetkach i kapeluszach ...wyzwali je od dziwolągów na wywiadówce ...

szok ...

jednak mój SYN NIE DONOSI ...a mógł wiele zgłosić...

nie był SZEŚĆDZIESIONĄ 

dotrwaliśmy do końca roku ...

choć nawet kiedy był chory,  ojciec koleżanki powiedział przy całej klasie, że zabiera córkę do innej szkoły przez mojego Syna ...

I też nic z tym nie robiłam ...a mogłam...I to wiele ...

przyjdzie czas i na to ...skoro chcą wiedzieć jak było ...

wróćmy do Pani RADNEJ 

Pani Radna oświadczyła, że to na Jej donosy to wszystko się dzieje ...I sprawy dwie w Prokuraturze i kontrole...

to teraz już wiemy ...

I wiemy więcej...skąd niektórzy mieli informacje 

I wszystko  dlatego, " że ludzie w sklepie mówią "

DRODZY PAŃSTWO...uważajmy gdzie robimy zakupy! I o czym rozmawiamy ! 


Czwarty punkt na Komisji ...dotyczył SKARGI NA DYREKTORA  SZKOŁY  ...I tutaj Pani Prawnik wytłumaczyła składającym skargę,  że mogą tylko na Dyrektora Szkoły  ...na Vice i nauczycieli ...Dyrektor Szkoły odpowie i rozstrzygnie ...

I Komisja to nie miejsce, gdzie wyleją wszystko...

Co do Skargi na Dyrektora Szkoły powiedziano, że jest już wynik kontroli Kuratorium ...ale nikt go nie chciał przeczytać...

jakoś tak zupełnie inaczej było niż podczas omawiania spraw Dyrektor Przedszkola...

I ostatni punkt Komisji ...skarga na RADNĄ...

złożona podczas Rady Miasta...

Pani Prawnik wyjaśniła, że nie można rozpatrywać skargi na RADNEGO, bo o tym mówi Ustawa o Samorządach ...można na całą Radę ale to potem referendum trzeba rozpisać itd...

RADNĄ ocenią wyborcy ...przy następnych wyborach ....

Radna są się przyznała na Radzie Miasta że ma wyroki.  Trudno się dziwić, że ludzie chcą wiedzieć jakie I za co ? 

I oby ...oby nie poszli za kiełbasą wyborczą pod sklepem ...tylko  wybrali mądrze ...

Notabene Pani Radna lubi donosić ...

Wiem o wielu sprawach ...mi ludzie opowiadają chętnie...

Teraz szuka haków na mnie  ...

już umieszczała jakiś artykuł znaleziony w sieci ...tylko to dobry artykuł kto mądry zrozumie ...a wczoraj chcąc mi dokopać rzuciła tekst o jakimś Panu z Portalu Randkowego ...no no ...

Może sama tak szuka ? 

to powodzenia ...

Jestem piękną kobietą ...nie szukam ...ale był czas że byłam na takim portalu i mam prawo ...więc ???  

wyglada na to, że moje "majtki" i wszystko o mnie interesują RADNĄ 

ciekawe to ...

ja jednak gustuję w Przystojnych Panach...

I moje majtki...moja sprawa ...

Ta Pani sama opowiada o sobie na Radzie Miasta ...a potem się dziwi, że ludzie mi wkładają do skrzynki na listy  dokumenty ...


Dobrze, że był PRAWNIK ...jeszcze raz dziękuję  za to ...

I drodzy Państwo...uważajmy kogo wybieramy ...

Radni mają dbać o wszystkich mieszkańców...tak przysięgali...

ja też nim jestem ...

Pani Dyrektor Przedszkola  też nim jest ...

pracownicy Urzędu też są ...

mandat RADNEGO to odpowiedzialność...

itd...

dokonajmy właściwych wyborów...


I proszę o rozwagę...

Komisja Skarg Wniosków I Petycji  oraz Rada Miasta ...to poważne sprawy ...

nie zgłaszajmy do Nich 

DZIURAWYCH GACI 





to nie są te miejsca ! 

do krawcowej ! 

mamy ich sporo w Hajnówce 

albo nośmy dziurawe ...bo modne ...

przynajmniej dżinsy ...

Zaoszczędzimy pracy wielu ludziom ...

a tak jeszcze pomyślałam sobie : 

dobrze, że  w Hajnówce  jest wielu dobrych ludzi ...bo Ci już mają dosyć tych co robią ten bałagan.. tylko nie będą Sześćdziesioną, jak mówi młodzież...

KARMA WRÓCI...do każdego...

to tylko kwestia czasu ...

co dajesz to dostajesz ...

upss ...ciekawe kto skontroluje RADNĄ ?  Tylu ludziom już zaszkodziła...

współczuję Jej ...mimo wszystko...

I Jej kilku koleżankom również Radnym ...także...

siła jest w PRAWDZIE 

każdy atak skierowany w innych ludzi wraca ...

ode mnie natychmiast ...jestem jak lustro ...

I jestem ODWAŻNA 


Laurka 

ps.  ludziom otwierają się oczy ...

widzą kiedy jest "bicie piany" 

kiedy to kampania wyborcza w najgorszym wydaniu 

a kiedy właściwe tematy 

temat MURALU : wspieram z daleka ...działania Twórców...bo piękny jest ...

MURAL TO NIE STODOŁA 

NIE MUSI PODOBAĆ SIĘ WSZYSTKIM 

pomysł świetny i mi nie przeszkadzają Białoruskie akcenty ...przecież wszyscy tu jemy kartacze i pielmieni ...I inne pyszności a to też tradycje ze Wschodu ... niektórzy jedzą KEBAB i czy to Ich od razu określa? 

Hajnówka to młode miasto...po 70-tce ...

tradycje i kultura tutaj się tworzy ...

To jednak Polska i pamiętajmy o tym ...zawsze ...

a wzory Babć na murze...piękne...

proszę o TOLERANCJĘ ...choć pięknie byłoby gdyby pojawiła się AKCEPTACJA ...

chciałabym pisać tylko o pięknych rzeczach w Hajnówce....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.